Symptomtråd

Gode refleksjoner og tanker. Tror jeg må snu tankegangen min mer positivt som deg! Sjangsen for at det går bra er absolutt stor :)

ja, vi må bare prøve på det! Kan jo finne støtte i hverandre også da :love7 Også får vi en bekreftelse på ultralyd etterhvert forhåpentligvis! Skal du på tidlig ultralyd?

Kjenner meg så godt igjen i det du og @Sille92 skriver. Jeg er kun 4+2 i dag, så veldig tidlig. Men føler jeg kjenner mindre enn med de andre og føler litt sånn "dette kan umulig gå bra" følelse. Men det er nok som dere sier, en god blanding av at jeg har glemt mye fra de andre to graviditetene og at jeg føler meg så heldig som har fått to friske barn, så jeg føler at jeg kanskje er litt "grådig" som går for en til :facepalm: Men husker jeg var bekymret i begynnelsen med begge to første og, og det gikl alikevel kjempe bra :)
Alle graviditeter er jo forskjellige, og vi er jo enda tidlig som du skriver! Både 4 og 6 uker er jo veldig tidlig, og mye kan endre seg - eller kanskje vi er heldig og får mildere symptomer denne gang :angelic: Gratulerer forresten :Heartred

Back
Topp