Symptomtråd

Jeg er ekstremt trøtt. Har vært litt plaget med det samme de tre siste svangerskapene, men ikke på lik linje som nå. Det er helt grusomt å stå opp og kan sovne gjennom hele dagen, etter kl 20.00 er jeg rett og slett ikke fungerende :sleep011 ellers kjenner jeg på kvalme og ømme bryster. Gleder meg til 2 trimester!

Vondt i nedre del av korsryggen, medsatt matlyst (men bedre enn den var for ca. 1 uke siden), økt utflod, ømme brystknopper, blir lett irritert, har lite tålmodighet og en litt snn «tung» følelse nede i livmora. Akkurat som det logg ei lita boslingkule inni dær.
Sliter også med nattesøvn.
Drømmer mer enn vanlig, men har ikke lengre de sånne sinnsyke drømmer som jeg hadde i starten.
5+5 i dag.
Har også treg mage og blir veldig lett svimmel når jeg f.eks. reiser meg (blodtrykksfall).

Last edited:
Hatt ekstreme murringer to ganger i løpet av de siste dagene.. vet ikke om det er bra eller dårlig :nailbiting:

Kom hjem fra jobb i går og begynte nesten umiddelbart å begynne å grine som en foss fordi jeg var så trøtt men ikke ville legge meg :laughing002

Litt stresset over at kvalmen avtar, men fortsatt veldig trøtt, såre bryster og litt strekkinger! Mye man skal bekymre seg over :)

Kvalmen er helt ekstrem i dag! Har tidligere bare hatt noen bølger på ettermiddag og kveld. Men i dag har den vert non stop. Også er jeg ekstremt følsom, skal jo ingenting til før tårene triller :hilarious: 6+1 i dag.

Kvalmen er helt ekstrem i dag! Har tidligere bare hatt noen bølger på ettermiddag og kveld. Men i dag har den vert non stop. Også er jeg ekstremt følsom, skal jo ingenting til før tårene triller :hilarious: 6+1 i dag.
6+1 her og idag! Og ææ ja, kvalmen har slått til idag!! Ikke overveldende kvalme, men den har vært til stede konstant :D og jeg har tatt meg selv i å være veldig takknemlig for det :p

7+2. Merker mest til at jeg er fryktelig trøtt og oppblåst. Luktesansen er også sterk. Ømme pupper, men ikke så ille som i starten. Men de er ganske store. Jeg har litt mellomblødninger hver dag, noe som plager meg. Gyn sa det ikke var noe fare knyttet til det, men det er vanskelig å tro helt på det. Skal til legen på torsdag, håper jeg kan få enda mer bekreftelse da :)

Kvalmen slått inn for fullt:depressed: Gikk luftetur med hunden før jobb, men måtte bare snu og dra hjem igjen ettersom jeg bare sto og kastet opp på fortauet. Noen som har krøpet til korset for noe sykemelding så tidlig? Jeg kommer meg ikke ut av badet på en god stund om morningen :dead:

Kvalmen slått inn for fullt:depressed: Gikk luftetur med hunden før jobb, men måtte bare snu og dra hjem igjen ettersom jeg bare sto og kastet opp på fortauet. Noen som har krøpet til korset for noe sykemelding så tidlig? Jeg kommer meg ikke ut av badet på en god stund om morningen :dead:
Yup, oppkast og jobb er rett og slett ikke forenlige. Vi ville jo aldri pressa oss til å jobbe med omgangssyke. Full sympati fra ei som har det likt!

Halsbrann! Slet mye med det i første graviditet, men det var helt på slutten

Jeg er 100% sykemeldt og har vært det en liten stund

Blir dødssliten av å gå opp trappa til loftsstua. Ihvertfall hvis jeg må bære sønnen opp også. Kjennes ut som jeg har hatt ei hard treningsøkt :hilarious:

Blir dødssliten av å gå opp trappa til loftsstua. Ihvertfall hvis jeg må bære sønnen opp også. Kjennes ut som jeg har hatt ei hard treningsøkt :hilarious:
Altså!! Jeg også! Bare det å gå opp i andreetasjen blir jeg andpusten av. Er det en greie når man er gravid??
Greit jeg ikke er i den beste formen, men finnes jo grenser!

Altså!! Jeg også! Bare det å gå opp i andreetasjen blir jeg andpusten av. Er det en greie når man er gravid??
Greit jeg ikke er i den beste formen, men finnes jo grenser!
Ja, hadde det sånn sist også. Meldte meg på blåtur med fagforbundet. Tenkte det var en koslig greie. Tror du ikke vi skulle på gåtur da? Opp en laang bratt bakke. Trodde jeg skulle dø flere ganger på veg opp :laughing002 De «gamle kjerringene» gikk rolig og snakket, mens jeg så stjerner:hilarious: herregud så flaut. Bra det går over:laughing002

Back
Topp