Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei? Jeg har heller ikke hatt særlig andre symptomer enn å kjenne stikkingerStresser litt over at jeg ikke har noen symptomer enda annet enn litt vondt i magen
5+4 etter mine egne beregninger. 6+4 etter menstermin. Ifjor da jeg var like langt var jeg dårlig form, og hadde i tillegg mye sterke streker på testene. Hvor langt er du på vei?Hvor langt er du på vei? Jeg har heller ikke hatt særlig andre symptomer enn å kjenne stikkinger
Er 5+4Hvor langt er du på vei? Jeg har heller ikke hatt særlig andre symptomer enn å kjenne stikkinger
Samme mageproblem her, men heldigvis ikke kvalme i tillegg.Hadde håpet jeg skulle slippe unna dette denne gangen, men i dag har altså mageproblemene startet igjen. Da jeg var gravid i sommer slet jeg vanvittig med forstoppelse og vondt i magen grunnet det, og spiste helt sinnsyke mengder fiber, haha! Nå er det altså på’an igjen!
I tillegg kommer kvalmen susende med en gang jeg blir bitte litt sulten, så må spise veldig ofte.
Ellers lite symptomer, sist hadde jeg veldig ømme bryst, men så langt har ikke det kommet i hvert fall!
Kjenner meg igjen, visste ikke hvordan jeg skulle holde ut på jobb! 3 dager omtrent alene med minstemann i helga, så var på en måte litt «fri» og dra på jobb men var så utrolig trøtt!!!Vært helt hinsides sliten i dag
Oi det er sprekt gjort av deg! Altså jeg er jo 100% sykemeldt, men merker så godt at det var planleggingsdag i bhg på fredag før lillesnupp var hjemme hele helgen. Gledet meg så mye til å sende henne i bhg i dag, men gjett hvem som plutselig hadde feber og måtte bli hjemmeKjenner meg igjen, visste ikke hvordan jeg skulle holde ut på jobb! 3 dager omtrent alene med minstemann i helga, så var på en måte litt «fri» og dra på jobb men var så utrolig trøtt!!!