Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringMigrene og veldig kvalm selv her nå. Hjemmealene og ikke sjans til å lage middag etter jobb i dag… tok taxi hjem…. Etter 4,5 t… holdt sengen siden… 12+1.
Åå jeg føler med deg! Har selv også vært forkjøla i 5 dager men mye hoste og sår hals og det er helt jævlig. Synes det burde vært ulovlig å bli syk mens man er gravid. Håper du blir frisk igjen snart og føler deg bedre!Gravid, urinveisinfeksjon og forkjøla... er så utslitt av å bare existera akkuratt no. For sliten til å spisa, må tvinga det i meg. I dag har jeg spist to pizzastykker, et par teskjeer med is og no sitter jeg å spiser en burger. Klart å tvinge i meg halve. Ikke kvalm, bare så utrolig utslitt og har omtrent ingen matlyst. Vært bedre med drikka, men ikke noe å skryta av. Spydd ett par ganger de siste dagene, men det har vært trigga av extrem hosting pga forkjølelsen. Noen tips til å få i seg meir mat? Eller ideer om når jeg burde bli beskymra nok til å søka seriøs hjelp. Veit baby tar det den vil, men ikke så lett når det ikke er noe å ta. Ingen anelse kor beskymra jeg burde væra men beskymra er jeg. Vært sånn her i kanskje ei uka no.
Føler med degGravid, urinveisinfeksjon og forkjøla... er så utslitt av å bare existera akkuratt no. For sliten til å spisa, må tvinga det i meg. I dag har jeg spist to pizzastykker, et par teskjeer med is og no sitter jeg å spiser en burger. Klart å tvinge i meg halve. Ikke kvalm, bare så utrolig utslitt og har omtrent ingen matlyst. Vært bedre med drikka, men ikke noe å skryta av. Spydd ett par ganger de siste dagene, men det har vært trigga av extrem hosting pga forkjølelsen. Noen tips til å få i seg meir mat? Eller ideer om når jeg burde bli beskymra nok til å søka seriøs hjelp. Veit baby tar det den vil, men ikke så lett når det ikke er noe å ta. Ingen anelse kor beskymra jeg burde væra men beskymra er jeg. Vært sånn her i kanskje ei uka no.
Av alle ting, så leker jeg allerede fra brystene... Er bare 15 uker. Førstegangs gravid. Jordmor sier det er utrolig tidlig, men ikke umulig. Men herregud så tidlig då
Samme her! Begynte i typ uke 16, men i løpet av uke 18 har det blitt så gale at jeg har vært nødt til å kjøpe ammeinnnleggAv alle ting, så leker jeg allerede fra brystene... Er bare 15 uker. Førstegangs gravid. Jordmor sier det er utrolig tidlig, men ikke umulig. Men herregud så tidlig då
Samme! Gaviscon funker heldigvis på meg, selv om den smaker dritt!Har så sinnsykt med halsbrann