Symptomtråd

Samme her, søvnkvalitet på topp og super restituert :laughing002 Føles ikke sånn. Men antar det er fordi jeg legger meg kjenpetidlig, typ 19.30.
Jeg hadde nok også lagt meg så tidlig, hadde det ikke vært for at jeg tar noen timer nap midt på dagen :hilarious:. Rart med disse målingene synes jeg :laughing002 hadde ikke regnet med å få så mye bedre målinger som gravid, det er i hvert fall sikkert!:wacky:

Masse murringer/strekkinger?!? Kjennes ut som mensen kommer, men ikke helt? Vanskelig å forklare :smiley-ashamed004

Jeg er sååååå trøtt!!! Legger meg aaaalt for tidlig hver dag. Får ikke til trening lenger. Håper det kommer seg :smiley-angelic001

Jeg er sååååå trøtt!!! Legger meg aaaalt for tidlig hver dag. Får ikke til trening lenger. Håper det kommer seg :smiley-angelic001
Sånn er det her og :laughing002 Siden helgen har det vært helt nødvendig med en høneblund på opptil en time på sofaen, etterfulgt av å slokne i senga før kl 22. Enkelte øyeblikk har jeg vært bekymret for å sovne på jobb :laughing002

8+3 nå. Kvalm, trøtt og slapp, brekninger og sliter med å få i meg vann for det føles bare som at det skal komme opp igjen :hungover: drikker alt for lite og har dårlig samvittighet for det :wacky:. Føles som at musklene bare har kapitulert, flere som har det sånn? Så har jeg fortsatt veldig ømme bryst, stikker og sånn i de i tide og utide:smiley-ashamed004
Hadde første time hos jordmor i dag, var godt å få snakket litt :Heartred

Sånn er det her og :laughing002 Siden helgen har det vært helt nødvendig med en høneblund på opptil en time på sofaen, etterfulgt av å slokne i senga før kl 22. Enkelte øyeblikk har jeg vært bekymret for å sovne på jobb :laughing002
Ja, samme her! Får en knekk rundt lunsj, enda værre i 15 draget. Etter middag hjemme er jeg helt zombie, og ender med å legge meg 19.45 med eldste :hilarious:

Jeg er også helt utrolig trøtt! Legger barna, lager en rask rundstykkedeig, og så sovner jeg på sofaen i løpet av en time :laughing002 Må spole tilbake på episodene hver dag :laughing002

Småuggen, men ikke så ille som på tirsdag.
Har fortsatt litt mensmurring ved mye aktivitet (les: morgenrushet hjemme).
Fyldigere pupper, ømme og sensitive knopper.

Koser meg faktisk med hvordan puppene ser ut. De er ganske små til vanlig og litt «deflated» etter amming av to barn. Men nå er de runde og fine og holder formen selv om jeg bøyer meg fram :laughing002 :Heartpink

Koser meg faktisk med hvordan puppene ser ut. De er ganske små til vanlig og litt «deflated» etter amming av to barn. Men nå er de runde og fine og holder formen selv om jeg bøyer meg fram :laughing002 :Heartpink
Samme her! Vanligvis veldig små bryst. Nå gjør det vondt når jeg løper samt fått en skikkelig håndfull :hilarious:

Ler godt her- små gleder, men jeg og har drevet å tatt en ekstra titt i speilet etter dusjen med et fornøyd smil om munnen den siste uka :hilarious:

Jeg hadde fryktelig mye ligament smerter frem til rundt uke 5. Ikke merket stort etter det. Noen andre som har hatt det på samme måte?

7+0
Sinnsykt trøtt og tom for energi. Større og ekstremt såre bryster, gjør vondt å dusje :hilarious:. Oppblåst mage.

Jeg er 5+3 og har ingen symptomer, føler meg ikke gravid. Og det bekymrer meg. Skulle ønske jeg bare kunne nyte det heller, men med historikk med MA og SA så tenker jeg med en gang det betyr at det er noe galt. 11 dager til ultralyd :nailbiting:

Etter jeg ble gravid har jeg våknet hver morgen i 4-5 tiden, og får ikke sove mer:meh: I tillegg må jeg opp på do to ganger i løpet av natten:smiley-ashamed004

Jeg er 5+3 og har ingen symptomer, føler meg ikke gravid. Og det bekymrer meg. Skulle ønske jeg bare kunne nyte det heller, men med historikk med MA og SA så tenker jeg med en gang det betyr at det er noe galt. 11 dager til ultralyd :nailbiting:
Er også 5+3 og synes ikke jeg har så tydelig symptomer jeg heller. Er også bekymret. De slår vel plutselig til disse symptomene :smiley-angelic001

Back
Topp