Symptomtråd

Kvalme som kommer og går, varierer litt i styrke:depressed: heldigvis ingen oppkast..
Vondt over brystene, og i dag har jeg hatt mye murringer i livmoren.. og er uendelig trøtt:sleep011
Blir også etterhvert vanskelig å holde svangerskapet skjult, for her har gravid-kula begynt å vises allerede:hilarious: er nok bare vann og luft, men magen er markant større og rundere på kveld:oops:

Er så trøtt, kan ikke huske at det var sånn med første! Så har jeg vel kanskje også et litt annet liv nå enn før da :happy090 Det hjelper ikke st jeg nå er syk i tillegg, knapt vært oppe av sofaen i dag og det er ikke likt meg. Er bare så sliten! Orker knapt å sette på vaskemaskina :smiley-ashamed008

Kvalm av og på og fryser som et uvær! Har to ullgensere på, ligger under et pledd og har både varmepumpe og fyr i peisen, men kald er jeg :smiley-ashamed004

Fryser som faen jeg også:coldfeet:

Stikke mye i magen, vonde mensmurringer. Jeg blir litt bekymret av det, selv om jeg har hatt det i begge tidligere svangerskapene mine.
Fant ut jeg er gravid i dag og det er min første gang. Syns også de vonde murringene i dag har vært skumle. Men betryggende å høre om at det har gått bra likevel for deg tidligere!

Fant ut jeg er gravid i dag og det er min første gang. Syns også de vonde murringene i dag har vært skumle. Men betryggende å høre om at det har gått bra likevel for deg tidligere!
Gratulerer. :Heartred

Første svangerskapet trodde jeg at jeg skulle få mensen grunnet menssmerter, så orket ikke teste før ei venninne sa jeg måtte da jeg hadde en del andre symptomer. :smiley-ashamed004

Tror egentlig at murringer, og at det stikker litt her og der er ganske vanlig. Blir likevel litt skremt.

Jeg er SÅ trøtt. Bruker all energi på gjøremål, jobb og barn at jeg sovner i 20/21-tiden hver kveld. Gleder meg til det går over.. Flere som har det slik?

Jeg er SÅ trøtt. Bruker all energi på gjøremål, jobb og barn at jeg sovner i 20/21-tiden hver kveld. Gleder meg til det går over.. Flere som har det slik?
Både ja og nei. Jeg er møkkatrøtt og kan godt legge meg 21:30, sovne før kl 22, men så våkner jeg hver halvtime - time natta gjennom.

Hjelper heller ikke legge seg senere, samme skjer da. :banghead: :laughing002

Så ja, håper det går over snart her og.

Fryyyser veldig og kvalm av og til

Back
Topp