Lite symptomer her om dagen. Litt ømme nipler kun, og kan kjennes litt kvalm noen ganger på morgenen før frokost.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gode refleksjoner og tanker. Tror jeg må snu tankegangen min mer positivt som deg! Sjangsen for at det går bra er absolutt stor
Alle graviditeter er jo forskjellige, og vi er jo enda tidlig som du skriver! Både 4 og 6 uker er jo veldig tidlig, og mye kan endre seg - eller kanskje vi er heldig og får mildere symptomer denne gang Gratulerer forrestenKjenner meg så godt igjen i det du og @Sille92 skriver. Jeg er kun 4+2 i dag, så veldig tidlig. Men føler jeg kjenner mindre enn med de andre og føler litt sånn "dette kan umulig gå bra" følelse. Men det er nok som dere sier, en god blanding av at jeg har glemt mye fra de andre to graviditetene og at jeg føler meg så heldig som har fått to friske barn, så jeg føler at jeg kanskje er litt "grådig" som går for en til Men husker jeg var bekymret i begynnelsen med begge to første og, og det gikl alikevel kjempe bra
Ja,jeg har bestilt time nå på onsdag, 6+5. Også har vi bestilt tidlig 9+0, da skal samboer være med. Blir litt hyppig,men jeg trenger det for å roe meg ned litt... Der da?ja, vi må bare prøve på det! Kan jo finne støtte i hverandre også da Også får vi en bekreftelse på ultralyd etterhvert forhåpentligvis! Skal du på tidlig ultralyd?
Alle graviditeter er jo forskjellige, og vi er jo enda tidlig som du skriver! Både 4 og 6 uker er jo veldig tidlig, og mye kan endre seg - eller kanskje vi er heldig og får mildere symptomer denne gang Gratulerer forresten
Åå så spennende!! Du må oppdatere etter du har vært der da Har ikke hatt ultralyd før uke 12-13 før, men har bestilt til 9+0 jeg også! Blir fredag den 13.Ja,jeg har bestilt time nå på onsdag, 6+5. Også har vi bestilt tidlig 9+0, da skal samboer være med. Blir litt hyppig,men jeg trenger det for å roe meg ned litt... Der da?
Ja,kanskje vi er heldige denne gang! Gratulerer til deg også
Jepp! Hos meg hjelper det med Magnesium foreløpig.Sliter veldig med restless legs etter leggetid. Noen flere?
Det samme!!!Sliter veldig med restless legs etter leggetid. Noen flere?
Samme her! Hjelper å spyle med iskaldt vann i dusjen, evnt gni noe frossent på demSliter veldig med restless legs etter leggetid. Noen flere?