Symptomtråd

Hvis jeg ikke spiser hver 2.time så blir jeg ekstremt sulten og veldig uggen, så fort jeg spiser et knekkebrød eller en banan så er jeg fin igjen … jeg er vant til å spise hver 3 time, og noen ganger går jeg lenger enn det, men det nytter ikke nå som jeg er gravid. Er 10+2, noen flere med følelsen av ekstrem sult? :hungover:
Ja bare at jeg også blir ekstremt uggen etter å ha spist. Må legge meg ned litt men så går det bedre igjen :)

12+0 i morgen og har hatt mye mindre symtomer generelt sammenliknet med sist graviditet. Merker ar kvalmen begynte rundt uke 6, begynte da på Xonvea i laveste dose og har nesten ikke vært kvalm siden. Ømme pupper ga seg også veldig raskt og har heller ikke vært unormalt trøtt. Er veldig takknemlig for det, samtidig som det er ekstra godt å sjekke med UL at alt er bra der inne, har hatt 2 private UL

Fryktelig mye ensidig hodepine kjennes som knivstikk bak øye og høyre tinning ,
Ellers uvel av å spise , så spyr , og uvel om tom i magen men det er vel verdt det og satser på alt er bedre neste dag

Hvite prikker eller flekker i halsen er halsbetennelse, du burde kanskje gå til legen for å få antibiotika om du får blod i oppkast og er plaget med det God bedring!❤️
Utslett prikker i hud hals er bloduttredelser som kommer av spyingen og trykket av oppkast , får.sånne selv . Petekkier heter det , ufarlig .

Spydde for en halvtime siden. Aldri følt så mye trykk i hodet når jeg har spydd før. Kjenner det ennå. Og klarer nesten bare se rett fram, for alle bevegelser med øynene gjør vondt :smiley-angry017. Er så lei no, vært kvalm og spydd i 5 uker no. Er mellom 11 og 12 uker.

Noen som vet når ømme pupper begynner å avta? :rolleyes: I går var det til og med vondt å dusje :wacky:

Er 14+3 og prøver å trappe ned/kutte ut xonvea. Er nå dritkvalm og orker ikke tanken på mat. Er så dritt lei. I forrige svangerskap så var jeg kvalm i 4 uker bare og nå gir det seg jo aldri

Småkvalm og uggen utover ettermiddagen og kvelden, og null matlyst som regel. Må spise likevel da, ellers blir det nesten verre!
Utenom det er det litt stikkinger og stølhet i magen av og til. :dummy: Håper kvalmen minsker nå utover, er 12 uker i morgen:smiley-angelic001

Uggen i magen.. enten er treigt som fy eller så alt tvert igjennom :dead:

Når opplevde dere at livmoren kom opp fra symfysen? Tisser så mange ganger på natt da det presser sånn på blæra. Er nå 11+0

Når opplevde dere at livmoren kom opp fra symfysen? Tisser så mange ganger på natt da det presser sånn på blæra. Er nå 11+0
Jeg er 11+2 i dag og jeg tror livmoren er på vei opp nå, hatt en del verking i både korsryggen og livmor i går og i dag, ikke hatt det så mye før nå egentlig. Har begynt å få en bitteliten kul også :flower

Fortsatt kvalm og uggen, går på Xonvea 2+1. som holder det sånn tålig i sjakk. Veldig ømme og såre pupper, må ofte tisse, og en ekstrem luktesans - som er går veldig dårlig sammen med kvalmen :dead: Energien begynner heldigvis å komme tilbake, ikke like mye trøtt nå, og føler såvidt at kvalmen begynner å avta. Magen vokser men er nok mest luft + organer og fett som dyttes oppover :wacky: Har lagt på meg altfor mye ettersom jeg kaster opp når jeg blir sulten = spiser altfor mye ;)

Back
Topp