Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ganske sterke kramper innimellom. Sliter aldri med det ved mensen.Hvor sterke kramper er det vanlig å ha? Er 6+3 og har hatt en del sterke "mensenkramper" de siste ukene.
Jeg er også gravid med nummer 3Noen som er tredjegangsgravid? Hvordan er symptomene dine i forhold til de andre to svangerskapene? Jeg er 6+0 o dag, og har strekkinger/murringer i magen,og noen ganger en litt uggen/kvalm følelse. De to forrige svangerskapene mine følte jeg var mer preget av kvalme. Er så utrolig redd noe er galt. Hadde liksom tenkt at tredje gang blir enda verre liksom..
Jeg er også gravid med nummer 3
Føler litt på det samme som deg, men tenker også at det kan hende jeg husker feil også. Merker dog at kvalmen kommer mer i bølger og at den øker litt på med mindre lyst på enkelte typer mat (og endrede smaksløker). Kjenner meg igjen i den følelsen på om noe er galt, spesielt siden vi har vært så heldig med å få de to barna vi allerede har. Prøver bare å ikke analysere så mye og slå meg til ro med graviditeten enn så lenge
Jeg har også noe som kjennes nesten ut som mensensmerter, men ikke helt Veldig vanskelig å forklare hvordan de er anderledes. De er litt mindre intense liksom og ikke “bare” i livmora. Er vel dette jeg tolker som ligamentsmerter og det at livmora vokser bare ingen blødninger og det er ikke vondt, men merker at det skjer noe der liksom.Hvor sterke kramper er det vanlig å ha? Er 6+3 og har hatt en del sterke "mensenkramper" de siste ukene.
JA! ikke be meg få opp en bakke og prate samtidig peser som en hval, hoster og kan brekke megFlere som er anpustne her? Føler jeg peser av ingenting, altså lette enkle ting…
Samme her. Jeg pleier å ha vannvittige menssmerter, men nå er det murringer og noen «tak» liksom. Med litt stikninger på både høyre og venstre side, og deretter midt i. Men de er ikke sånn kjempe sterke disse murringene. Og de forsvinner ganske fort. Men kommer med jevne mellomrom gjennom hele dagen. Men utrolig vanskelig å beskrive som du sierJeg har også noe som kjennes nesten ut som mensensmerter, men ikke helt Veldig vanskelig å forklare hvordan de er anderledes. De er litt mindre intense liksom og ikke “bare” i livmora. Er vel dette jeg tolker som ligamentsmerter og det at livmora vokser bare ingen blødninger og det er ikke vondt, men merker at det skjer noe der liksom.
Gode refleksjoner og tanker. Tror jeg må snu tankegangen min mer positivt som deg! Sjangsen for at det går bra er absolutt storJeg er også gravid med nummer 3
Føler litt på det samme som deg, men tenker også at det kan hende jeg husker feil også. Merker dog at kvalmen kommer mer i bølger og at den øker litt på med mindre lyst på enkelte typer mat (og endrede smaksløker). Kjenner meg igjen i den følelsen på om noe er galt, spesielt siden vi har vært så heldig med å få de to barna vi allerede har. Prøver bare å ikke analysere så mye og slå meg til ro med graviditeten enn så lenge
Ja, helt enig med deg. Har nok glemt mye. Vi får tro at det går fint med nr 3 ogsåKjenner meg så godt igjen i det du og @Sille92 skriver. Jeg er kun 4+2 i dag, så veldig tidlig. Men føler jeg kjenner mindre enn med de andre og føler litt sånn "dette kan umulig gå bra" følelse. Men det er nok som dere sier, en god blanding av at jeg har glemt mye fra de andre to graviditetene og at jeg føler meg så heldig som har fått to friske barn, så jeg føler at jeg kanskje er litt "grådig" som går for en til Men husker jeg var bekymret i begynnelsen med begge to første og, og det gikl alikevel kjempe bra
Mine symptomer har også svingt veldig fra dag til dag, en dag er jeg veldig kvalmen, neste dag merker jeg ingenting. En dag har jeg stikninger i magen, neste dag ingenting. Merker at nå når jeg er kommet litt lengre blir symptomene litt mer jevne hver dag, er 6+4 nåEr det normalt at symptomene kommer og går? Er bare 4+6. Har de siste dagene kjent litt murring, men ingenting i dag. Og niplene har vært ømme, det er de typ ikke i dag.
Ja, nr. 3 her også jeg sitter stadig vekk å sammenligner symptomer fra de to svangerskapene son endte med baby med dette svangerskapet (og det som endte med MA).Noen som er tredjegangsgravid? Hvordan er symptomene dine i forhold til de andre to svangerskapene? Jeg er 6+0 o dag, og har strekkinger/murringer i magen,og noen ganger en litt uggen/kvalm følelse. De to forrige svangerskapene mine følte jeg var mer preget av kvalme. Er så utrolig redd noe er galt. Hadde liksom tenkt at tredje gang blir enda verre liksom..
Ja det er veldig vanligEr det normalt at symptomene kommer og går? Er bare 4+6. Har de siste dagene kjent litt murring, men ingenting i dag. Og niplene har vært ømme, det er de typ ikke i dag.