jeg håper alt går fint her også. Det er stigning på testene ennåJeg hadde det med førstemann, men det varte bare noen dager. Hadde flere blødninger ila svangerskapet, men alt var fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg håper alt går fint her også. Det er stigning på testene ennåJeg hadde det med førstemann, men det varte bare noen dager. Hadde flere blødninger ila svangerskapet, men alt var fint
Jeg varierer mellom å ligge våken halve natta noen dager og andre dager å trenge både middagshvil og å sove i 9-10 timer på natt. Må opp å tisse minst en gang i løpet av natta også. Se om du finner noen lydfiler for avslapping på YouTube eller lignende Jeg har fått en hos ei venninne, og det hjelper meg veldig! Aner ikke hva den heter da jeg bare fikk filen tilsendt.Seriøst, jeg sover så sinnsykt dårlig og lite... Hormonene løper løpsk, jeg har så ufattelig mye angst (reaksjon på hormoner), drømmer syke drømmer og er oppe på do 3-4 ganger i løpet av natta. Noen som har noen gode, avslappende triks til nattesøvnen? Jeg er helt gåen i dag.
Langt er du veg?kjenner veldig lite - håper ikke det er dårlig tegn
5+1 sånn caLangt er du veg?
Ca 1-2 dager lenger enn meg. Det er helt normalt å ikke kjenne noe spesielt også. Det blir lett til at man sammenligner seg med andre når man går gravid. Vi er alle forskjellige (Huske å lukke øra for alle tanter som skal kommentere størrelsen på gravid magen etterhvert )5+1 sånn ca
Samme her! Hadde noen kvelder i forrige uke jeg var litt kvalm. Begynner muligens å bli litt mer sulten, men ingen ømme bryster foreløpig. Hadde helt sykt ømme bryster på samme tidspunkt i forrige svangerskap, så håper ikke det er negativt, men kun et annet symptombildekjenner veldig lite - håper ikke det er dårlig tegn
Jeg snakket med ei venninne her om dagen som har flere barn. Hun sa at hun absolutt hadde mest vondt i puppene i første svangerskap. Kanskje ikke så rart siden det er «første gang» tenker jeg Men ja, jeg merker også at jeg vil analysere alt ihjelSamme her! Hadde noen kvelder i forrige uke jeg var litt kvalm. Begynner muligens å bli litt mer sulten, men ingen ømme bryster foreløpig. Hadde helt sykt ømme bryster på samme tidspunkt i forrige svangerskap, så håper ikke det er negativt, men kun et annet symptombilde
Godt å høre! Sluttet å amme for 2 måneder siden så kan jo være at de fortsatt er "aktive" så det er derfor de ikke reagerer så mye. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Kvalmen i forrige svangerskap kom i uke 6-7 og det er ikke lenge til. Så nyter god form enn så lengeJeg snakket med ei venninne her om dagen som har flere barn. Hun sa at hun absolutt hadde mest vondt i puppene i første svangerskap. Kanskje ikke så rart siden det er «første gang» tenker jeg Men ja, jeg merker også at jeg vil analysere alt ihjel
Kjenner absolutt ingen ting jeg heller Annet enn å være ekstra trøtt på kvelden.kjenner veldig lite - håper ikke det er dårlig tegn
Sånn hadde jeg endel ganger i første svangerskap. Det var helt ufarlig for min del. Krysser fingrene og håper ikke det er noe farlig5+1 idag, og begynner å bli nervøs nå. De siste dagene har jeg hatt litt mensmurringer i nedre del av magen og når jeg gikk på do nå så oppdaget jeg lys, lys, lys rosa på papiret etter å ha tørket meg. Var ikke noe i trusa bare på dopapiret, men kjenner jeg begynner å bli litt redd for å miste