Symptomtråd

Har hatt veldig mye halsbrann/sure oppstøt. Sleit med deg før svangerskapet, men no er det heilt jævlig. Noen tips på hvordan dokke håndtere det når det blir veldig vondt og plagsomt?

Har hatt veldig mye halsbrann/sure oppstøt. Sleit med deg før svangerskapet, men no er det heilt jævlig. Noen tips på hvordan dokke håndtere det når det blir veldig vondt og plagsomt?
Uff,føler meg deg <3 Jeg ble så plaga i hverdagen og om natta,og hadde prøvd alt som ikke var på resept, ingenting funka mer enn i 30 min/1 time. Fikk utskrevet Omepratzol, og har ikke kjent snurten av halsbrann siden. Vil faktisk si at det var med på å øke livskvaliteten min!

Noen andre som føler de svelger feil heile tida? At det krever extra omtanke å spise noe som ha både fast og flytene? Som frokostblanding og appelsin. Begynner å bli irriterende, aldri vært et problem før. Kan det ha med det hormonet som skal hjelpe musklene dine å slappe av?

Kan bare istemme Omeprazol! Ikke følt på å svelge feil, så der kan jeg ikke hjelpe dessverre, men opplever jo at halsbrannen gjør at mye blir litt "rart".

Back
Topp