Symptomtråd

I natt måtte jeg stå opp for å kaste opp :bag: it begins… :hungover: hadde hyperemesis forrige gang, veldig spent på hvordan det blir nå. Hvis det blir like ille tror jeg likevel at omsorgen blir bedre, for forrige gang var det korona og jeg ble ikke tatt på alvor (av andre enn jordmor) før i uke 36 med 0kg vektoppgang. Har heldigvis samme jordmor som sist, og time i neste uke, så det er betryggende. Håper at denne runden blir bedre :smiley-angelic001

I natt måtte jeg stå opp for å kaste opp :bag: it begins… :hungover: hadde hyperemesis forrige gang, veldig spent på hvordan det blir nå. Hvis det blir like ille tror jeg likevel at omsorgen blir bedre, for forrige gang var det korona og jeg ble ikke tatt på alvor (av andre enn jordmor) før i uke 36 med 0kg vektoppgang. Har heldigvis samme jordmor som sist, og time i neste uke, så det er betryggende. Håper at denne runden blir bedre :smiley-angelic001
Huff! Føler med deg Kvalmen er grusom og slitsom.

Kvalmen har begynt å komme tilbake her og foreløpig er det litt deilig å føle på at den er der. Men jeg har fått noen skikkelige stikk/hugg i høyre side (eggstokken kanskje) nå i kveld. Det stresser meg litt…

Jepp. Slik jeg merket det var noe i gang. Kan fryse skikkelig, duppe av i 2 min, og våkne av at jeg er gjennomvåt av varme:happy090
Ikke sant, så rart at man bare blir kald en liten periode hver kveld for så å bli overopphetet

Back
Topp