Symptomtråd

Blør så sykt mye i tannkjøttet ved tannpuss!!

Fikk oransje utflod i dag, ikke mye, men blir jo litt beskymret.. Skal være 9+1, noen som har erfaring?
Slimhinner blir mer lettblødelig (tannkjøtt og nese også), så det er ikke uvanlig med småblødninger gjennom svangerskapet. F.eks. etter samleie, men også uten. Så lenge det ikke øker på som det gjør ved mensen, men kun er litt på papir når du tørker eller lignende, så ville jeg prøvd å ikke stresse med det :Heartred

I natt har jeg drømt at jeg har sløyet fisk i sanntid så det opptok store deler av natta...:smiley-ashamed004

Jeg fikk nemlig to store ørreter på over kiloen tidligere i høst som har ligget i fryseren til et passende tidspunkt, så de må enten samboeren kose seg med alene eller gå til hundene og det synes jeg er litt surt :p

Ofte når man er sjuke, så føler man seg bedre etter å ha spydd. Har dere som spyr samme erfaring når det gjelder svangerskapskvalme? Holder desperat inne brekningene her og lurer på om jeg bare gjør det verre for meg sjøl ved å holde det inne...

Ofte når man er sjuke, så føler man seg bedre etter å ha spydd. Har dere som spyr samme erfaring når det gjelder svangerskapskvalme? Holder desperat inne brekningene her og lurer på om jeg bare gjør det verre for meg sjøl ved å holde det inne...
Denne gangen har jeg ikke begynt å kaste opp enda, men brekker meg mye. Føler det hjelper å la brekningene komme faktisk.. Føler også at jeg har hjulpet litt rett etter man har kastet opp i tidligere svangerskap, men så kommer jo kvalmen snikende rimelig kjapt igjen :(

Denne gangen har jeg ikke begynt å kaste opp enda, men brekker meg mye. Føler det hjelper å la brekningene komme faktisk.. Føler også at jeg har hjulpet litt rett etter man har kastet opp i tidligere svangerskap, men så kommer jo kvalmen snikende rimelig kjapt igjen :(
Jeg har fått tilbud om å ta postafen, som er trygt, men er så paranoid når det kommer til medisiner når jeg er gravid

Jeg har den erfaringen - har vært en del kvalm, men kun kastet opp et par ganger. Men føler meg vesentlig bedre etterpå, selv om det ikke er så behagelig der og da.

Kvalm og utrolig trøtt/lite energi om dagen her. Og Hikke??? Aldri hikket så mye som jeg gjør nå :laughing002

Nå om dagen har jeg kun litt morgenkvalme som et tydelig symptom. Sist hadde jeg en del mer symptomer, så kjenner jeg går og uroer meg for at alt ikke er som det skal.. Men vet at det kan variere veldig fra svangerskap til svangerskap.

Kan ikke huske jeg var så kvalm med de to forrige. Kvalm hele dagen her, men foreløpig uten oppkast! Trøtt og sliten også. Dårlig kombo i desember med alt som følger med det:smiley-ashamed004

Ømme bryst, tisser på natt, murringer, kvalm av og på med brekninger. Men har ikke spydd til nå. Blir fort sliten og trøtt av og på.

Når kom kvalmen som verst? Hvor langt var du/dere på vei?

Back
Topp