Symptomtråd

Jeg har fått resept på xonvea, og den funker foreløpig godt her! Kommer litt kvalme i perioder, men myye bedre enn det var! Har til og med klart å fortsette i jobben pga de, det hadde ikke gått uten for å si det sånn :p
Takk for svar! :) Har ikke hørt om denne før, men skal lese meg opp og høre med legen. Må snart bestille en time om dette vedvarer..
 
Jeg har nesten ingen symptomer. Litt murringer bare og trøtt, men ikke kvalm eller vondt i brystene. Prøver å tenke at jeg bare skal nyte det, men blir stresset og lei meg fordi jeg blir bekymret, men det er kanskje vanligere enn man tror med lite symptomer? 6 uker (tror jeg)
Samme her! Av og til blir jeg litt bekymret pga det, men prøver å skyve det bort. Er kanskje litt mer trett enn før, og fryser, men det er jo nødvenigvis ikke pga graviditet.. men vil huske at med første så hadde jeg og kun frysing som symptom i starten, og ellers så og si ingen plager i graviditeten (eller kanskje jeg hadde litt ømme pupper, og det har jeg ikke denne gangen…). Med nr 2 var jeg litt kvalm, da var det en jente (første var gutt). I følge jordmor er jeg 6+6, men jeg tror selv at jeg er 5+6 pga lang syklus.
 
Symptomene varierer fra dag til dag. Men kjenner på en konstant tretthet (i mitt forrige svangerskap var jeg uforskammet opplagt) , kvalme som kommer og går, og økt puls.
 
Varierende grad av kvalme, generelt trøtt og sliten hele dagen, men når det endelig er innafor å gå og legge seg, nei da er det ikke snakk om at man får sove :shifty:
Redusert appetitt, hodepine som kommer og går, kramper i varierende grad i livmor, vondt i nedre del av korsryggen, vimsete og vanskeligheter med å konsentrere seg, fryser som bare det, blir fort andpusten, må på do for å tisse ca. hver 2. time og mer tørst.
 
Noen tips for å ikke spise seg i hjel? Jeg er altså konstant sulten og er sikker på at jeg har gått opp 3 kilo bare denne uke. Jeg er også så oppblåst at det ser ut som termin er på denne siden av nyttår:happy8
 
Noen tips for å ikke spise seg i hjel? Jeg er altså konstant sulten og er sikker på at jeg har gått opp 3 kilo bare denne uke. Jeg er også så oppblåst at det ser ut som termin er på denne siden av nyttår:happy8
I feel you! :hilarious:
Akkurat samme her :wacky:
Har ingen tips da, hehe. Men husker det var sånn i begynnelsen av forrige svangerskap også.
 
I feel you! :hilarious:
Akkurat samme her :wacky:
Har ingen tips da, hehe. Men husker det var sånn i begynnelsen av forrige svangerskap også.
Blir noen spennende måneder laughing6 Prøver å trøste meg med at jeg aldri vet hva som venter neste dag - skulle det bli sånn at jeg kun skal spy de neste månedene er jeg hvertfall godt rusta:wacky:
 
Back
Topp