Symptomtråd

Bekymring her om dagen, har vert i overraskende fin form de siste to dagene, pluss nå på morningen. veldig ømme bryst og litt vondt i korsryggen, men kvalmen som startet veldig sist uke har vert helt fraværende de siste to dagene. Trøttheten er der litt. Vurderer om jeg skal ta blodprøve hos legen, men liker ikke at jeg går med en konstant bekymring og kjenner etter hver minste ting.

Leser at mange har symptomer som kommer å går uten at det betyr noe. Burde kanskje tenke at de to symptomene jeg har har, har vert de jeg har hatt lengst og at det er et godt nok tegn. Men har mistet en gang i kjemisk tidligere, og da gikk jeg fra litt symptomer til ingenting for så å miste.

Jeg er blitt gravid gjennom ivf, så sitter det ikke denne gang er det ny runde med hormonbehandling, å det hadde vert veldig kjedelig :confused:
Jeg også har det sånn. Kan være helt fin en dag, så uggen en dag, så to dager uten symptomer (der jeg blir dritt nervøs), og så kommer de tilbake. Som alle skriver: det er normalt at symptomer kommet og går. Men jeg skjønner utrolig godt bekymringen din. Klarer ikke helt slappe av jeg heller :(

Fryser 24/7 mens de andre går i tskjorte inne ligger jeg under ullpledd med ullgenser :) vært sånn noen uker nå. Og idag kastet jeg opp av bukkene bruse på badeland fordi trollet sang bukk i snørrsaus :laughing021 o_O :D

Jeg også har det sånn. Kan være helt fin en dag, så uggen en dag, så to dager uten symptomer (der jeg blir dritt nervøs), og så kommer de tilbake. Som alle skriver: det er normalt at symptomer kommet og går. Men jeg skjønner utrolig godt bekymringen din. Klarer ikke helt slappe av jeg heller :(
Jeg fikk en legetime i dag å der bekreftet de med ul at de så hjerteslag. Så nå roet det ganske ned på bekymringene jeg har hatt :Heartred
Men sykt trøttende når symptomene skal svinge så mye, er til å bli gal av. Men men skal vel ha mange bekymringer fremover, viser vel bare hvor mye det lille livet i magen betyr

Jeg fikk en legetime i dag å der bekreftet de med ul at de så hjerteslag. Så nå roet det ganske ned på bekymringene jeg har hatt :Heartred
Men sykt trøttende når symptomene skal svinge så mye, er til å bli gal av. Men men skal vel ha mange bekymringer fremover, viser vel bare hvor mye det lille livet i magen betyr
Åh så bra! Det var godt.
Ja,jeg vet. Synes det pes å gå gravid, er så sykt nervøs og bekymret i såå mange måneder..

6+5
  • Kvalm
  • Metallsmak i munnen
  • Vondt i nedre del av korsryggen
  • Økt utflod
  • En sånn tung følelse i nedre del av livmor
  • Dårlig matlyst
  • Blir fort irritabel og kan gå fra 0-100 veldig fort
  • Blir fortere andpusten
  • Vanskelig for å konsentrere meg
  • Problemer med nattesøvn
  • Trøtt (spesielt på dagtid)

Økt matlyst er tydeligste symptom til nå. I tillegg til trøtthet og ømme bryst, men i dag er de plutselig ikke noe særlig ømme. Håper ikke det er et dårlig tegn. Er bare 5+5 og har første kontroll hos legen i morgen, så det blir spennende.

Har fæle, og rare, drømmer…. Sover dårlig. Garminklokken mener det er stress i kroppen. Sliten når jeg våkner. Ømme nipler. 5+2.

Har hatt stor appetitt de første ukene. Men nå begynner jeg å få veldig dårlig matlyst og har egentlig ikke noe lyst til å spise i det hele tatt meste parten av tiden

Har de to siste kveldene vært kvalm fra 18-tiden og utover kvelden...

Har hatt en del ligamentsmerter de siste dagene når jeg strekker meg eller reiser meg.. Det er så vondt :hungover:

Ømme pupper , sliten og trøtt men sliter med søvnen på natta . Hormonell

Innser at kvalmen øker med aktivitet. I går var vi på UL og jeg var i toppform ute, men elendig form etter hjemkomst og hele natta. Tenkte jeg kanskje kunne gjøre mer nå, men viser seg at det koster en del…

Dag 5+3

Har hatt ømme bryster siden dag 1 føles det som, og de to siste dagene har jeg vært ordentlig sliten uten å være trøtt om det gir mening? I dag derimot har jeg ikke gjort noe annet enn å gjespe meg gjennom hele dagen og måtte gå å legge meg i 16-tiden og fikk noen timer på øyet.

Masse gass og luft som kommer begge veier, men stikkingen og murringen varierer gjennom dagen. Foreløpig har jeg ikke vært kvalm, bare hatt en manglende matlyst. Håper kvalmen kommer snart, så nervene og bekymringene kan roe seg litt ned :smiley-ashamed004

Vært så rolig med symptomer de siste dagene, men idag har kvalmen vært intens :blackeye: kjenner på at jeg ikke er klar for å være kvalm i ukesvis jaa, selvom jeg er takknemlig for symptomer

Det er godt å høre at vi er flere som har litt symptomer som kommer og går! Jeg hadde vært sykt mye mer stressa om jeg var den eneste :hilarious: Det som har blitt verre de siste dagene for min del er at smertene i korsryggen kommer tidligere på dagen (spesielt om jeg sitter/går/står mye). Det hjelper å ligge ned med varmeflaske på ryggen :) men om jeg ligger for mye blir jeg støl i ryggen av det :hilarious: regner med dette blir livet mitt fremover: å prøve å finne en passelig balanse mellom å ligge ned og ikke

6+5
  • Kvalm
  • Metallsmak i munnen
  • Vondt i nedre del av korsryggen
  • Økt utflod
  • En sånn tung følelse i nedre del av livmor
  • Dårlig matlyst
  • Blir fort irritabel og kan gå fra 0-100 veldig fort
  • Blir fortere andpusten
  • Vanskelig for å konsentrere meg
  • Problemer med nattesøvn
  • Trøtt (spesielt på dagtid)
Samme som deg bare minus metallsmak i munnen pluss skikkelig ømme bryster

Det er godt å høre at vi er flere som har litt symptomer som kommer og går! Jeg hadde vært sykt mye mer stressa om jeg var den eneste :hilarious: Det som har blitt verre de siste dagene for min del er at smertene i korsryggen kommer tidligere på dagen (spesielt om jeg sitter/går/står mye). Det hjelper å ligge ned med varmeflaske på ryggen :) men om jeg ligger for mye blir jeg støl i ryggen av det :hilarious: regner med dette blir livet mitt fremover: å prøve å finne en passelig balanse mellom å ligge ned og ikke
Jeg har stressa så med det selv.. fikk nærmest panikk når ryggsmertene forsvant og brystene litt mindre ømme før jeg fikk vite at det var hekt normalt. De er forsåvidt aldri vært ømmere enn de hsr blitt igjen nå

Fikk oransje utflod i dag, ikke mye, men blir jo litt beskymret.. Skal være 9+1, noen som har erfaring?

Back
Topp