Fæl smak i munnen og tørr hals!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært grisesur i 3 svangerskap og blid som ei sol i 2 tilfeldigvis var jeg sur da jeg fikk jenter, så spent på om jeg blir sur eller ikke denne gangJeg er såå suuur! Er det bare meg?!? Blir altså så sinnsykt lett trigget om dagen Kan seriøst ikke huske at det var i nærheten av dette med sønnen min, eller i svangerskapet som endte i SA.
Ellers fysisk har det vært mye konstante murringer denne uken. Noe øm i korsryggen, forbigående kvalme og halsbrann. Og den gjespingen! Jeezez, den tar kaka
Godt å høre det finns flere! søsteren min var også sur og fikk jente! Håper faktisk det er tilfelle for meg også, hadde vært koselig med jente denne gangenJeg har vært grisesur i 3 svangerskap og blid som ei sol i 2 tilfeldigvis var jeg sur da jeg fikk jenter, så spent på om jeg blir sur eller ikke denne gang
Kan komme og gå litt, men tror det er først rundt uke 10 at jeg har pleid å miste litt symptomer (bortsett fra kvalmen, for den er jeg så heldig å få beholde)Jeg har hatt mange symptomer til nå, men i morges våknet jeg opp uten noen jeg har ikke blødd noe, og i går tok jeg test som var knallsterk. Det er såpass lenge siden jeg gikk gravid sist, er det vanlig at det dabber av litt etter 5 uker, før det blir mer igjen?
Jeg har også disse beingreiene. Hadde det i forrige svangerskap også, men ikke fra så tidlig. Mulig mitt henger litt igjen fra forrige fødsel. Er som regel noe som ligger i klem oppe i hofteområdet.Trøtt, høy puls og småuggen til tider. Men har også verk i beina, og spesielt i leggene. Litt som etter å ha trent hardt eller gått en for tung og lang fjelltur. Er det normalt? Føles som at det er i både muskler og ledd
Jeg hadde dette i forrige svangerskap. Varte fra 5-6 dpo og frem til uke 9. Det var så sterke smerter at jeg fikk frostrier og måtte bare fokusere på å puste meg igjennom det Det som hjalp meg litt (men ikke helt) var varmeflaske, bevegelse og «mottrykk», gjerne i form av sang der du bruker kjernen for å få litt trøkk i stemmen. Weird, I know og ikke spør meg hvordan jeg fant ut av det men man blir jo litt desperat. Det gikk heldigvis over, og jeg fikk en frisk og fin jente til terminJeg er ca 5+4 og kjenner mye murringer på dagtid. Det verste er nettene, da jeg den siste uken har hatt så sterke smerter som kommer og går. Dette holder meg våken store deler av natten. Det føles som sterke menssmerter, og går litt over i korsrygg også. Har vært i kontakt med jordmor, som mente det ikke hørtes ut som noe var galt. Dette er mitt første svangerskap, så blir jo litt bekymret over hva som er vanlig og ikke mtp smerter. Ellers er jeg veldig uggen, men har ingen blødninger som jeg tar som et positivt tegn. Flere som har opplevd lignende smerter?
Ah, det gir mening. Hadde det ikke forrige svangerskap, men fikk det allerede før jeg oppdaget graviditeten nå.Jeg har også disse beingreiene. Hadde det i forrige svangerskap også, men ikke fra så tidlig. Mulig mitt henger litt igjen fra forrige fødsel. Er som regel noe som ligger i klem oppe i hofteområdet.
Sammenheng med relaxinhormonet tenker jeg, bekkenet som «løsner».
Jeg skal prøve å opprettholde treningen denne gangen. Har hjulpet masse med trening og tøying etter forrige fødsel.Ah, det gir mening. Hadde det ikke forrige svangerskap, men fikk det allerede før jeg oppdaget graviditeten nå.