Symptomtråd

Glad jeg er såpass bra form , men på andre siden føler jeg meg jo ikke 1000% sikker på at det er liv der inne , og det er så tungt og fortvilende
Små uggen i perioder , litt ømme bryst , de blitt mindre ømme etter sluttet med prolutex , så håper det er sammenhengen . Hmmm kunne ønske det var ett lite vindu inn og titte i

Kvalmen har kommet for fullt. 6+5
Lå i sofaen hele dagen i går. Har noen av dere prøvd armbåndene mot kvalme?

Altså disse ekstreme følelsene altså! Fjerde gangen jeg gråter i dag for lite og ingenting, og klokka er ikke 12 en gang :dead: Var ikke så ekstremt sist gang.

Har ikke klart å holde noe mat nede i dag og alt har kommet opp igjen. Er så sliten i kroppen og begynte å gråte når mannen kom hjem fra jobb, så han bestilte en 500g hamburger tallerken med fries til meg som jeg sitter spent å venter på og krysser fingrene for at jeg klarer å holde maten nede:silent

Hei, ikke at dette er et symptom. Men jeg er 9+6 idag & jeg var på do nå. Da var det litt blod/rosa når jeg tørket meg! Noen som vet om dette er normalt?

Vært så sinnsykt trøtt de siste dagene, kvalmen har kommet svakt, kjenner det er noe som skjer med puppene og tar veldig lett til tårene om dagen :hilarious:

Blir så kvalm av ånden til mini :depressed: Får så dårlig samvittighet, for det er jo selvfølgelig ingenting galt med ham. Jeg bare takler ikke den matlukta…

Ååh ❤️ Er førstegangs så blir så fort nervøs ❤️
Ikke kommet noe mer utenom det lille som var tidligere!❤️ ikke smerter heller ❤️
Skjønner det kjempegodt, ble også livredd når jeg først så blod. Skjer det igjen, så ville iallefall jeg ha kontaktet lege, sånn at man i hvertfall kan få bekreftet at alt er bra, og man kan senke skuldrene litt :love7

Fram til i dag har jeg bare følt meg litt uvel i magen, men i dag bråmeldte kvalmen seg. Riktig nok er jeg ikke sikker på om jeg er matforgiftet eller bare gravid, men magen har lyst til å vrenge seg hvert fall :hungover:

6+6 i dag

jeg er veldig kvalm, men har ikke ømme bryster lengre. Er det normalt at det avtar så tidlig?

jeg er veldig kvalm, men har ikke ømme bryster lengre. Er det normalt at det avtar så tidlig?
Jeg hadde skikkelig ømme nipler, så var de vekke 1-2 dager, og har kommet tilbake igjen nå. Slik jeg forstår, så er det helt normalt alt symptomer kommer og går litt. Ble litt engstelig selv, men ømheten kom tilbake igjen :)

Da var første (og andre) spyrunde dette svangerskapet unnagjort :depressed:

Dere med mye hodepine? Hvordan får dere hverdagen til å fungere…? Jeg er helt nede for telling! Våkner med hodepine om natten til og med… 11+3 og mye av kvalmen har avtatt men da kom hodepinen. Paracet tar kansje 1-2 timer men kan ikke ta det hver 2time :)

Back
Topp