Symptomtråd

I dag har jeg hatt en del vond murring nederst i magen og i korsryggen. Kan ikke huske at jeg fikk slike vonde murringer så tidlig sist (er i uke 33+6 i dag), men som andregangs kan de vel kanskje komme tidligere. Er det andre som kjenner på slike murringer?
Ja, hatt av og på siden rett før uke 24 faktisk. Har ikke født enda :smiley-ashamed004

I dag har jeg hatt en del vond murring nederst i magen og i korsryggen. Kan ikke huske at jeg fikk slike vonde murringer så tidlig sist (er i uke 33+6 i dag), men som andregangs kan de vel kanskje komme tidligere. Er det andre som kjenner på slike murringer?
Akkurat samme her!! Hadde første runde for en uke siden, med vonde murringer og kynnere jevnt en hel ettermiddag og natt. Så gav det seg.. Hatt litt murring igjen i dag og får litt sånn hjertebank hver gang:laughing002 35+2 i dag så er jo ikke så ille om fødsel starter nå, men venter gjerne 2-3 uker!

Førstegangs her, uke 36 nå. Har hatt daglige murringer i litt over en uke. Enkelte ganger er det ganske vondt. Men det skjer heller ikke noe mer her forløpig. Har skjønt at man kan ha slike murringer i ukesvis før fødselen starter :dead:

Startet dagen med uvelhet følelse, tom mage, oppkast rett før frokost og løs mage (lett diare kanskje). Ifølge chat gbt kan dette være tidelig fødtselstegn..at kroppen gjør seg klar for fødtsel og tømmer magesekk/blære for å lage plass i fødekanalen. Skal jeg tro det eller er jeg bare uvel av meg selv. Noen som har opplevd liggnende dagene før eller timene før rier ?

Nå venter jeg spent på svar her :happy090

Back
Topp