Symptomtråd

Husker forrige graviditet. Jeg var i et bryllup, og morgenen etter våknet jeg opp ved siden av samboeren som var bakfull. Husker jeg tenkte «kjedelig å våkne kvalm når man har vært edru»
Uff ja! Var mye uggen sist også, men heldigvis varte det bare til uke 10-11, så får bare holde ut :angelic:

Vet dere hvor tidlig det er vanlig å «se» at noen er gravide? Jeg var å spiste middag med ei venninne i går, og hun så på meg og sa «så godt du ser ut! Hva er hemmeligheten din?» da jeg senere fortalte henne at jeg var gravid, så sa hun at hun ofte brukte å se sånn tidlig på folk:laughing002 :laughing002
Jeg tror noen har evnen til å se det ganske med én gang! Har hørt om andre som har opplevde det, og forrige gang hadde jeg en kollega på jobb som mistenkte det lenge før jeg sa det. Ikke alltid så lett å holde det hemmelig da..!

Er så ekkelt med disse blodtrykksfallene.
Stod opp for å gå på do for ikke lenge siden. Glemte meg av og reiste meg nok litt for fort. Etter 2-3 sek måtte jeg tviholde meg fast for ikke å svime av :schocked028
Svimte av en gang pga blodtrykksfall da jeg gikk gravid med yngste og det var skikkelig skummelt.

Måtte snu på vei til jobb i dag og gå hjem fordi jeg ble så vanvittig kvalm på t-banestasjonen. Mye bedre nå, men blir ikke helt klok på svinginga fra elendig til fin form hele tida.

Jeg kaster ikke opp ennå, forhåpentligvis slipper jeg det den gangen her, men går med en sånn konstant kvalme nesten hele dagen... Har sendt melding til fastlegen i dag for å spørre om kvalmestillende. Klarer jo knapt å kjøre 3 minutter med bil for å levere i bhg før jeg blir helt slått ut av kvalmen. Null matlyst og tanken på mat gjør meg bare dårlig. Sykt sliten og mye svimmel/blodtrykksfall

Føler jeg har gått to dager nå uten symptomer annet enn at jeg er sliten (men det kan jo være andre årsaker også).. blir stressa av uteblitte symptomer :hungover: er det liksom et symptom at jeg plutselig våkner av hver minste bevegelse hele natta??? Blir så forvirra av det her

Føler jeg har gått to dager nå uten symptomer annet enn at jeg er sliten (men det kan jo være andre årsaker også).. blir stressa av uteblitte symptomer :hungover: er det liksom et symptom at jeg plutselig våkner av hver minste bevegelse hele natta??? Blir så forvirra av det her
Føler på det samme. Bare at symptomene har avtatt. Vanskelig å konsentrere seg om undervisning med dette tankekjøret :nailbiting:

Føler på det samme. Bare at symptomene har avtatt. Vanskelig å konsentrere seg om undervisning med dette tankekjøret :nailbiting:
Skulle ønske jeg skrev ned hvordan det var med første mann altså :blackeye: men om jeg husker rett så tror jeg at jeg ikke hadde noe særlig symptomer før uke 6-7 en gang så det kan jo være helt naturlig årsaker også. Da gikk jeg også konstant bekymret for at jeg ikke hadde noen symptomer :banghead:

Skulle ønske jeg skrev ned hvordan det var med første mann altså :blackeye: men om jeg husker rett så tror jeg at jeg ikke hadde noe særlig symptomer før uke 6-7 en gang så det kan jo være helt naturlig årsaker også. Da gikk jeg også konstant bekymret for at jeg ikke hadde noen symptomer :banghead:
Jeg hat faktisk skrevet ned, men var også mye mindre kvalm forrige gang - så vanskelig å sammenligne. Har notert kvalme mellom 5+6 og 6+4 sist (kom tilbake ca 7+6), nå har det vært 5+3 til 6+2. Så det burde jo berolige meg, men det gjør ikke det :arghh:
Hadde vi bare visst at det sto bra til med lille, så hadde null symptomer vært greit. Men velger heller symptomer for å berolige meg selv.

Jeg hat faktisk skrevet ned, men var også mye mindre kvalm forrige gang - så vanskelig å sammenligne. Har notert kvalme mellom 5+6 og 6+4 sist (kom tilbake ca 7+6), nå har det vært 5+3 til 6+2. Så det burde jo berolige meg, men det gjør ikke det :arghh:
Hadde vi bare visst at det sto bra til med lille, så hadde null symptomer vært greit. Men velger heller symptomer for å berolige meg selv.
Det er akkurat det.. og det er jo naturlig at det svinger, men vanskelig å tenke det når man står midt i alt :dead:

Back
Topp