Symptomtråd

Jeg er småkvalm hele dagen, men bare vært en gang jeg ikke klarte holde på maten. Men fy søren å være småkvalm, trøtt og sliten dagen lang, med ei lita på 3,5 tar på altså :nailbiting:
Akkurat samme her også, har ikke vært kvalm i mange dagene, men allerede helt utslitt:depressed:

Jepp, samme her, blir fett med én gang! Føler meg bare konstant ustelt og fæl :hilarious: :smiley-ashamed004 gravidgløden ser jeg ikke mye til enda i hvert fall :laughing002

Nei den gløden lar nok vente på seg! :laughing002

I dag er første dag uten noe særlig kvalme! 7+0, så blir jo selvfølgelig nervøs av det. Men kjenner jeg meg selv rett er det like fort tilbake igjen :hilarious:

6+3
Større bryster, ømme og såre knopper
Vanvittig oppblåst mage :hilarious:
Usigelig trøtt

Siden helga har jeg blitt små kvalm og en del stikking i magen. Var ute og gikk tur i ste, og måtte gå kjempesakte for at det ikke skulle gjøre vondt.

Andre som sliter med fett hår? :hilarious: Blir seriøst fett etter én dag, lurer på om det er noe galt med meg eller om det er graviditeten:shy:
Jaa! Pleier ikke å kjøpe sjampo og sånt på matbutikken men var desperat så jeg kjøpte define sin serie for fett hår og det har jaggu funka:D

Flere som bruker pulsklokke som har merket at hvilepulsen har gått opp? Ikke så mye altså, men merkbart på grafen. For min del har den økt fra i snitt 49 til 58-59 nå. Og når jeg går litt tilbake skjedde det akkurat i tidsrommet mellom EL og positiv test :laughing002

Flere som bruker pulsklokke som har merket at hvilepulsen har gått opp? Ikke så mye altså, men merkbart på grafen. For min del har den økt fra i snitt 49 til 58-59 nå. Og når jeg går litt tilbake skjedde det akkurat i tidsrommet mellom EL og positiv test :laughing002
Ja, den gikk opp kanskje 8-10 slag i minuttet

Her gikk den opp for så å gå ned igjen, og ting så tilsynelatende fint ut forrige UL. Så har bestemt meg for at dersom ting ser bra ut på neste UL må jeg ta av helse pulsklokka da den stresser meg. Plutselig har jeg liksom god søvnkvalitet og fullt body battery når jeg våkner også, noe som for meg ikke henger på greip. Som ikke gravid ser aldri disse verdiene så bra ut :nailbiting:

Har tatt av klokka mi siden den bare påpeker at jeg er lat og at det er endringer og nedadgående trender i alle aktive parametere den måler :depressed: Jada, pulsen har jo steget litt, men «ikke på en god måte». Fuck you Apple Watch, det er lov å være grei liksom :meh:

Her gikk den opp for så å gå ned igjen, og ting så tilsynelatende fint ut forrige UL. Så har bestemt meg for at dersom ting ser bra ut på neste UL må jeg ta av helse pulsklokka da den stresser meg. Plutselig har jeg liksom god søvnkvalitet og fullt body battery når jeg våkner også, noe som for meg ikke henger på greip. Som ikke gravid ser aldri disse verdiene så bra ut :nailbiting:
Jeg har hatt akkurat samme endringer som deg, plutselig ble jeg litt stressa av at hvilepuls gikk ned igjen, men nå har den begynt å stige litt (uke 8+1 i dag). Søvnkvalitet bedret seg drastisk for et par uker siden, stressmålingene også! Aldri sett så "frisk" ut før :smiley-ashamed004. Skjønner liksom ikke helt hva som foregår, blir jo litt bekymret da, men tenker kanskje kroppen har gått i noe primal-mom-mode??:hilarious::hilarious::Heartred

Samme her! Ca 8-10 her også. Fra forrige graviditet har jeg notert at hvilepulsen gikk ned igjen allerede i uke 6 da :)

Ja, den gikk veldig opp første ukene, og nå har den gått litt ned igjen, men fremdeles høyere enn den var før jeg ble gravid :) Veldig spennende å følge med på, men merket at jeg ble litt småstresset når den gikk nedover igjen:nailbiting:

Her har kvalmen forsvunnet, men høy puls og vond korsrygg er fortsatt til stede. Privat UL på fredag og jeg er speeeent!

Jeg har hatt akkurat samme endringer som deg, plutselig ble jeg litt stressa av at hvilepuls gikk ned igjen, men nå har den begynt å stige litt (uke 8+1 i dag). Søvnkvalitet bedret seg drastisk for et par uker siden, stressmålingene også! Aldri sett så "frisk" ut før :smiley-ashamed004. Skjønner liksom ikke helt hva som foregår, blir jo litt bekymret da, men tenker kanskje kroppen har gått i noe primal-mom-mode??:hilarious::hilarious::Heartred
Godt å høre egentlig, at det skjer med flere! Vi får håpe det er det :Heartpink :D

Samme her, søvnkvalitet på topp og super restituert :laughing002 Føles ikke sånn. Men antar det er fordi jeg legger meg kjenpetidlig, typ 19.30.

Noe lavere hvilepuls her også. Kjennes ut som at blodtrykket kanskje er litt lavt. Hadde en litt opplevelse med blodtrykksfall her om dagen, gikk nesten i bakken. Aldri opplevd dette før. Stod nok litt lenge stille, og som førstegangsgravid har jeg aldri tenkt på at det er problematisk Skal på første svangerskapskontroll i morgen, så da får jeg tatt en sjekk.

Back
Topp