Symptomtråd

Men altså nå er jeg godt inn i uke 14 og her går jeg plutselig rundt med kvalme, ingen mat frister, jeg får blodtrykksfall flere ganger daglig fordi det blir for lite mat og drikke pga kvalmen :blackeye: trodde jeg skulle slippe billig unna, men rett før jul begynte det ja ☺️☺️☺️ rundt uke 10 ☺️☺️☺️ kaffe liker jeg heller ikke plutselig. Haha ahhhh var så motsatt med første, sleit med kvalme til uke 9 den gang, syntes det er så seint å få det nååå

Små uggen/kavlm og mett fra ettermiddagen og utover kvelden, og dårlig matlyst!
Har fortsattikke lyst på kaffe eller noe som helst søtsaker. Det går i frukt og gulrot:joyful:

Kan fortsatt bli veldig kvalm om jeg er for sulten/for mett. Og kjempevonde bryst om de blir kalde. Ellers tror jeg det meste har roet seg, og jeg kjenner på mer energi! Det er skikkelig godt.

Jeg er mer kvalm nå enn jeg var de første 10 ukene. På morgenen går det over i løpet av noen timer, men har ikke sjans til å få i meg mat da. På kvelden er det nesten lammende, er helt slått ut fra ungene legger seg.

Er 12+2 i dag og har vært fri for intens kvalme nå i litt over en uke. Men i dag, da kom kvalmen igjen og all mat fra ettermiddagen har kommet opp. Vet ikke hva jeg skal spise. Er bare magesyre igjen

J#*)#)#) vondt i venstre rumpeball , det hugger til når jeg reiser meg og går ... Merkelig men sikkert ikke svangerskapsrelatert i det hele tatt, var sykt forstoppet noen uker , frykterlignuvel kvalme og alt kom opp igjen i.dass. finnes virkelig ikke noe verre enn kvalme så glad det roet seg!

Gravid, urinveisinfeksjon og forkjøla... er så utslitt av å bare existera akkuratt no. For sliten til å spisa, må tvinga det i meg. I dag har jeg spist to pizzastykker, et par teskjeer med is og no sitter jeg å spiser en burger. Klart å tvinge i meg halve. Ikke kvalm, bare så utrolig utslitt og har omtrent ingen matlyst. Vært bedre med drikka, men ikke noe å skryta av. Spydd ett par ganger de siste dagene, men det har vært trigga av extrem hosting pga forkjølelsen. Noen tips til å få i seg meir mat? Eller ideer om når jeg burde bli beskymra nok til å søka seriøs hjelp. Veit baby tar det den vil, men ikke så lett når det ikke er noe å ta. Ingen anelse kor beskymra jeg burde væra men beskymra er jeg. Vært sånn her i kanskje ei uka no.

Gravid, urinveisinfeksjon og forkjøla... er så utslitt av å bare existera akkuratt no. For sliten til å spisa, må tvinga det i meg. I dag har jeg spist to pizzastykker, et par teskjeer med is og no sitter jeg å spiser en burger. Klart å tvinge i meg halve. Ikke kvalm, bare så utrolig utslitt og har omtrent ingen matlyst. Vært bedre med drikka, men ikke noe å skryta av. Spydd ett par ganger de siste dagene, men det har vært trigga av extrem hosting pga forkjølelsen. Noen tips til å få i seg meir mat? Eller ideer om når jeg burde bli beskymra nok til å søka seriøs hjelp. Veit baby tar det den vil, men ikke så lett når det ikke er noe å ta. Ingen anelse kor beskymra jeg burde væra men beskymra er jeg. Vært sånn her i kanskje ei uka no.
Åå jeg føler med deg! Har selv også vært forkjøla i 5 dager men mye hoste og sår hals og det er helt jævlig. Synes det burde vært ulovlig å bli syk mens man er gravid. Håper du blir frisk igjen snart og føler deg bedre!

Altså, jeg springer på do heeeele tiden.. tisser hele tiden. Tror i løpet av fire timer kan jeg ha vært 5-6 ganger

Føler med deg:yuck: kombinasjon av å være gravid og influensa er noe DRIT!

Renner snørr hele tiden og slim i halsen som trigger oppkast. Har spydd nå i 7 dager pga hosting. Sover dårlig da jeg må hyppig tisse (2-3 ganger) og er tett, slimete osv. virker ikke som at det skal gi slipp. Skyller nesten hele tiden med saltvann for å tømme, men det kommer altså så mye. Stemmen forsvinner helt på kvelden også. Og ikke minst den hodepinen som kommer hver dag. Paracet funker ikke og jeg mistenker migrene pga hormonene i kroppen.

Av alle ting, så leker jeg allerede fra brystene... Er bare 15 uker. Førstegangs gravid. Jordmor sier det er utrolig tidlig, men ikke umulig. Men herregud så tidlig då

Av alle ting, så leker jeg allerede fra brystene... Er bare 15 uker. Førstegangs gravid. Jordmor sier det er utrolig tidlig, men ikke umulig. Men herregud så tidlig då

Gjør også dette innimellom, typisk når jeg legger meg.

Samme her! Begynte i typ uke 16, men i løpet av uke 18 har det blitt så gale at jeg har vært nødt til å kjøpe ammeinnnlegg

Ingen symptomer , men fått falsk isjas ‍ men det trenger ikke ha noe med svangerskapet gjøre . Tror det har med flytting å gjøre‍

Ellers nada symptomer , annet enn magen vokser

Back
Topp