Symptomtråd

Det er så rart. Jeg har masse gravidsymptomer, og i dag feks, så syntes jeg at jeg var mindre oppblåst og hadde mindre ømme bryster enn jeg har hatt. Er fortsatt kvalm, trøtt, kjenner ligamentsmerter, må tisse mye og er svimmel om jeg røyser meg for raskt eller går/står mye. Og jeg kjenner også på en voldsom frykt for å miste. Oppdaget MA i uke 10 sist (fosteret hadde sluttet å utvikle seg ca i midten av uke 7), og nå er jeg 8+4.. da hadde jeg til gjengjeld mye mindre symptomer, men oppdelende at de jeg hadde «forsvant». Jeg skal prøve å vente til tidlig UL i uke 12 i stede for å gå privat.

Ømme nipler, og murringer fra tid til annen - og stikninger - forhåpentligvis et godt tegn som dere sier. Sover også dårligere, særlig slår det ut på garmin-klokka mi, den er ikke fornøyd med søvnen.. flere som opplever det?

Her er også alt av symptomer hjertelig velkommen, så lenge dette går veien❤️

Og glemte! Kald, særlig på føttene og hendene når jeg er i ro, men blir raskt veldig varm ved aktivitet..
Akkurat sånn er jeg også. Jeg kan fryse i ene øyeblikket, svette i det neste. Kalde føtter her også, så jeg bruker å ha beina på en varmeflaske sammen med ullsokker når holder meg i sofaen om kvelden.

Noen som er tredjegangsgravid? Hvordan er symptomene dine i forhold til de andre to svangerskapene? Jeg er 6+0 o dag, og har strekkinger/murringer i magen,og noen ganger en litt uggen/kvalm følelse. De to forrige svangerskapene mine følte jeg var mer preget av kvalme. Er så utrolig redd noe er galt. Hadde liksom tenkt at tredje gang blir enda verre liksom..

Back
Topp