Jeg har vært støl i magen den siste uken, så er kanskje det samme selv om jeg bare er 7+3.Jeg er så støl i magen! Sikkert ligamentsmerter/strekk, men det er så ubehagelig. Flere som kjenner på det samme? Er 9+6 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært støl i magen den siste uken, så er kanskje det samme selv om jeg bare er 7+3.Jeg er så støl i magen! Sikkert ligamentsmerter/strekk, men det er så ubehagelig. Flere som kjenner på det samme? Er 9+6 i dag.
Jeg hadde intens hodepine nesten hele første trimester sist. Fungerte ikke. Var bare å vente det ut på kaldt og mørkt rom. Håper du går klar hodepinen snart!Dere med mye hodepine? Hvordan får dere hverdagen til å fungere…? Jeg er helt nede for telling! Våkner med hodepine om natten til og med… 11+3 og mye av kvalmen har avtatt men da kom hodepinen. Paracet tar kansje 1-2 timer men kan ikke ta det hver 2time
Jeg opplever det samme, først når kvalmen ble avtatt våknet jeg i dag med intenst hodepine måte få i meg 1g Paracet!! Er ikke lett du er leder og jobber 100%.Dere med mye hodepine? Hvordan får dere hverdagen til å fungere…? Jeg er helt nede for telling! Våkner med hodepine om natten til og med… 11+3 og mye av kvalmen har avtatt men da kom hodepinen. Paracet tar kansje 1-2 timer men kan ikke ta det hver 2time
Heldigvis gav det seg etter 2-3 dager men gud så vondt! Men ikke mye som skal til før jeg kjenner den lurer… drikker masse vannJeg opplever det samme, først når kvalmen ble avtatt våknet jeg i dag med intenst hodepine måte få i meg 1g Paracet!! Er ikke lett du er leder og jobber 100%.
Tusen prosent svimmel..Noen som sliter med svimmelhet? Er så iiiinnmari svimmel de siste dagene.
Jepp! Var rett før jeg svimte av i gangen i dag da vi skulle dra ut. Svartnet helt og måtte holde med skikkelig fast for å ikke ramleNoen som sliter med svimmelhet? Er så iiiinnmari svimmel de siste dagene.
Samme her! Ganske ofte faktiskJeg har vært støl i magen den siste uken, så er kanskje det samme selv om jeg bare er 7+3.
Ja samme her! Har etter noen uker slik lært meg å huske på å ta det rolig når jeg reiser meg, holde meg ekstra fast osv det hjelper på selv om jeg føler meg 90 årNoen som sliter med svimmelhet? Er så iiiinnmari svimmel de siste dagene.