Symptomtråd

Lite symptomer her om dagen. Litt ømme nipler kun, og kan kjennes litt kvalm noen ganger på morgenen før frokost.

Gode refleksjoner og tanker. Tror jeg må snu tankegangen min mer positivt som deg! Sjangsen for at det går bra er absolutt stor :)

ja, vi må bare prøve på det! Kan jo finne støtte i hverandre også da :love7 Også får vi en bekreftelse på ultralyd etterhvert forhåpentligvis! Skal du på tidlig ultralyd?

Kjenner meg så godt igjen i det du og @Sille92 skriver. Jeg er kun 4+2 i dag, så veldig tidlig. Men føler jeg kjenner mindre enn med de andre og føler litt sånn "dette kan umulig gå bra" følelse. Men det er nok som dere sier, en god blanding av at jeg har glemt mye fra de andre to graviditetene og at jeg føler meg så heldig som har fått to friske barn, så jeg føler at jeg kanskje er litt "grådig" som går for en til :facepalm: Men husker jeg var bekymret i begynnelsen med begge to første og, og det gikl alikevel kjempe bra :)
Alle graviditeter er jo forskjellige, og vi er jo enda tidlig som du skriver! Både 4 og 6 uker er jo veldig tidlig, og mye kan endre seg - eller kanskje vi er heldig og får mildere symptomer denne gang :angelic: Gratulerer forresten :Heartred

ja, vi må bare prøve på det! Kan jo finne støtte i hverandre også da :love7 Også får vi en bekreftelse på ultralyd etterhvert forhåpentligvis! Skal du på tidlig ultralyd?

Alle graviditeter er jo forskjellige, og vi er jo enda tidlig som du skriver! Både 4 og 6 uker er jo veldig tidlig, og mye kan endre seg - eller kanskje vi er heldig og får mildere symptomer denne gang :angelic: Gratulerer forresten :Heartred
Ja,jeg har bestilt time nå på onsdag, 6+5. Også har vi bestilt tidlig 9+0, da skal samboer være med. Blir litt hyppig,men jeg trenger det for å roe meg ned litt... Der da? :)
Ja,kanskje vi er heldige denne gang! Gratulerer til deg også :)

Har lastet opp to ganger allerede i kveld, 8+6. Men, første gang jeg har kastet opp dette svangerskapet, så skal ikke klage på det. :D men spent på om min 50% sykemelding blir nærmere 100% om det blir vedvarende :oops:

Ja,jeg har bestilt time nå på onsdag, 6+5. Også har vi bestilt tidlig 9+0, da skal samboer være med. Blir litt hyppig,men jeg trenger det for å roe meg ned litt... Der da? :)
Ja,kanskje vi er heldige denne gang! Gratulerer til deg også :)
Åå så spennende!! Du må oppdatere etter du har vært der da :) Har ikke hatt ultralyd før uke 12-13 før, men har bestilt til 9+0 jeg også! Blir fredag den 13. :nailbiting:

Ekstrem trøtthet for tiden, og kvalmen vedvarer! Håper det nærmer seg noe snart, hadde vært en fin kombinasjon at tiden går og at symptomene avtar :)

6+1, føler meg bilsyk (sånn uggen/kvalm) store deler av dagen. Det eneste som har hjulpet, har vært å spise (da roet kvalmen seg en times tid). I dag syns jeg spisinga har hjulpet mindre, så litt spent på fortsettelsen… Er fulltidsstudent på siste året og venter nr 7 (eller kanskje 7 og 8?!), så håper jeg klarer løpet ut. ❤️

Nå har plutselig symptomene meldt seg her også ;) Så følsom og gråter for den minste ting. Kvalm/uggen store deler av dagen, men foreløpig ingen oppkast. Å spise jevnt gjennom dagen ser ut til å være løsningen foreløpig iallefall. Spent på fortsettelsen :p 6+3 i dag.

Uggen, oppblåst og sååå trøtt på dagtid :wacky: holder på å sovne på jobb innimellom

Fy fader, den kvalmen :hungover:
Egentlig glad den kom for hadde den uteblitt hadde jeg nok rundt konstant bekymret.
Håper den mildner litt når jeg etterhvert blir frisk fra influensa… hvis ikke blir det veldig vanskelig å skjule hva som er på ferde for kolleger.

Mine mest tydelige symptomer er trøtthet og smerter i korsryggen. Kan være kvalm i blant, men enda ikke noe ille. Er 7+0 idag og blir selvfølgelig en smule bekymret av å ikke være kvalm når det var det fraværende symptomet når jeg mistet i sommer :sour: med datteren min var jeg veldig kvalm på denne tiden!

.. de siste dagene har jeg klødd noe ekstremt på leggene. Jeg smører og smører, men hjelper ikke noe. Kan det være noe ifbm graviditet?

Jeg har ingen symptomer egentlig. Er bare 5+4, så håper ikke det er et dårlig tegn.

Bekymring her om dagen, har vert i overraskende fin form de siste to dagene, pluss nå på morningen. veldig ømme bryst og litt vondt i korsryggen, men kvalmen som startet veldig sist uke har vert helt fraværende de siste to dagene. Trøttheten er der litt. Vurderer om jeg skal ta blodprøve hos legen, men liker ikke at jeg går med en konstant bekymring og kjenner etter hver minste ting.

Leser at mange har symptomer som kommer å går uten at det betyr noe. Burde kanskje tenke at de to symptomene jeg har har, har vert de jeg har hatt lengst og at det er et godt nok tegn. Men har mistet en gang i kjemisk tidligere, og da gikk jeg fra litt symptomer til ingenting for så å miste.

Jeg er blitt gravid gjennom ivf, så sitter det ikke denne gang er det ny runde med hormonbehandling, å det hadde vert veldig kjedelig :confused:

Back
Topp