Symptomtråd

No ligger jeg her med beina høyt. Gått mye siste dagene. Så no kan jeg visst ikke gå meir enn et par minutter før beina hovner opp igjen og får vite prikkar fra dårlig sirkulasjon. I går var begge beina og føttene helt opphovne pluss hender. Noen andre som har hatt lika koslige dager? Kor lenge før dokke kom dokke og kunne bruka beina igjen?

Begynnende bilateral plantar fascitt, elsker alt som graviditeten byr på

Begynnende bilateral plantar fascitt, elsker alt som graviditeten byr på
Det her tror jeg at jeg også har. I dag gikk jeg til svangerskapskontroll (i sko med god såle såklart). Det tar 20 minutter å gå og jeg tok bussen hjem. Beina er helt ødelagt og det kjennes ut som om jeg har gått fjelltur i 7 timer :shifty:

37+0. Så mye smerter i hofte, nedre mage, 'pubic bone' og indre lår at jeg ikke klare snu meg sjølv i seng. Og sliter jævlig med å gå. I tillegg så har ribbeina mine gjort utrolig vondt siste dagene. Ytterat på ribbeina rett under brystbeinet på venstre side. Det og hindrer snuing. Ingen anelse koss det ska gå de siste tre ukene. Noen andre som har opplevd intens smerte som hindrer bevegelse i "føderegionen"?

37+0. Så mye smerter i hofte, nedre mage, 'pubic bone' og indre lår at jeg ikke klare snu meg sjølv i seng. Og sliter jævlig med å gå. I tillegg så har ribbeina mine gjort utrolig vondt siste dagene. Ytterat på ribbeina rett under brystbeinet på venstre side. Det og hindrer snuing. Ingen anelse koss det ska gå de siste tre ukene. Noen andre som har opplevd intens smerte som hindrer bevegelse i "føderegionen"?
Ikke riktig så ille, men jeg har måtte fjerne overmadrassen så sengen er hardere og det er lettere å snu meg. I tillegg har jeg fått anbefalt silkelaken, og bruker bbhugme. Kan være greit med en behandling hos osteopat eller lignende for å få løst opp litt :happy:

Jeg slet med alt du nevner, for meg hjalp kiropraktor veldig! Gikk til en som er spesielt god på svangerskapsrelaterte problemer, så hun ordnet både med bekken, ribbein og rygg. Jeg gikk ukentlig siste trimester for å holde meg i jobb, men selv en time bare gjorde stor bedring. Så kanskje det kunne vært godt med en time for å holde ut siste innspurt?

Jeg slet med alt du nevner, for meg hjalp kiropraktor veldig! Gikk til en som er spesielt god på svangerskapsrelaterte problemer, så hun ordnet både med bekken, ribbein og rygg. Jeg gikk ukentlig siste trimester for å holde meg i jobb, men selv en time bare gjorde stor bedring. Så kanskje det kunne vært godt med en time for å holde ut siste innspurt?
Hadde kiropraktor i byen tidligere, men han slutta. Så har ikke tilgang til noen kiropraktor

Ikke riktig så ille, men jeg har måtte fjerne overmadrassen så sengen er hardere og det er lettere å snu meg. I tillegg har jeg fått anbefalt silkelaken, og bruker bbhugme. Kan være greit med en behandling hos osteopat eller lignende for å få løst opp litt :happy:
Har snakka med fysioterapaut som er det einaste vi har her. Ho sa ho ikke kunne gjøra noe med bekken smerter. Einaste ho kunne gjøra var å gi meg øvelser. Og det klarer jeg ikke akkuratt no.

Kommer ikke over kor fort kroppen skifter mellom hard og løs mage akkuratt no...

Back
Topp