Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+1 her og idag! Og ææ ja, kvalmen har slått til idag!! Ikke overveldende kvalme, men den har vært til stede konstant og jeg har tatt meg selv i å være veldig takknemlig for detKvalmen er helt ekstrem i dag! Har tidligere bare hatt noen bølger på ettermiddag og kveld. Men i dag har den vert non stop. Også er jeg ekstremt følsom, skal jo ingenting til før tårene triller 6+1 i dag.
Yup, oppkast og jobb er rett og slett ikke forenlige. Vi ville jo aldri pressa oss til å jobbe med omgangssyke. Full sympati fra ei som har det likt!Kvalmen slått inn for fullt Gikk luftetur med hunden før jobb, men måtte bare snu og dra hjem igjen ettersom jeg bare sto og kastet opp på fortauet. Noen som har krøpet til korset for noe sykemelding så tidlig? Jeg kommer meg ikke ut av badet på en god stund om morningen
Jeg er 100% sykemeldt og har vært det en liten stundKvalmen slått inn for fullt Gikk luftetur med hunden før jobb, men måtte bare snu og dra hjem igjen ettersom jeg bare sto og kastet opp på fortauet. Noen som har krøpet til korset for noe sykemelding så tidlig? Jeg kommer meg ikke ut av badet på en god stund om morningen
Altså!! Jeg også! Bare det å gå opp i andreetasjen blir jeg andpusten av. Er det en greie når man er gravid??Blir dødssliten av å gå opp trappa til loftsstua. Ihvertfall hvis jeg må bære sønnen opp også. Kjennes ut som jeg har hatt ei hard treningsøkt
Ja, er en greie. Tror det er fordi du får økt blodmengde i kroppenAltså!! Jeg også! Bare det å gå opp i andreetasjen blir jeg andpusten av. Er det en greie når man er gravid??
Greit jeg ikke er i den beste formen, men finnes jo grenser!
Ja, hadde det sånn sist også. Meldte meg på blåtur med fagforbundet. Tenkte det var en koslig greie. Tror du ikke vi skulle på gåtur da? Opp en laang bratt bakke. Trodde jeg skulle dø flere ganger på veg opp De «gamle kjerringene» gikk rolig og snakket, mens jeg så stjerner herregud så flaut. Bra det går overAltså!! Jeg også! Bare det å gå opp i andreetasjen blir jeg andpusten av. Er det en greie når man er gravid??
Greit jeg ikke er i den beste formen, men finnes jo grenser!