Det gir meg håpJeg var helt lik! Men det ga seg rundt uke 12![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gir meg håpJeg var helt lik! Men det ga seg rundt uke 12![]()
Ja bare at jeg også blir ekstremt uggen etter å ha spist. Må legge meg ned litt men så går det bedre igjenHvis jeg ikke spiser hver 2.time så blir jeg ekstremt sulten og veldig uggen, så fort jeg spiser et knekkebrød eller en banan så er jeg fin igjen … jeg er vant til å spise hver 3 time, og noen ganger går jeg lenger enn det, men det nytter ikke nå som jeg er gravid. Er 10+2, noen flere med følelsen av ekstrem sult?![]()
Utslett prikker i hud hals er bloduttredelser som kommer av spyingen og trykket av oppkast , får.sånne selv . Petekkier heter det , ufarlig .Hvite prikker eller flekker i halsen er halsbetennelse, du burde kanskje gå til legen for å få antibiotika om du får blod i oppkast og er plaget med det God bedring!![]()
Strekkinger i mage og vondt i ryggen! :/
Jeg får helt ekstremt vondt når jeg reiser meg fra seng eller når jeg har ligget på sofaen en stund. Føler de skal ramle til gulvet slik de verkerNoen som vet når ømme pupper begynner å avta?I går var det til og med vondt å dusje
![]()
Ja,synes egentlig ukene går fort nå er bare så glad kvalmen har gitt seg! Håper på noen gode måneder fremover nåSamme her - begynner å bli sliten av det nå! Men, dagene går jo![]()
Jeg er 11+2 i dag og jeg tror livmoren er på vei opp nå, hatt en del verking i både korsryggen og livmor i går og i dag, ikke hatt det så mye før nå egentlig. Har begynt å få en bitteliten kul ogsåNår opplevde dere at livmoren kom opp fra symfysen? Tisser så mange ganger på natt da det presser sånn på blæra. Er nå 11+0
Bortsett fra kvalme, så syns jeg halsbrann er det versteBegynner å få halsbrann![]()