Symptomtråd

Veldig lite symptomer her foreløpig, kun litt småmurring i magen innimellom og litt oppblåst.
Føler meg ikke gravid enda liksom, men det kommer vel div. plager på rekke og rad etterhvert regner jeg med :smiley-ashamed004
Var litt kvalm i begynnelsen sist, og endel sykemeldt pga. vondt i korsrygg/bekken utover i graviditeten.
Har også en jobb hvor jeg må ha svangerskapspenger etterhvert (hvis ikke arb.giver kan tilrettelegge på annen avd. evt). Hadde ihvertfall det sist.
Hvor jobber du? Tenker det samme, at jeg vil trenge svangerskapspenger etterhvert men har ingen anelse hvordan jeg går fram. Var i jobb til tre uker før termin i de to forrige svangerskapene i samme jobb som nå, men jeg ser jo at jeg har tatt unødvendige sjanser. Jeg jobber forresten med rus/psykiatri
 
Hvor jobber du? Tenker det samme, at jeg vil trenge svangerskapspenger etterhvert men har ingen anelse hvordan jeg går fram. Var i jobb til tre uker før termin i de to forrige svangerskapene i samme jobb som nå, men jeg ser jo at jeg har tatt unødvendige sjanser. Jeg jobber forresten med rus/psykiatri
Jobber i en barnebolig. Med ungdommer som har utfordrende atferd.
Forrige svangerskap kunne det tilrettelegges med at jeg jobbet kveldsvakter som vanlig, med en bruker som ikke var utagerende. Og sv.penger på dagvakter.
Nå har vi kun brukere med utf. atferd, så må nok ha det etterhvert.
Du kan snakke med jordmor/fastlege om det, hen ordner et skjema til deg (fra arbeidstilsynet) hvor hen begrunner hvorfor du ikke skal jobbe/trenger sv.penger.
Så skal arb.giver vurdere om det kan tilrettelegges på noen måte, og arb.giver skriver under på skjemaet. Og du sender inn til nav :thumleft
 
Nå begynner kvalmen å ta seg kraftig opp. Vært kvalm i hele natt (våkner ofte), og må ligge helt helt rolig for å ikke kaste opp. Lille er våken ved siden av meg og bare tuller. Dette kan bli lange måneder tror jeg. 4+1 nå
 
Back
Topp