Uke 5 i dag og har ingen symptomer
har gått til uke 20 en gang også før jeg fant ut att jeg var gravid 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ikke alle som får symptomerAltså jeg har ingen symptomer, jeg blir litt bekymret jeg![]()

Heldigvis. Og jeg var ganske lik de to første svangerskapene også. Bare trøttheten som er helt uutholdeligIkke alle som får symptomerSkjønner du blir bekymret da, man hører oftes om de som får symptomer, men det er veldig mange som ikke har det også
![]()

Ja, kun oppblåst og treg i magen og litt mer fett hårMange som fortsatt kjenner lite/ingen symptomer?
Hadde mye mer av alt med førstemann. Har nesten ikke ei kvise engang nå. Sist så jeg ut som en 14-åring på dette punktet. Kvalmen begynte rundt uke 5-6 sist, men foreløpig merker jeg ingenting. Er 4+4 i dag. Kan være fordi det er min andre, eller fordi det er en gutt denne gangen, eller bare helt tilfeldig! Jeg er bare glad for å slippe masse plager! Kjenner meg mye mer trygg i denne graviditeten, så er ikke så på jakt etter fysiske tegn på bekreftelse som jeg var sist.Svangerskapsrelatert?Innlagt dag 3, får ikke dra hjem i dag heller![]()

Ja, har hyperemesisSvangerskapsrelatert?![]()
Tror alt er ok i magen da, var i alle fall bankende hjerte for et par dager siden og symptomene er fortsatt sterke Uff, så grusomt! Masse god bedringJa, har hyperemesis![]()
Tror alt er ok i magen da, var i alle fall bankende hjerte for et par dager siden og symptomene er fortsatt sterke
![]()
Tjaa, litt? Men jeg er skuffet over hvor kvalm jeg fortsatt er, med tanke på at jeg tar 3-4 ulike typer kvalmestillende i 10+ tabletter per dagUff, så grusomt! Masse god bedringhjelper det med det du får der?

Uff, det der hørtes jo forferdelig ut!Tjaa, litt? Men jeg er skuffet over hvor kvalm jeg fortsatt er, med tanke på at jeg tar 3-4 ulike typer kvalmestillende i 10+ tabletter per dag(Xonvea, afipran, zofran og stemetil). Jeg er jo piggere når jeg får væske, men jeg må få inn mer næring, men det er vanskelig siden poenget også er å holde på maten
Og tusen takkdet blir nok bra når jeg finner ut hva jeg klarer.
Masse god bedring 
Tusen takkUff, det der hørtes jo forferdelig ut!Masse god bedring
![]()

Her ogAltså jeg har ingen symptomer, jeg blir litt bekymret jeg![]()
Akkurat samme her! Forrige svangerskap var helt krise, det ble seriøst fett MENS jeg føna håret. Måtte kutte alt av balsam og kun bruke renseshampoo hver gang jeg dusja. Nå er det ikke like ille, men merker det blir raskere fett. Krysser fingrene for at det ikke blir like ille som sist!Andre som sliter med fett hår?Blir seriøst fett etter én dag, lurer på om det er noe galt med meg eller om det er graviditeten
![]()

Jepp, samme her, blir fett med én gang! Føler meg bare konstant ustelt og fælAndre som sliter med fett hår?Blir seriøst fett etter én dag, lurer på om det er noe galt med meg eller om det er graviditeten
![]()
gravidgløden ser jeg ikke mye til enda i hvert fall