Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Strekker og stikker, i går morges gjorde jeg en litt brå bevegelse på vei ut fra senga og det strakk skikkelig i magenMye strekk og murringer i magen til tider. Håper det er et godt tegn på at det jobbes i livmoren!
Samme! Jeg nøys litt hard, og føltes ut som det skulle revne der nedeSamme her! Strekker og stikker, i går morges gjorde jeg en litt brå bevegelse på vei ut fra senga og det strakk skikkelig i magen
Ja det var akkurat sånn det føltes måtte stoppe opp en liten stund, hahaSamme! Jeg nøys litt hard, og føltes ut som det skulle revne der nede
Hele tiden! Sleit masse med det første graviditet, men på slutten. Nå startet det allerede uke 5..Flere som har halsbrann? Den dukker opp rett som det er her
Har aldri fått det i tidligere graviditeter, så tenker det er et bra tegn. Men vondtHele tiden! Sleit masse med det første graviditet, men på slutten. Nå startet det allerede uke 5..
Tar alle symptomer jeg får! Ikke med gleeede, men jeg tar det Men halsbrann er noe av det verste jeg vet omHar aldri fått det i tidligere graviditeter, så tenker det er et bra tegn. Men vondt
Jeg tar også i mot alle symptomer med åpne armerTar alle symptomer jeg får! Ikke med gleeede, men jeg tar det Men halsbrann er noe av det verste jeg vet om
Ja det veksler litt mellom her ogBegge deler. Gikk en uke nesten med hard mage, men de siste dagene helt motsatt..
Samme her! Hadde det bare i slutten sist, men denne gangen kom det i slutten av uke fem - så veldig tidlig!Flere som har halsbrann? Den dukker opp rett som det er her
Akkurat sånn er jeg også. Jeg kan fryse i ene øyeblikket, svette i det neste. Kalde føtter her også, så jeg bruker å ha beina på en varmeflaske sammen med ullsokker når holder meg i sofaen om kvelden.Og glemte! Kald, særlig på føttene og hendene når jeg er i ro, men blir raskt veldig varm ved aktivitet..
Samme!! Varmeflaske og ullpledd pluss går med ull fra topp til tå..Akkurat sånn er jeg også. Jeg kan fryse i ene øyeblikket, svette i det neste. Kalde føtter her også, så jeg bruker å ha beina på en varmeflaske sammen med ullsokker når holder meg i sofaen om kvelden.
Jeg gråter over alt!! Skal sies jeg er følsom fra før, men nå er det helt kriseFlere som er helt sykt følsomme? Får tårer i øynene av ingenting om dagen.