Symptomtråd

Jeg er ekstremt trøtt. Har vært litt plaget med det samme de tre siste svangerskapene, men ikke på lik linje som nå. Det er helt grusomt å stå opp og kan sovne gjennom hele dagen, etter kl 20.00 er jeg rett og slett ikke fungerende :sleep011 ellers kjenner jeg på kvalme og ømme bryster. Gleder meg til 2 trimester!

Vondt i nedre del av korsryggen, medsatt matlyst (men bedre enn den var for ca. 1 uke siden), økt utflod, ømme brystknopper, blir lett irritert, har lite tålmodighet og en litt snn «tung» følelse nede i livmora. Akkurat som det logg ei lita boslingkule inni dær.
Sliter også med nattesøvn.
Drømmer mer enn vanlig, men har ikke lengre de sånne sinnsyke drømmer som jeg hadde i starten.
5+5 i dag.
Har også treg mage og blir veldig lett svimmel når jeg f.eks. reiser meg (blodtrykksfall).

Last edited:
Kom hjem fra jobb i går og begynte nesten umiddelbart å begynne å grine som en foss fordi jeg var så trøtt men ikke ville legge meg :laughing002

Litt stresset over at kvalmen avtar, men fortsatt veldig trøtt, såre bryster og litt strekkinger! Mye man skal bekymre seg over :)

Kvalmen er helt ekstrem i dag! Har tidligere bare hatt noen bølger på ettermiddag og kveld. Men i dag har den vert non stop. Også er jeg ekstremt følsom, skal jo ingenting til før tårene triller :hilarious: 6+1 i dag.

Kvalmen er helt ekstrem i dag! Har tidligere bare hatt noen bølger på ettermiddag og kveld. Men i dag har den vert non stop. Også er jeg ekstremt følsom, skal jo ingenting til før tårene triller :hilarious: 6+1 i dag.
6+1 her og idag! Og ææ ja, kvalmen har slått til idag!! Ikke overveldende kvalme, men den har vært til stede konstant :D og jeg har tatt meg selv i å være veldig takknemlig for det :p

7+2. Merker mest til at jeg er fryktelig trøtt og oppblåst. Luktesansen er også sterk. Ømme pupper, men ikke så ille som i starten. Men de er ganske store. Jeg har litt mellomblødninger hver dag, noe som plager meg. Gyn sa det ikke var noe fare knyttet til det, men det er vanskelig å tro helt på det. Skal til legen på torsdag, håper jeg kan få enda mer bekreftelse da :)

Back
Topp