Symptomtråd

Seriøst, jeg sover så sinnsykt dårlig og lite... Hormonene løper løpsk, jeg har så ufattelig mye angst (reaksjon på hormoner), drømmer syke drømmer og er oppe på do 3-4 ganger i løpet av natta. Noen som har noen gode, avslappende triks til nattesøvnen? :oops: Jeg er helt gåen i dag.
Jeg varierer mellom å ligge våken halve natta noen dager og andre dager å trenge både middagshvil og å sove i 9-10 timer på natt. Må opp å tisse minst en gang i løpet av natta også. Se om du finner noen lydfiler for avslapping på YouTube eller lignende :) Jeg har fått en hos ei venninne, og det hjelper meg veldig! Aner ikke hva den heter da jeg bare fikk filen tilsendt.

Bekkenet har allerede begynt å tulle.. fikk bekkenløsning i uke 6-7 sist og var helt invalid siste mnd av svangerskapet... Håper jeg slipper billigere unna denne gangen :dead: Ellers er ømme pupper og kvalme begynt å melde seg

3+5 i dag. Fått ømme pupper og nipler.. mye murringer i magen (føles som mensen er på vei), litt kvalm/svimmel.

Hadde veldige stikkninger nedentil på lørdag, som lynnedslag :hungover: Ellers er matlysten litt fraværende, samtidig som at jeg ikke tåler å gå for lenge uten mat uten å bli uggen :hilarious:

Ca 1-2 dager lenger enn meg. Det er helt normalt å ikke kjenne noe spesielt også. Det blir lett til at man sammenligner seg med andre når man går gravid. Vi er alle forskjellige :) (Huske å lukke øra for alle tanter som skal kommentere størrelsen på gravid magen etterhvert :hilarious: )

kjenner veldig lite - håper ikke det er dårlig tegn :nailbiting:
Samme her! Hadde noen kvelder i forrige uke jeg var litt kvalm. Begynner muligens å bli litt mer sulten, men ingen ømme bryster foreløpig. Hadde helt sykt ømme bryster på samme tidspunkt i forrige svangerskap, så håper ikke det er negativt, men kun et annet symptombilde :bored:

Samme her! Hadde noen kvelder i forrige uke jeg var litt kvalm. Begynner muligens å bli litt mer sulten, men ingen ømme bryster foreløpig. Hadde helt sykt ømme bryster på samme tidspunkt i forrige svangerskap, så håper ikke det er negativt, men kun et annet symptombilde :bored:
Jeg snakket med ei venninne her om dagen som har flere barn. Hun sa at hun absolutt hadde mest vondt i puppene i første svangerskap. Kanskje ikke så rart siden det er «første gang» tenker jeg :) Men ja, jeg merker også at jeg vil analysere alt ihjel :hilarious:

I forrige svangerskap mistet jeg lysten på brus og godteri i uke 7-10 , husker ikke helt når, det varte i noen uker. blir spennende og se om det skjer det samme nå :joyful:

Jeg snakket med ei venninne her om dagen som har flere barn. Hun sa at hun absolutt hadde mest vondt i puppene i første svangerskap. Kanskje ikke så rart siden det er «første gang» tenker jeg :) Men ja, jeg merker også at jeg vil analysere alt ihjel :hilarious:
Godt å høre! Sluttet å amme for 2 måneder siden så kan jo være at de fortsatt er "aktive" så det er derfor de ikke reagerer så mye. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Kvalmen i forrige svangerskap kom i uke 6-7 og det er ikke lenge til. Så nyter god form enn så lenge :angelic:

Har også hatt noen dager hvor jeg bare har vært helt tatt av trøtthet, og et par kortere bølger med kvalme. Men nå kjenner jeg egentlig ikke noe særlig, og stresser typisk også med det selv om jeg vet at det bare er å nyte så lenge det varer.

5+1 idag, og begynner å bli nervøs nå. De siste dagene har jeg hatt litt mensmurringer i nedre del av magen og når jeg gikk på do nå så oppdaget jeg lys, lys, lys rosa på papiret etter å ha tørket meg. Var ikke noe i trusa bare på dopapiret, men kjenner jeg begynner å bli litt redd for å miste

5+1 idag, og begynner å bli nervøs nå. De siste dagene har jeg hatt litt mensmurringer i nedre del av magen og når jeg gikk på do nå så oppdaget jeg lys, lys, lys rosa på papiret etter å ha tørket meg. Var ikke noe i trusa bare på dopapiret, men kjenner jeg begynner å bli litt redd for å miste
Sånn hadde jeg endel ganger i første svangerskap. Det var helt ufarlig for min del. Krysser fingrene og håper ikke det er noe farlig :Heartred

Er 4+4 og oppdaget på jobb igår at de gangene jeg måtte løfte tungt fra «knebøy»-posisjon, så fikk jeg krampefølelse på venstresiden av livmoren som varte i 30-60 min etter løftet. Har noen av dere opplevd det?

Back
Topp