Symptomtråd

Noen flere her som kaster opp uten å ellers være kvalm? Har gjort det de disse to morgenene/formiddagene. Når jeg gikk gravid sist var jeg mer morgenkvalm, men det som fikk meg til å spy var tannbørsten. Brakk meg hver gang! Nå er jeg forkjøla og hoster. Mulig hostingen er det som utløser det. Merker i alle fall at brekningsrefleksen er veldig følsom :hungover:

Jeg er next level trøtt, noe kvalm om jeg ikke spiser noe hver andre time. Og stikk motsatt av hard mage :smiley-ashamed008 :laughing002

I dag er jeg så ille kvalm, og svimmel at det eneste som funker er å sove.
Venstre bryst stikker så inni hampen mye hele tiden, har på automatikk prøvd å klemme tak for og få det til å stoppe :hilarious: men er himla vondt for at brystene mine er jo så ømme:hilarious:

Jeg er
Jeg er 5+3 og har ingen symptomer, føler meg ikke gravid. Og det bekymrer meg. Skulle ønske jeg bare kunne nyte det heller, men med historikk med MA og SA så tenker jeg med en gang det betyr at det er noe galt. 11 dager til ultralyd :nailbiting:
Jeg er 5+5 og har heller ingen symptomer.

5+4 og har i 5. av 6. tidligere svangerskap opplevd uggenhet og brekninger som et veldig tydelig symptom. Svangerskap nummer 5. hadde jeg INGENTING annet enn litt ømme pupper.

Men nå, i mitt 7. svangerskap er plutselig kvalme og påfølgende oppkast blitt en realitet. Ingen generell uggenhet som før, bare plutselig kvalme og så oppkast. Ny opplevelse. Sikkert knyttet til nattevaktene jeg er på.

Her har areola vært veldig store samt større brystknopper i flere uker. Ømhet i bryster og brystknopper kommer og går, usikker på om det er fordi jeg stadig vekk på klemme for å kjenne at det fortsatt er ømt :p Ellers tåler ikke korsryggen min lange turer før den gjør ganske vondt og en tett nese som aldri åpner seg føles det ut som.

Mistet alle symptomer :oops: Mulig fordi jeg er skikkelig dårlig med influensa.

5+4 og har i 5. av 6. tidligere svangerskap opplevd uggenhet og brekninger som et veldig tydelig symptom. Svangerskap nummer 5. hadde jeg INGENTING annet enn litt ømme pupper.

Men nå, i mitt 7. svangerskap er plutselig kvalme og påfølgende oppkast blitt en realitet. Ingen generell uggenhet som før, bare plutselig kvalme og så oppkast. Ny opplevelse. Sikkert knyttet til nattevaktene jeg er på.
Hvordan føler du det går ellers med nattevakter?
Har noen, men merket da jeg gikk nattevakter tidligere i svangerskapet, så var jeg helt ødelagt både på vaktene og påfølgende dager.

Veldig svingende kvalme, tett nese, fatigue, dårlig nattesøvn, økt luktesans og oppblåst :cool01 mindre symptomer på helg enn ukedag, kan det trigges i større grad av aktivitet/stress?:happy:

Kvalm og trøtt. Svært god luktesans! Kjenner også endel murringer..6+5

Dere som er i uke 7-8 føler dere murringer i mage og korsrygg fortsatt?
Det roet seg etter uke 5, men er 8+4 nå og synes det har kommet tilbake siste uken. Føles som strekksmerter, murring og stikking. Opplever at det kommer i bølger.

5+5 og kjenner bekymringsfullt lite. Tidvis vondt i hodet, litt ligamentstrekk og murring i korsrygg. Men ikke stort mer. Syntes jeg var mer uggen sist uke. Dagene til TUL sneeeegler seg avgårde. Vil bare vite om det er noe der inne eller ei :nailbiting:

7+5, de siste dagene har kvalmen kommet til meg også.. Har vært heldig så langt, men nå er den tilstede jevnt hele døgnet. Kaster heldigvis ikke opp, men orker omtrent bare å spise salt kjeks. Ellers er jeg trøtt, men fremdeles positivt overrasket over hvor lite plaget jeg er.
Sender en god klem til dere som ikke føler dere bra om dagen

Back
Topp