Symptomtråd

3+5 og fortsatt kjempetidlig. Men vanvittig smerter i form av varmefølelse i korsrygg.

4+1 i dag. Tok test fordi jeg var så utrolig stiv i korsryggen, som jeg kjente igjen fra forrige graviditet. Og dagen før positiv test spurte mannen omjegvargravid, fordi jeg hadde mage. Dette skjedde med nr 2 og, magen kom med positiv test , mens med nr 1 lette jeg etter magen hver dag i 24 uker før den kom:hilarious: Men annet enn det har jeg ingen symptomer, så håper snart på litt ømme bryster eller noe i den duren :D

5+2
Ømme bryst.
Svimmelhet (lavt blodtrykk).
Tretthet, men det begynner å bli bedre.
Lett feberfølelse i kroppen, er veldig varm på nettene spesielt.

Føler meg generelt bedre enn forrige uke, og har nok energi til å trene på fridager :)

5+6
- Hodepine store deler av dagen
- Ømme pupper
- Blir utrolig kvalm et par timer midt på dagen, vært sånn en ukes tid nå. Fin ellers!
- litt ekstra tørst/tørr i munnen
- blir lett ør/svimmel

4+2, har en del vondt i skuldrene, armene og hoftene. Jobber kjapt det relaxin hormonet syntes jeg :hilarious: Kjente litt på kvalme idag, men ingenting av betydning mot hva som sikkert kommer. Jeg spiser og spiser hele tiden. Hadde hyperemesis gravidarum sist, så jeg går bare å venter på at matlysten skal avta.

Hei. Er 4+2. Tatt rfsu test som er litt svak men samme styrke to dager på rad. Skal sjekke med digital på mandag tenker jeg. Men har begynt å fryse om kveldene. Det kommer helt plutselig. Plutselig trøtt. Også forsterket luktesans. Hodepinen sånt bihuletype. Går oftere til å tisse.

Ømme bryst, vondt i korsryggen og noen murringer her og der, treg mage har jeg også. Ellers bruker jeg ikke ha voldsomt med symptomer egentlig. Håper jeg unngår kvalme da vi har en del tilfeller med alvorlig hyperemesis i familien, men har unngått det før. Gruer meg mest til kløen kommer. :oops:

Back
Topp