Symptomtråd

Det sies at det ikke går ann å kjenne noe så tidlig, men jeg har gjort det i nesten alle mine svangerskap. Har denne gangen kjent det fra 3 dpo, har notert ned, men siden vi ikke prøvde, så tenkte jeg at nå tuller jeg vel fælt, men neida :chicken:
Det sies mye, men for min del så vet jeg at det går ann mtp når symptomene startet med ett av mine barn og det kan være at noen er mer følsomme helt i starten Krysser fingrene. Hvor langt er du på vei?

Det sies mye, men for min del så vet jeg at det går ann mtp når symptomene startet med ett av mine barn og det kan være at noen er mer følsomme helt i starten Krysser fingrene. Hvor langt er du på vei?

Ja, jeg vet det går ann, for har jo kjent det selv på kroppen og dette er vårt syvende barn :love7 Har slitt med hyperemesis i alle svangerskap, så gruer meg til det setter inn igjen. Jeg er 3+5/12 dpo idag.

Ja, jeg vet det går ann, for har jo kjent det selv på kroppen og dette er vårt syvende barn :love7 Har slitt med hyperemesis i alle svangerskap, så gruer meg til det setter inn igjen. Jeg er 3+5/12 dpo idag.
Når har kvalmen slått inn for fult hos deg? Jeg har vært kvalm hele svangerskapet tidligere, men det har ikke vært alvorlig og jeg har fått i meg mat når jeg har vært på nattevakt så det har begeret meg. Gudene vet hvorfor kvalmen var mindre uttalt på natt

Er det flere som kjenner at det føles ut som mensen som er på vei ut, går på do, ingenting? Bare litt utflod. Livredd for at det skal ende med spontanabort igjen..

Back
Topp