Symptomtråd

Altså jeg har ingen symptomer, jeg blir litt bekymret jeg :smiley-angelic001
Ikke alle som får symptomer :D Skjønner du blir bekymret da, man hører oftes om de som får symptomer, men det er veldig mange som ikke har det også :Heartred

Ikke alle som får symptomer :D Skjønner du blir bekymret da, man hører oftes om de som får symptomer, men det er veldig mange som ikke har det også :Heartred
Heldigvis. Og jeg var ganske lik de to første svangerskapene også. Bare trøttheten som er helt uutholdelig :knegg:

Mange som fortsatt kjenner lite/ingen symptomer?
Ja, kun oppblåst og treg i magen og litt mer fett hår :happy: Hadde mye mer av alt med førstemann. Har nesten ikke ei kvise engang nå. Sist så jeg ut som en 14-åring på dette punktet. Kvalmen begynte rundt uke 5-6 sist, men foreløpig merker jeg ingenting. Er 4+4 i dag. Kan være fordi det er min andre, eller fordi det er en gutt denne gangen, eller bare helt tilfeldig! Jeg er bare glad for å slippe masse plager! Kjenner meg mye mer trygg i denne graviditeten, så er ikke så på jakt etter fysiske tegn på bekreftelse som jeg var sist.

Uff, så grusomt! Masse god bedring❤️ hjelper det med det du får der?
Tjaa, litt? Men jeg er skuffet over hvor kvalm jeg fortsatt er, med tanke på at jeg tar 3-4 ulike typer kvalmestillende i 10+ tabletter per dag o_O (Xonvea, afipran, zofran og stemetil). Jeg er jo piggere når jeg får væske, men jeg må få inn mer næring, men det er vanskelig siden poenget også er å holde på maten :shy:

Og tusen takk ❤️ det blir nok bra når jeg finner ut hva jeg klarer.

Tjaa, litt? Men jeg er skuffet over hvor kvalm jeg fortsatt er, med tanke på at jeg tar 3-4 ulike typer kvalmestillende i 10+ tabletter per dag o_O (Xonvea, afipran, zofran og stemetil). Jeg er jo piggere når jeg får væske, men jeg må få inn mer næring, men det er vanskelig siden poenget også er å holde på maten :shy:

Og tusen takk ❤️ det blir nok bra når jeg finner ut hva jeg klarer.
Uff, det der hørtes jo forferdelig ut! :arghh:Masse god bedring :Heartred

Andre som sliter med fett hår? :hilarious: Blir seriøst fett etter én dag, lurer på om det er noe galt med meg eller om det er graviditeten:shy:

Andre som sliter med fett hår? :hilarious: Blir seriøst fett etter én dag, lurer på om det er noe galt med meg eller om det er graviditeten:shy:
Akkurat samme her! Forrige svangerskap var helt krise, det ble seriøst fett MENS jeg føna håret. Måtte kutte alt av balsam og kun bruke renseshampoo hver gang jeg dusja. Nå er det ikke like ille, men merker det blir raskere fett. Krysser fingrene for at det ikke blir like ille som sist!

Oppblåst, ømme pupper og brystknopper og kjenner det jobber i livmoren :happy: :Heartpink

Nytt i helga: Snev av uggenhet/kvalme innimellom OG veeeldig sulten :smiley-ashamed004 (4+4)

4+5
Masse strekk og tidvis murringer i livmor.
Ømme pupper og brystknopper
Fyldigere pupper
Trøtt (hadde to hviler i går)
Småuggen om morgenen
Oppblåst

Jepp, samme her, blir fett med én gang! Føler meg bare konstant ustelt og fæl :hilarious: :smiley-ashamed004 gravidgløden ser jeg ikke mye til enda i hvert fall :laughing002

Back
Topp