Symptomtråd

Når kom hyppig vannlating for dere? Og evt treg mage? Har ikke merket noe til det enda. Er 4+6 i dag.
Fikk treg mage rundt uke 7 sist svangerskap, men ikke hatt det denne gangen. Kanskje litt treg mage, men sist kom det ingenting ut :angelic: vannlating fikk jeg ikke før langt ut i, når livmoren begynner å presse på blæren.

Den følelsen når man våkner midt på natten fordi det føles som 1000 knivstikk i siden av livmoren. Hadde dette sist også, men har glemt hvor vondt det gjør når livmoren strekker seg :dead:

Har foreløpig kun stikking i livmora som symptom. Mye av dette siste halvannen uken. Verken mer trøtt eller kvalm. Fått litt uggen følelse i noen bølger, men ikke mer enn det. 5+1 i dag.

Har foreløpig kun stikking i livmora som symptom. Mye av dette siste halvannen uken. Verken mer trøtt eller kvalm. Fått litt uggen følelse i noen bølger, men ikke mer enn det. 5+1 i dag.
Har akkurat det samme. Krampe/stikking, og noe bølge av kvalme. Ellers; nada! 4+5 i dag. Men var ikke noe plaget forrige svangerskap heller.

Har akkurat det samme. Krampe/stikking, og noe bølge av kvalme. Ellers; nada! 4+5 i dag. Men var ikke noe plaget forrige svangerskap heller.
Jeg hadde kvalme (uten oppkast) i forrige, men klarer ikke huske når det startet. Mulig jeg var litt lengre enn nå.

Back
Topp