Symptomtråd

Ømme bryster, akutt tretthet, noe blodtrykksfall når jeg reiser meg fra gulvet og opp.

3+5 og fortsatt kjempetidlig. Men vanvittig smerter i form av varmefølelse i korsrygg.

4+1 i dag. Tok test fordi jeg var så utrolig stiv i korsryggen, som jeg kjente igjen fra forrige graviditet. Og dagen før positiv test spurte mannen omjegvargravid, fordi jeg hadde mage. Dette skjedde med nr 2 og, magen kom med positiv test , mens med nr 1 lette jeg etter magen hver dag i 24 uker før den kom:hilarious: Men annet enn det har jeg ingen symptomer, så håper snart på litt ømme bryster eller noe i den duren :D

5+2
Ømme bryst.
Svimmelhet (lavt blodtrykk).
Tretthet, men det begynner å bli bedre.
Lett feberfølelse i kroppen, er veldig varm på nettene spesielt.

Føler meg generelt bedre enn forrige uke, og har nok energi til å trene på fridager :)

5+6
- Hodepine store deler av dagen
- Ømme pupper
- Blir utrolig kvalm et par timer midt på dagen, vært sånn en ukes tid nå. Fin ellers!
- litt ekstra tørst/tørr i munnen
- blir lett ør/svimmel

4+2, har en del vondt i skuldrene, armene og hoftene. Jobber kjapt det relaxin hormonet syntes jeg :hilarious: Kjente litt på kvalme idag, men ingenting av betydning mot hva som sikkert kommer. Jeg spiser og spiser hele tiden. Hadde hyperemesis gravidarum sist, så jeg går bare å venter på at matlysten skal avta.

Hei. Er 4+2. Tatt rfsu test som er litt svak men samme styrke to dager på rad. Skal sjekke med digital på mandag tenker jeg. Men har begynt å fryse om kveldene. Det kommer helt plutselig. Plutselig trøtt. Også forsterket luktesans. Hodepinen sånt bihuletype. Går oftere til å tisse.

Ømme bryst, vondt i korsryggen og noen murringer her og der, treg mage har jeg også. Ellers bruker jeg ikke ha voldsomt med symptomer egentlig. Håper jeg unngår kvalme da vi har en del tilfeller med alvorlig hyperemesis i familien, men har unngått det før. Gruer meg mest til kløen kommer. :oops:

Var grusomt kvalm i hele går, og i dag: ikke bittelitt kvalm engang! :dead: Blir så stressa.. Mindre ømme pupper også, uæææh. Skal til fastlegen imorgen på første kontroll, og hun har ultralyd, så da får jeg vel svar på om det går bra inni der eller ikke..

Har også mindre symptomer en siste dager. Mindre muring og slikt. Men går ofte på do. Og noe mer oppblåst og løsere mage. Ellers ikke så mye. Tror jeg bare inbilder meg at jeg er små kvalm.

Flere her inne som ikke har mensenmurringer så mye lenger. Ikke hatt de siden fredag. Ikke små kvalm heller. Men har gått litt fra dag til dag med uggen. Ikke uggen. Eneste jeg har er veldig ømme pupper og de er blitt litt endret. Også løsere i magen. Litt stiklinger i livmoren. Og noe ligasmerter. Men murringer i rygg og mage er bedre. Men gjør meg jo drit nervøs for en ny MA. Men heldigvis teller ned til ul tirsdag ♥️

4+4 og der kom kvalmen. Prøver å spise ofte så det ikke blir så ille. Håper bare ikke det varer i 35 uker denne gangen :hilarious: :smiley-angelic001
Kvalmen har kommet her også. 5+4 kom den snikende.

Var grusomt kvalm i hele går, og i dag: ikke bittelitt kvalm engang! :dead: Blir så stressa.. Mindre ømme pupper også, uæææh. Skal til fastlegen imorgen på første kontroll, og hun har ultralyd, så da får jeg vel svar på om det går bra inni der eller ikke..

Glem alt jeg sa.....:hungover::yuck:

5+1. Ømme bryster av og på, brystvortene har forandret seg, kvalme bølger av og til, forstoppet, veldig tydelig drømmer, nattesvette, voldsomme strekninger i livmor ved bevegelser som heldigvis har begynt å roe seg litt og en ekstrem trøtthet som traff meg hardt i dag.

5+5 idag, alt av symptomer har gitt seg utenom pittelitt ømme nipler. Blir dritstressa for at det ender i SA igjen, men tok hcg på fredag som var fin og skal ta ny nå imorgen så krysser fingrene for at det er dobling og at jeg derfor kan nyte å ikke ha symptomer :) Nå er det slik at jeg glemmer av at jeg er gravid siden jeg ikke merker noe på kroppen :hilarious:

4+3. hoved symptom siden jeg fant det ut har vært smerter i korsryggen, og ekstrem trøtthet. Nå i dag har jeg hatt veldig murringer og føles ut som jeg skal få mensen typ i morgen.. første gangen jeg er gravid så håper veldig på at det sitter, samtidig som jeg prøver å ikke overanalysere en hver «unormale» ting :smiley-ashamed004

4+3. hoved symptom siden jeg fant det ut har vært smerter i korsryggen, og ekstrem trøtthet. Nå i dag har jeg hatt veldig murringer og føles ut som jeg skal få mensen typ i morgen.. første gangen jeg er gravid så håper veldig på at det sitter, samtidig som jeg prøver å ikke overanalysere en hver «unormale» ting :smiley-ashamed004
Murringer er veldig normalt❤️

5+2 og jeg er altså SÅ sliten. Ikke så trøtt, men føles ut som jeg har løpt maraton bare etter en nokså rolig dag. Første jobbuke nå i morgen, og jeg er så spent på den :dead:

Back
Topp