Symptomtråd

Når kom hyppig vannlating for dere? Og evt treg mage? Har ikke merket noe til det enda. Er 4+6 i dag.
Fikk treg mage rundt uke 7 sist svangerskap, men ikke hatt det denne gangen. Kanskje litt treg mage, men sist kom det ingenting ut :angelic: vannlating fikk jeg ikke før langt ut i, når livmoren begynner å presse på blæren.

Den følelsen når man våkner midt på natten fordi det føles som 1000 knivstikk i siden av livmoren. Hadde dette sist også, men har glemt hvor vondt det gjør når livmoren strekker seg :dead:

Har foreløpig kun stikking i livmora som symptom. Mye av dette siste halvannen uken. Verken mer trøtt eller kvalm. Fått litt uggen følelse i noen bølger, men ikke mer enn det. 5+1 i dag.

Har foreløpig kun stikking i livmora som symptom. Mye av dette siste halvannen uken. Verken mer trøtt eller kvalm. Fått litt uggen følelse i noen bølger, men ikke mer enn det. 5+1 i dag.
Har akkurat det samme. Krampe/stikking, og noe bølge av kvalme. Ellers; nada! 4+5 i dag. Men var ikke noe plaget forrige svangerskap heller.

Har akkurat det samme. Krampe/stikking, og noe bølge av kvalme. Ellers; nada! 4+5 i dag. Men var ikke noe plaget forrige svangerskap heller.
Jeg hadde kvalme (uten oppkast) i forrige, men klarer ikke huske når det startet. Mulig jeg var litt lengre enn nå.

Ganske likt som her!

Eller, på en måte et symptom. Jeg har kronisk migrene og kan slite med opptil 28 dager med hodepine og i hvert fall halvparten av de er migreneanfall. De siste 5-6 dagene har jeg ikke hatt NOE vondt. Det er helt magisk.

Når kom hyppig vannlating for dere? Og evt treg mage? Har ikke merket noe til det enda. Er 4+6 i dag.
Jeg er oppe og tisser minst én gang per natt (er nå 7+3 og har gjort det i minst 3 uker). Treg mage har jeg ikke, men sist jeg var gravid fikk jeg det med én gang egget festet seg omtrent :) Alle graviditeter er forskjellig :)

Har skikkelig treg mage nå og husker ikke om jeg var sånn på toalettet i løpet av dagen:oops: brekker meg noen ganger igjennom dagen men ingen oppkast enda. Fikk akkurat en krampe i venstre del av brystet som varte i 1 sekund o_O

Noen som har hatt veldig forskjellige symptomer fra tidligere svangerskap? Eller forskjell på forskjellige kjønn? Jeg er 6+0 i dag. Jeg er litt trøtt, litt treg mage, hadde ømme brystvorter for noen dager siden, men ikke i dag, føler meg jo trøtt men ikke helt ekstremt som jeg kan huske fra tidligere. Er mye sulten også, men egentlig ikke kvalm. Kvalmen kom i uke 5+4 sist.. blir bare litt bekymret for at det er noe gale med så vage symptomer.. tok hcg forrige fredag og mandagen som viste økning fra 6000-15400 (3.døgn). Litt bekymret nå..

Noen som har hatt veldig forskjellige symptomer fra tidligere svangerskap? Eller forskjell på forskjellige kjønn? Jeg er 6+0 i dag. Jeg er litt trøtt, litt treg mage, hadde ømme brystvorter for noen dager siden, men ikke i dag, føler meg jo trøtt men ikke helt ekstremt som jeg kan huske fra tidligere. Er mye sulten også, men egentlig ikke kvalm. Kvalmen kom i uke 5+4 sist.. blir bare litt bekymret for at det er noe gale med så vage symptomer.. tok hcg forrige fredag og mandagen som viste økning fra 6000-15400 (3.døgn). Litt bekymret nå..
Høres jo ut som du har masse symptomer! Og noen merker jo ikke noe i det hele tatt!

Jeg opplever den e graviditeten veldig ulikt fra forrige så langt. Som noen her skrev: alle graviditeter er forskjellige, også hos samme person og uavhengig av kjønn.

Altså den nattesøvnen :banghead: sover så ekstremt dårlig, våkner av hver minste bevegelse og drømmer så sjukt mye rart :dead::hilarious:

Høres jo ut som du har masse symptomer! Og noen merker jo ikke noe i det hele tatt!

Jeg opplever den e graviditeten veldig ulikt fra forrige så langt. Som noen her skrev: alle graviditeter er forskjellige, også hos samme person og uavhengig av kjønn.
Ja, det er kanskje sant :laughing002 Er min 5 graviditet (hatt en MA), så bør jo egentlig være rolig på dette..

Jeg får prøve å roe meg og tenke at alle graviditeter er ulike! Takk, det hjalp :)

Merker symptomene varierer veldig fra dag til dag! De 2 første ukene var jeg oppe hver natt for å tisse men det har roet seg nå(6+2). Ellers ganske uggen på morgen og mye svimmel. Også veldig mye mer sliten enn vanlig. Før graviditeten trente jeg mye(80-100km løp i uka), og nå er det kjempetungt å løpe 7-8km:blackeye: men tar egentlig alle symptomer som et godt tegn, da det er første graviditet og er kjemperedd for å miste!

Back
Topp