Symptomtråd

Har murringer i dag, og det føles ikke godt. Forbinder murringer med SA i september og blir med en gang superbekymret. Er bekymret fra før av der jeg sjekker etter blod på wc hver gang. Nå er jeg 4+4 og mistet 9+5 (vår første graviditet) forrige gang. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette mentalt hvis jeg skal ha det slik hver dag i minst 8 uker til:sorry: og jeg er ikke mentalt forberedt på å miste igjen heller. "Alle" sier at de vet om mange som mistet første gang og så gikk det, men tenk om vi er en av de uheldige som bare kommer til å miste gang på gang?:sorry: Jeg føler meg ikke ved godt mot og vil aller helst bare legge meg ned og ruge ut januar:Heartpink er så redd for å miste at jeg føler ikke jeg klarer å puste:sad010

Har en del murringer i magen, men er veldig kvalm, tisser ofte, forsterket luktesans, brystene er ømme og en del utflod. Hatt noe blødninger, men heldigvis gitt seg igjen.
Nå er det bare å holde ut denne kvalmen å jobbe for å få i meg mest mulig mat.

Noen som har hatt veldig forskjellige symptomer fra tidligere svangerskap? Eller forskjell på forskjellige kjønn? Jeg er 6+0 i dag. Jeg er litt trøtt, litt treg mage, hadde ømme brystvorter for noen dager siden, men ikke i dag, føler meg jo trøtt men ikke helt ekstremt som jeg kan huske fra tidligere. Er mye sulten også, men egentlig ikke kvalm. Kvalmen kom i uke 5+4 sist.. blir bare litt bekymret for at det er noe gale med så vage symptomer.. tok hcg forrige fredag og mandagen som viste økning fra 6000-15400 (3.døgn). Litt bekymret nå..

Jeg hadde veldig forskjellige symptomer på 1 og 2. Begge jenter. Første merket jeg overhodet ingen ting før litt små uggen og sykt bra luktesans rundt uke 7. Uggen var jeg ca uke 7+8 og så overhodet ingen ting mer. Kastet aldri opp.

Med nr 2 ble jeg små uggen i uke 4/5, begynte å kaste opp i uke 6 og kastet opp gjennomsnittlig 7-10 ganger om dagen frem til uke 14 :hilarious:

Hadde to så utrolig forskjellige svangerskap at jeg nesten ikke trodde det når de sa nr 2 var jente hun og :happy: Skjønner det er lettere sagt enn gjort, men prøv å ikke bekymr deg på bakgrunn av symptomer - de sier ingenting om hvordan svangerskapet utvikler seg :)

Mye murringer i korsryggen idag, samme som jeg bruker å ha under mensen. Betryggende når jeg senest igår leste på den ene gravid-appen at mange kan oppleve menslignende murringer på denne tiden :happy: Husker jo fra mine tidligere graviditeter at jeg kjente på mensmurringer i første trimester da også :happy:

Andre som er tørste? Særlig på kveldstid. Henger kanskje sammen med at jeg ikke er så flink å drikke på dagtid da, men mener å huske at det var sånn sist også :)

Andre som er tørste? Særlig på kveldstid. Henger kanskje sammen med at jeg ikke er så flink å drikke på dagtid da, men mener å huske at det var sånn sist også :)
Jepp! Kjenner jeg er kjempe tørst samtidig som jeg ikke har lyst på noe å drikke … skjønn det den som kan :think005

Så sliten! Også mageknip! Men vet ikke om det er omgangssyken heller

Back
Topp