Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slimhinner blir mer lettblødelig (tannkjøtt og nese også), så det er ikke uvanlig med småblødninger gjennom svangerskapet. F.eks. etter samleie, men også uten. Så lenge det ikke øker på som det gjør ved mensen, men kun er litt på papir når du tørker eller lignende, så ville jeg prøvd å ikke stresse med detFikk oransje utflod i dag, ikke mye, men blir jo litt beskymret.. Skal være 9+1, noen som har erfaring?
Denne gangen har jeg ikke begynt å kaste opp enda, men brekker meg mye. Føler det hjelper å la brekningene komme faktisk.. Føler også at jeg har hjulpet litt rett etter man har kastet opp i tidligere svangerskap, men så kommer jo kvalmen snikende rimelig kjapt igjenOfte når man er sjuke, så føler man seg bedre etter å ha spydd. Har dere som spyr samme erfaring når det gjelder svangerskapskvalme? Holder desperat inne brekningene her og lurer på om jeg bare gjør det verre for meg sjøl ved å holde det inne...
Jeg har fått tilbud om å ta postafen, som er trygt, men er så paranoid når det kommer til medisiner når jeg er gravidDenne gangen har jeg ikke begynt å kaste opp enda, men brekker meg mye. Føler det hjelper å la brekningene komme faktisk.. Føler også at jeg har hjulpet litt rett etter man har kastet opp i tidligere svangerskap, men så kommer jo kvalmen snikende rimelig kjapt igjen
Jeg har den erfaringen - har vært en del kvalm, men kun kastet opp et par ganger. Men føler meg vesentlig bedre etterpå, selv om det ikke er så behagelig der og da.Ofte når man er sjuke, så føler man seg bedre etter å ha spydd. Har dere som spyr samme erfaring når det gjelder svangerskapskvalme? Holder desperat inne brekningene her og lurer på om jeg bare gjør det verre for meg sjøl ved å holde det inne...