Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
it begins…
hadde hyperemesis forrige gang, veldig spent på hvordan det blir nå. Hvis det blir like ille tror jeg likevel at omsorgen blir bedre, for forrige gang var det korona og jeg ble ikke tatt på alvor (av andre enn jordmor) før i uke 36 med 0kg vektoppgang. Har heldigvis samme jordmor som sist, og time i neste uke, så det er betryggende. Håper at denne runden blir bedre 
Huff! Føler med deg Kvalmen er grusom og slitsom.I natt måtte jeg stå opp for å kaste oppit begins…
hadde hyperemesis forrige gang, veldig spent på hvordan det blir nå. Hvis det blir like ille tror jeg likevel at omsorgen blir bedre, for forrige gang var det korona og jeg ble ikke tatt på alvor (av andre enn jordmor) før i uke 36 med 0kg vektoppgang. Har heldigvis samme jordmor som sist, og time i neste uke, så det er betryggende. Håper at denne runden blir bedre
![]()

Jepp. Får fryse bygger om kvelden sånt ryp 1-2 timer. Men koker ellers på morgen.Flere som er sykt kalde på kvelden før man koker over?![]()
Uff.. Er så ille!Jepp. Får fryse bygger om kvelden sånt ryp 1-2 timer. Men koker ellers på morgen.
Jepp. Slik jeg merket det var noe i gang. Kan fryse skikkelig, duppe av i 2 min, og våkne av at jeg er gjennomvåt av varmeFlere som er sykt kalde på kvelden før man koker over?![]()

Ikke sant, så rart at man bare blir kald en liten periode hver kveld for så å bli overopphetetJepp. Slik jeg merket det var noe i gang. Kan fryse skikkelig, duppe av i 2 min, og våkne av at jeg er gjennomvåt av varme![]()
Meg også bare trøtt her..ingen annet tegn ...kanskje det er like greitVet ikke om det er et graviditetssymptom, men føttene mine koookerBittelitt ømme bryster. Ellers fin form. Skulle gjerne hatt flere symptomer, føler det er så safe
![]()

Akkurat samme her! Fryser sånn at jeg har lagt meg med ullundertøy noen dagerFlere som er sykt kalde på kvelden før man koker over?![]()
Visst det skulle gå fortere denne gangen, men ikke såå fort!Hei Er det noen flere som har hatt tidlige symptomer på at de er gravide? Jeg er 2+4 i dag, noe som er svært tidlig for å kjenne noe. 2-3 dager etter eggløsning begynte jeg å bli litt svimmel og småkvalm, så har det ila helga tilkommet mensmurringer, ligamentsmerter, hyppigere vannlating og kvalmen kommer og går igjennom dagen fortsatt, men øker litt i styrke.
Jeg hadde gynekologisk undersøkelse og fjernet spiralen i midten av Desember og menstruasjon kom etter 2 dager. Jeg har noen barn fra før og med den siste kom symptomene også veldig tidlig. Mest trolig er jeg gravid, men jeg har ikke lest om noen som har symptomer så tidlig
Jeg har ofte gått på progresteron-tilskudd etter eggløsning, så jeg har alltid disse symptomene uten å være gravid!
Når tenker du å teste? Du må oppdatere oss

Hei Er det noen flere som har hatt tidlige symptomer på at de er gravide? Jeg er 2+4 i dag, noe som er svært tidlig for å kjenne noe. 2-3 dager etter eggløsning begynte jeg å bli litt svimmel og småkvalm, så har det ila helga tilkommet mensmurringer, ligamentsmerter, hyppigere vannlating og kvalmen kommer og går igjennom dagen fortsatt, men øker litt i styrke.
Jeg hadde gynekologisk undersøkelse og fjernet spiralen i midten av Desember og menstruasjon kom etter 2 dager. Jeg har noen barn fra før og med den siste kom symptomene også veldig tidlig. Mest trolig er jeg gravid, men jeg har ikke lest om noen som har symptomer så tidlig

Tar kanskje en test i overmorgen, bestilte på nettet og de kommer Ikke før på FredagOi, ja det var tidlig! Har dessverre ikke noe erfaring, men gøy at du på en måte merker det alleredeJeg har ofte gått på progresteron-tilskudd etter eggløsning, så jeg har alltid disse symptomene uten å være gravid!
Når tenker du å teste? Du må oppdatere oss
![]()