Symptomtråd

I starten av graviditeten hadde jeg kjent på murringer og vonde/ømme bryster. 7+6 nå, og det føles som at jeg må spise annenhver time for å forebygge sult, og som igjen forebygger kvalme :wtf: konstant trøtt, og opplever også ofte rastløse bein (såååå irriterende!!)... noen som opplever det også?

I dag er første dagen på lenge jeg ikke har vært konstant kvalm ila dagen! For en sykt god følelse. Håper den fortsetter. Ellers har jeg lite matlyst og er veldig trøtt og sliten.

Føler meg i så mye bedre form i går og i dag, håper ikke det er et dårlig tegn:wideyed: 8+0 i dag
Jeg og! 8+2 i dag og de siste to dagene har jeg nesten ikke vært kvalm, i motsetning til hvor utrolig dårlig jeg var fra 5+6. Og med nr 2 var jeg dårlig helt til uke 13, så litt overrasket og litt bekymret for at jeg allerede nå føler meg i så fin form!

Jeg og! 8+2 i dag og de siste to dagene har jeg nesten ikke vært kvalm, i motsetning til hvor utrolig dårlig jeg var fra 5+6. Og med nr 2 var jeg dårlig helt til uke 13, så litt overrasket og litt bekymret for at jeg allerede nå føler meg i så fin form!
Godt å høre at jeg ikke er alene:) I dag orket jeg faktisk å dra på trening etter jobb, det har ikke skjedd på flere uker. Leser litt rundt omkring at det er normalt at symptomene kan roe seg for så å komme tilbake, men litt bekymret blir jeg likevel:bored:

Back
Topp