Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men annet enn det har jeg ingen symptomer, så håper snart på litt ømme bryster eller noe i den duren
Kjente litt på kvalme idag, men ingenting av betydning mot hva som sikkert kommer. Jeg spiser og spiser hele tiden. Hadde hyperemesis gravidarum sist, så jeg går bare å venter på at matlysten skal avta.
Blir så stressa.. Mindre ømme pupper også, uæææh. Skal til fastlegen imorgen på første kontroll, og hun har ultralyd, så da får jeg vel svar på om det går bra inni der eller ikke..

Kvalmen har kommet her også. 5+4 kom den snikende.4+4 og der kom kvalmen. Prøver å spise ofte så det ikke blir så ille. Håper bare ikke det varer i 35 uker denne gangen![]()
![]()
Var grusomt kvalm i hele går, og i dag: ikke bittelitt kvalm engang!Blir så stressa.. Mindre ømme pupper også, uæææh. Skal til fastlegen imorgen på første kontroll, og hun har ultralyd, så da får jeg vel svar på om det går bra inni der eller ikke..

Murringer er veldig normalt4+3. hoved symptom siden jeg fant det ut har vært smerter i korsryggen, og ekstrem trøtthet. Nå i dag har jeg hatt veldig murringer og føles ut som jeg skal få mensen typ i morgen.. første gangen jeg er gravid så håper veldig på at det sitter, samtidig som jeg prøver å ikke overanalysere en hver «unormale» ting![]()
Tusen takk!Murringer er veldig normalt![]()