Symptomtråd

5+1 idag, altså den trøttheten er insane , små murring & litt kvalme Tenker alle symptomer er bra selvom det er slitsomt ❤️

Holder på å fryse ihjel her jeg ligger fullt påkledd pakket godt under dyna. Er sånn skikkelig inn i margen kald.
Jeg er en frostpinne til vanlig, men når jeg er gravid når det nye høyder, altså.

Ellers:
- mer irritabel
- trøtt (går konstant og gjesper hele dagen lang)
- økt utflod
- veldig urolig søvn på natta
- store vansker med å konsentrere meg på jobb (har nok og sammenheng med lite og dårlig søvn)

Økte humørsvingninger her også… Er det noen andre som opplever diaré? Har fått det litt. Ikke minst sover jeg svært dårlig, så den trøttheten folk snakker om skjønner ikke jeg noe til.. håper det blir bedre
4+5

Sliten, men sover dårlig. Uggen og metallsmak i munnen:dead: Verdsetter alle symptomer enn så lenge:happy:

Førstegangs, 5+2:
Har hatt en del murring på kveldstid de siste to dagene, men ikke i dag.. Hadde dog veldig rastløsebein i natt og en veldig rar drøm jeg husker godt (sies å være et symptom..). Ellers er puppene ømme ved berøring.

Vedlegg

• IMG_9356.jpeg
    IMG_9356.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 28
Når kom kvalmen for fullt til dere? Jeg er 6+0 idag og har bare vært småuggen. Er det lov å håpe at man slipper unna den værste kvalmen?:sick006:smiley-angelic001

Når kom kvalmen for fullt til dere? Jeg er 6+0 idag og har bare vært småuggen. Er det lov å håpe at man slipper unna den værste kvalmen?:sick006:smiley-angelic001
min kvalme kom for fullt nå i helgen (var vel 5+4 første dagen jeg kjente det skikkelig!) nå varer det tilnærmet hele dagen. Har ikke spydd enda heldigvis, men det er slitsomt nok forde :depressed:

Hos meg begynte det for en uke/halvannen siden også har det bare gått på siden. Absolutt krise hvis jeg kjører bil

Lite symptomer, er 4+3. Vært litt uggen, spesielt ved bilkjøring - men føler det har roet seg ned utover uken. Sover kanskje litt dårligere, og hadde idag et behov for litt søvn på ettermiddagen..

Er bare 3+5, og kjenner iiiingenting. Helt motsatt som sist. Heldigvis kan jeg jo si!

Murringer/ svake «menssmerter». Og får ikke sovee:arghh:

Det har jeg også opplevd! Ble så uggen da jeg kjørte bil her om dagen. Trodde det var litt tilfeldig, men da er det kanskje en sammenheng :angelic:
Jeg har blitt bilsyk siden jeg var barn. Ikke alltid, men alltid litt ekstra på kollektivt. Og jeg kan skrive under på at det har blitt verre nå ja :depressed: Mener jeg har lest (uten å huske hvor) at det kan være en sammenheng mellom reisesyke og morgenkvalme. At de som lett blir reisesyk oftere plages av morgenkvalme i svangerskap. Er det noen av dere som kjenner seg igjen i det eller har hørt det samme?

Back
Topp