Symptomtråd

Kostant kvalm, livredd for å brekke meg/kaste opp når jeg er på jobb og ute på ting. Er prostafen helt safe for gravide?

Kostant kvalm, livredd for å brekke meg/kaste opp når jeg er på jobb og ute på ting. Er prostafen helt safe for gravide?
Postafen er første valget. Jeg tar det nå. Hvis det ikke er nok, så kan man få sterkere av legen.

4+0 i dag, har ingen symptomer I det hele tatt. Blir spennende å se om det kommer noe :)

6+0 og ingen andre symptomer enn litt ømme pupper. Slik var det sist svangerskap også, så krysser fingrene for at det ikke er et dårlig regn denne gangen heller

Yes, men apoteket har egentlig ikke lov til å selge deg det, eller anbefale det. Da det er markedsført og reseptfritt mot reisesyke, så du kan bli rådet til å oppsøke lege/jordmor først.

Ikke mye endringer i symptomer. Super-ømme bryst, ubehag i korsryggen av og til, og forstoppelse, og glemmer alltid å kjøpe med meg noe som kan hjelpe. :wtf:

Nå sitter jeg her og savner kvalmen, er det mulig. Utenom litt svimmel til tider, litt strekk/murringer og kortere lunte så føler jeg meg helt normal i dag og det ble plutselig litt skummelt kjenner jeg…
Da er vi to. Selvom det er andre symptomer, så blir jeg stressa siden jeg enda ikke har noe kvalme og siden symptomene er av og på. 4+5

Hei. Har dere mensenmurringer hver dag dere som opplever det? Hadde mye fra julaften og frem til 3 jan. nå har jeg en dag der det gjør super vondt. Så er det par dager uten. Også tilbake. Frustrerende fordi jeg tror jo det er noe galt da jeg ikke har det og da jeg har det er det jo drit vondt. Ellers er jeg småkvalm utover dagen. Men ikke super kvalm som tidligere svangerskap. Mens er kom ikke før uke 7-8. nå vet jeg ikke om jeg er 6 eller 7 uker. Ellers veldig trøtt og veldig ømme pupper

Hei. Har dere mensenmurringer hver dag dere som opplever det? Hadde mye fra julaften og frem til 3 jan. nå har jeg en dag der det gjør super vondt. Så er det par dager uten. Også tilbake. Frustrerende fordi jeg tror jo det er noe galt da jeg ikke har det og da jeg har det er det jo drit vondt. Ellers er jeg småkvalm utover dagen. Men ikke super kvalm som tidligere svangerskap. Mens er kom ikke før uke 7-8. nå vet jeg ikke om jeg er 6 eller 7 uker. Ellers veldig trøtt og veldig ømme pupper
Ja, går litt opp og ned med mensmurringer. Idag har vært ganske ubehagelig. Har måttet gå og sjekka at det ikke kommer noe blod liksom. Mens i går var det ikke noe som jeg kan huske.

Kommer og går her. Ikke kjent noe på flere dager, men i helgen har jeg jobbet ganske mange timer med overtid, og har kjent på en del. Med førstemann hadde jeg masse murringer i ukesvis.

5+6: Uggen og småkvalm hele tiden. Hjalp ikke å ha arbeidshelg å jobbe 8-20 hver dag tors-søn. Sykt redusert og sulten hele tiden, men blir mer kvalm av å spise. Er også trøtt, men sliter med å sove.

Back
Topp