Symptomtråd

Det sies at det ikke går ann å kjenne noe så tidlig, men jeg har gjort det i nesten alle mine svangerskap. Har denne gangen kjent det fra 3 dpo, har notert ned, men siden vi ikke prøvde, så tenkte jeg at nå tuller jeg vel fælt, men neida :chicken:
Det sies mye, men for min del så vet jeg at det går ann mtp når symptomene startet med ett av mine barn og det kan være at noen er mer følsomme helt i starten Krysser fingrene. Hvor langt er du på vei?

Det sies mye, men for min del så vet jeg at det går ann mtp når symptomene startet med ett av mine barn og det kan være at noen er mer følsomme helt i starten Krysser fingrene. Hvor langt er du på vei?

Ja, jeg vet det går ann, for har jo kjent det selv på kroppen og dette er vårt syvende barn :love7 Har slitt med hyperemesis i alle svangerskap, så gruer meg til det setter inn igjen. Jeg er 3+5/12 dpo idag.

Ja, jeg vet det går ann, for har jo kjent det selv på kroppen og dette er vårt syvende barn :love7 Har slitt med hyperemesis i alle svangerskap, så gruer meg til det setter inn igjen. Jeg er 3+5/12 dpo idag.
Når har kvalmen slått inn for fult hos deg? Jeg har vært kvalm hele svangerskapet tidligere, men det har ikke vært alvorlig og jeg har fått i meg mat når jeg har vært på nattevakt så det har begeret meg. Gudene vet hvorfor kvalmen var mindre uttalt på natt

Er det flere som kjenner at det føles ut som mensen som er på vei ut, går på do, ingenting? Bare litt utflod. Livredd for at det skal ende med spontanabort igjen..

Samme her, jeg har hatt murringer av og på nesten siden eggløsning. Var samme sist graviditet også og slo meg til ro med at det er normalt.

Flere som hadde symptomer mellom uke 4 og 5 men lite i uke 5-6?
Hadde mer murringer i uke 4-5 mens nå i uke 6-7 så har jeg nesten ingenting. Trøttheten og kvalmen har isteden økt på da.

Kvalmen har kommet for fult, kvalm hele døgnet uten stopp. Startet på xoneva som jeg ikke tidligere har tatt og hjelper en god del, men blir så veldig trøtt av den medisinen. Noen som er i samme situasjonen? Vanskelig å klare å tenke positivt, når jeg vet det kan vare svangerskapet ut. Glemmer hvor ekstremt det er å være kvalm hele døgnet.

Kvalmen har kommet for fult, kvalm hele døgnet uten stopp. Startet på xoneva som jeg ikke tidligere har tatt og hjelper en god del
men blir så veldig trøtt av den medisinen. Noen som er i samme situasjonen? Vanskelig å klare å tenke positivt, når jeg vet det kan vare svangerskapet ut. Glemmer hvor ekstremt det er å være kvalm hele døgnet.

Det er så slitsomt, jeg må legge meg nedpå midt på dagen for å komme meg gjennom resten av dagen.:hungover: Sist gang begynte jeg å føle meg litt bedre allerede i uke 9/10, så håper det samme denne gangen!! Ble utrolig trøtt av xonvea de første dagene, går bedre nå etter en uke syns jeg!:shy:

Det er så slitsomt, jeg må legge meg nedpå midt på dagen for å komme meg gjennom resten av dagen.:hungover: Sist gang begynte jeg å føle meg litt bedre allerede i uke 9/10, så håper det samme denne gangen!! Ble utrolig trøtt av xonvea de første dagene, går bedre nå etter en uke syns jeg!:shy:
Gjør det samme, legger meg ned midt på dagen. Legger meg tidlig for at dagen skal gå fort. Har hatt kvalme til uke 16, men et svangerskap varte det hele svangerskapet uten stopp. Håper så inderlig det slipper ved uke 16 nå også.

Kvalmen har kommet for fult, kvalm hele døgnet uten stopp. Startet på xoneva som jeg ikke tidligere har tatt og hjelper en god del, men blir så veldig trøtt av den medisinen. Noen som er i samme situasjonen? Vanskelig å klare å tenke positivt, når jeg vet det kan vare svangerskapet ut. Glemmer hvor ekstremt det er å være kvalm hele døgnet.
Føler med deg❤️ Håper ikke det varer hele svangerskapet!

Back
Topp