Symptomtråd

I starten av graviditeten hadde jeg kjent på murringer og vonde/ømme bryster. 7+6 nå, og det føles som at jeg må spise annenhver time for å forebygge sult, og som igjen forebygger kvalme :wtf: konstant trøtt, og opplever også ofte rastløse bein (såååå irriterende!!)... noen som opplever det også?

I dag er første dagen på lenge jeg ikke har vært konstant kvalm ila dagen! For en sykt god følelse. Håper den fortsetter. Ellers har jeg lite matlyst og er veldig trøtt og sliten.

Føler meg i så mye bedre form i går og i dag, håper ikke det er et dårlig tegn:wideyed: 8+0 i dag

Føler meg i så mye bedre form i går og i dag, håper ikke det er et dårlig tegn:wideyed: 8+0 i dag
Jeg og! 8+2 i dag og de siste to dagene har jeg nesten ikke vært kvalm, i motsetning til hvor utrolig dårlig jeg var fra 5+6. Og med nr 2 var jeg dårlig helt til uke 13, så litt overrasket og litt bekymret for at jeg allerede nå føler meg i så fin form!

Jeg og! 8+2 i dag og de siste to dagene har jeg nesten ikke vært kvalm, i motsetning til hvor utrolig dårlig jeg var fra 5+6. Og med nr 2 var jeg dårlig helt til uke 13, så litt overrasket og litt bekymret for at jeg allerede nå føler meg i så fin form!
Godt å høre at jeg ikke er alene:) I dag orket jeg faktisk å dra på trening etter jobb, det har ikke skjedd på flere uker. Leser litt rundt omkring at det er normalt at symptomene kan roe seg for så å komme tilbake, men litt bekymret blir jeg likevel:bored:

Kvalm store deler av døgnet, fort trøtt om kvelden og unormalt sliten (men sover dårligere), litt større bryster og ømme brystvorter, blør i tannkjøttet når jeg pusser tennene, litt tett i nesen, litt kviser og litt mage. Er 7+2, tredje svangerskap. Ultralyd for første gang på fredag ❤️

I starten av graviditeten hadde jeg kjent på murringer og vonde/ømme bryster. 7+6 nå, og det føles som at jeg må spise annenhver time for å forebygge sult, og som igjen forebygger kvalme :wtf: konstant trøtt, og opplever også ofte rastløse bein (såååå irriterende!!)... noen som opplever det også?
Har rastløse ben jeg også, det er sykt irriterende symptom :sorry: Har sånn tigerbalsam som jeg driver å smører på lårene før jeg skal legge meg så jeg i det hele tatt får sove. Og begynt med magnesium tilfelle det vil hjelpe å roe det ned.. sist ville jeg amputere begge lårene husker jeg :hilarious:

I dag har jeg vært litt nedfor. Dette er mitt femte svangerskap, har fire friske og fine barn. Likevel er jeg så bekymret denne gangen. Er i uke 6 nå og opplever mye det som kjennes ut som kynnere jeg kun opplevde mye senere i de andre svangerskapene. Dette har jeg kjent på til og med før jeg fikk positiv gravidtest. Noen andre som opplever sånne symptomer så tidlig? I dag har jeg også følt samme følelse i magen og korsrygg som om jeg venter mensen.

I dag har jeg vært litt nedfor. Dette er mitt femte svangerskap, har fire friske og fine barn. Likevel er jeg så bekymret denne gangen. Er i uke 6 nå og opplever mye det som kjennes ut som kynnere jeg kun opplevde mye senere i de andre svangerskapene. Dette har jeg kjent på til og med før jeg fikk positiv gravidtest. Noen andre som opplever sånne symptomer så tidlig? I dag har jeg også følt samme følelse i magen og korsrygg som om jeg venter mensen.
Vet ikke helt om det er samme følelse, men jeg har siden rundt 3+0 hatt mye mensmurring, som at mensen er rett rundt hjørnet. Pluss murring og verking i korsrygg. Synes det til tider har vært ganske vondt, og jeg har krøllet med sammen i sofaen og brukt varmeflaske. Så lenge det ikke kommer blod er det ikke farlig, ble jeg fortalt. Er nå 10+3 :Heartpink

Vet ikke helt om det er samme følelse, men jeg har siden rundt 3+0 hatt mye mensmurring, som at mensen er rett rundt hjørnet. Pluss murring og verking i korsrygg. Synes det til tider har vært ganske vondt, og jeg har krøllet med sammen i sofaen og brukt varmeflaske. Så lenge det ikke kommer blod er det ikke farlig, ble jeg fortalt. Er nå 10+3 :Heartpink
Godt å høre at du har kommet deg til uke 10, tross så mye mensmurring . Jeg kjenner og mensmurring, så det var betryggende. Men det som bekymrer meg mest er sammentrekningene. Kjenner at magen (eller langt nede i magen) trekker seg sammen og blir stram. Altså det jeg opplevde som kynnere mye senere i de tidligere svangerskapene. Leser at det ikke er vanlig å kjenne så tidlig, men jeg vet hva jeg kjenner. Så det bekymrer meg at det kanskje ikke er som det burde være

Back
Topp