Symptomtråd

Dere med mye hodepine? Hvordan får dere hverdagen til å fungere…? Jeg er helt nede for telling! Våkner med hodepine om natten til og med… 11+3 og mye av kvalmen har avtatt men da kom hodepinen. Paracet tar kansje 1-2 timer men kan ikke ta det hver 2time :)
Jeg hadde intens hodepine nesten hele første trimester sist. Fungerte ikke. Var bare å vente det ut på kaldt og mørkt rom. Håper du går klar hodepinen snart!

Dere med mye hodepine? Hvordan får dere hverdagen til å fungere…? Jeg er helt nede for telling! Våkner med hodepine om natten til og med… 11+3 og mye av kvalmen har avtatt men da kom hodepinen. Paracet tar kansje 1-2 timer men kan ikke ta det hver 2time :)
Jeg opplever det samme, først når kvalmen ble avtatt våknet jeg i dag med intenst hodepine måte få i meg 1g Paracet!! Er ikke lett du er leder og jobber 100%.

Jeg opplever det samme, først når kvalmen ble avtatt våknet jeg i dag med intenst hodepine måte få i meg 1g Paracet!! Er ikke lett du er leder og jobber 100%.
Heldigvis gav det seg etter 2-3 dager men gud så vondt! Men ikke mye som skal til før jeg kjenner den lurer… drikker masse vann :)

Usikker på om jeg er har fått kvalme så seint som nesten 10 fullførte uker, eller om jeg bare skal få omgangssyke nå :hilarious: sliter med å få i meg mat, men så har vi også hatt omgangssyke i hus for en uke siden og mye omgangssyke på jobb om dagen..

Ellers er jeg stup trøtt når kvelden kommer, etter 20.00 fungerer jeg dårlig. Får også støtt og stadig strekk i symfysen/ ligamentbånd ved litt brå bevegelser. Husker det så godt fra første graviditeten, går litt brått ut av bilen også bare daaaamn den smerten :sour:

I det jeg bikket 10+0, traff hormonene meg som et tog! Hodeverk, trøtt hele tiden og grinete :smiley-ashamed008
Kvalmen kommer og går, men allmenntilstanden blir værre av aktivitet.. Måtte legge meg nedpå etter dusj og litt sminke, ble uvell og trøtt:rolleyes:
MEN! Neste uke kommer jeg i uke 12, da venter blodbrøver og en privat ul for å sikre gode bilder til jul :Heartred

Vært en uke uten kvalme og tenkte «det var det». Men så starten på uke 9, da kom den for fult. Første runde med oppkast i dag 8+3:yuck:

Har jo hatt tror jeg da omgangssyke for har spydd en gang på natt, men var kvalm relativt mange dager i forkant og er fortsatt kvalm nå snart to døgn etter. Slitt skikkelig med å få i meg mat den siste uka, for føler meg så full i magen. Er 10+0 idag så syntes det er så seint å skulle få så merkbare tidlig graviditet symptomer?

Trøttheten har også plutselig hittet et annet nivå de siste ukene, er altså helt knekt om dagen.

Nå sier bekkenet mitt også takk for seg etter to dager liggende paddeflat i senga :dead:

I går kveld fikk jeg SKIKKELIG restless legs. Kjentes ut som om det kilte opp og med begge beina, og om jeg ikke beveget på dem typ hvert 5-10 sekund holdt det på å klikke for meg :laughing002 stakkars de som satt armed meg på det flyet. Har aldri hatt slik før! Var også etter en helgetur med en del gåing :) ga seg da vi landet og jeg fikk kommet meg opp å gå igjen

Jeg er bare egentlig sååå trøøøøøøøøtt... og tett nese. Ellers har jeg det ganske vanlig. Litt ømme bryster som kommer og går, og litt murringer. Enten er jeg heldig, eller så betyr det det stikk motsatte - det synes jeg er veldig vanskelig... Ultralyd har vi ikke fått før 13+1, og vi har kommet til 8+1 så det er lange uker med venting foran oss med mye tid til bekymringer og overtenking :(

Flere som får fort fett hår her? Til vanlig vasker jeg håret toppen 3 ganger i uka, men nå kunne jeg egentlig ha vaska det hver eneste dag:bag:

Back
Topp