Symptomtråd

5+0 i dag og ikke et eneste symptom foreløpig ;) I begge mine to forrige svangerskap har jeg hatt hyperemesis fra uke 6-8 til rundt 5-6 måneder, så jeg venter jo bare på at kvalmen skal komme å slå meg ut :wacky: KAN jo håpe den ikke kommer, men sjangsen er vel heller liten..

Hadde ømme bryster og kvalme for to dager siden, men ikke hatt så mye de to siste dagene.. blir redd når symptomene forsvinner.

Jeg hsr vært så sykt trøtt i hele dag!!! Gjespet sikkert 100 ganger :sleep002 ikke hatt sjans til og sove siden vært alene med en liten en så spørs om jeg ikke sovner samtidig med han etterpå :Heartblue

Noen som vet om ligamentene strekker seg ut mot hoftene? Kjenner det strekker og er litt ubehagelig ut mot siden og mot hoften på høyre side innimellom.

Plutselig ikke vært kvalm i dag og mye mindre kvalm i går også, skjønner ingenting :bored:
Samme her, eller jeg har vært uggen men ikke kvalm akuratt. Er 5+0 i dag. Men husker lege sa sist at symptomene kan komme og gå i de første ukene,så tenker det er normalt. Kjenner murringer innimellom

Andre som er sykt trøtte, så tidlig som 3+6?
Så fort jeg setter meg i sofaen, kan jeg sovne. Sov en «liten» dupp på dagen i dag, på 3 timer! :wacky:
Nå gleder jeg meg til å legge meg igjen, pga hodepine som har tatt seg opp i kveld.

5+1 i dag og ligger i senga og prøver å sove, men er så kvalm at det føles som jeg kommer til å kaste opp hvert øyeblikk :depressed:
Kjenner også at det jobbes på spreng nede i livmora.
Ellers er problemer med natesøvn, vondt i nedre del av korsryggen, redusert appetitt, humørsvingninger og mer trøtt de symptomene jeg kommer på foreløpig som gjelder for tiden.

Må innrømme at selv om jeg ikke digger å gå rundt og være kvalm, er det en viss lettelse å føle på dt. Mistet i MA i juni og da meldte kvalmen egentlig aldri sin ankomst … noe som var uvant for meg sammenlignet med de to fullførte svangerskapene mine fra 2020 og 2022/23.

Back
Topp