Symptomtråd

Jeg er småkvalm hele dagen, men bare vært en gang jeg ikke klarte holde på maten. Men fy søren å være småkvalm, trøtt og sliten dagen lang, med ei lita på 3,5 tar på altså :nailbiting:
Akkurat samme her også, har ikke vært kvalm i mange dagene, men allerede helt utslitt:depressed:

I dag er første dag uten noe særlig kvalme! 7+0, så blir jo selvfølgelig nervøs av det. Men kjenner jeg meg selv rett er det like fort tilbake igjen :hilarious:

Siden helga har jeg blitt små kvalm og en del stikking i magen. Var ute og gikk tur i ste, og måtte gå kjempesakte for at det ikke skulle gjøre vondt.

Andre som sliter med fett hår? :hilarious: Blir seriøst fett etter én dag, lurer på om det er noe galt med meg eller om det er graviditeten:shy:
Jaa! Pleier ikke å kjøpe sjampo og sånt på matbutikken men var desperat så jeg kjøpte define sin serie for fett hår og det har jaggu funka:D

Flere som bruker pulsklokke som har merket at hvilepulsen har gått opp? Ikke så mye altså, men merkbart på grafen. For min del har den økt fra i snitt 49 til 58-59 nå. Og når jeg går litt tilbake skjedde det akkurat i tidsrommet mellom EL og positiv test :laughing002

Back
Topp