Symptomtråd

Jeg er såå suuur! :smiley-angry019 Er det bare meg?!? Blir altså så sinnsykt lett trigget om dagen :angry9:laughing002 Kan seriøst ikke huske at det var i nærheten av dette med sønnen min, eller i svangerskapet som endte i SA.

Ellers fysisk har det vært mye konstante murringer denne uken. Noe øm i korsryggen, forbigående kvalme og halsbrann. Og den gjespingen! Jeezez, den tar kaka :laughing002
Jeg har vært grisesur i 3 svangerskap og blid som ei sol i 2 :laughing002 tilfeldigvis var jeg sur da jeg fikk jenter, så spent på om jeg blir sur eller ikke denne gang

4+0 nå, og kun hatt murringer i livmoren som symptom.
Vet at alle svangerskap er ulike, men forrige svangerskap var jeg kvalm fra 8 dpo, hadde ømme bryst og murringer :playful: Da hadde jeg skikkelig svangerskapskvalme til langt ut i svangerskapet. Håper jeg slipper det denne gangen

Jeg har vært grisesur i 3 svangerskap og blid som ei sol i 2 :laughing002 tilfeldigvis var jeg sur da jeg fikk jenter, så spent på om jeg blir sur eller ikke denne gang
Godt å høre det finns flere! :laughing002 søsteren min var også sur og fikk jente! Håper faktisk det er tilfelle for meg også, hadde vært koselig med jente denne gangen :love2

Sporadiske murringer, litt ømme bryster, økt appetitt (ingen metthetsfølelse :bored:) og kortpustethet. Generelt ikke veldig omfattende, så jeg har ikke tydelig følelse av å være gravid enda..

Jeg har hatt mange symptomer til nå, men i morges våknet jeg opp uten noen jeg har ikke blødd noe, og i går tok jeg test som var knallsterk. Det er såpass lenge siden jeg gikk gravid sist, er det vanlig at det dabber av litt etter 5 uker, før det blir mer igjen?

Har så mye migrene og sliter sånn med søvnløshet at jeg har blitt 100% sykemeldt ut uken :dead: Håper det går over for dette har jeg egentlig ikke tid til

Bare 4+0, så heldigvis lite symptomer foreløpig! Litt murring og strekking i livmorområdet, småkvalm hvis det er lenge siden jeg har spist. Skal prøve å nyte det så lenge det varer. Det sies jo at ingen svangerskap er like, så kan jo være jeg slipper billigere unna denne gangen :laughing002 Det er lov å håpe i hvert fall!

Ingen særlig symptomer å skryte av her enda egentlig. Litt småmurringer, men ingenting sammenlignet med forrige gang enda. Hvilepulsen har dog steget akkurat som sist, med ca 10. Stressnivået er også forhøyet.

I går var jeg skikkelig kvalm etter middagen :depressed: Spiste laks med mye løk, og jeg husker fra sist svangerskap at jeg ikke taklet løk. Spiste ganske mye til middag i går, skjedde det samme på søndag da jeg spiste hamburger og dessert, så nå blir det å heller spise små og hyppige måltider fremover :smiley-ashamed004

Murringer, trøttheten kom i går, har svettet mye i natt og sulten går fra null til hundre på få sekunder:dead:

Jeg har hatt mange symptomer til nå, men i morges våknet jeg opp uten noen jeg har ikke blødd noe, og i går tok jeg test som var knallsterk. Det er såpass lenge siden jeg gikk gravid sist, er det vanlig at det dabber av litt etter 5 uker, før det blir mer igjen?
Kan komme og gå litt, men tror det er først rundt uke 10 at jeg har pleid å miste litt symptomer (bortsett fra kvalmen, for den er jeg så heldig å få beholde)

Trøtt, høy puls og småuggen til tider. Men har også verk i beina, og spesielt i leggene. Litt som etter å ha trent hardt eller gått en for tung og lang fjelltur. Er det normalt? Føles som at det er i både muskler og ledd

Trøtt, høy puls og småuggen til tider. Men har også verk i beina, og spesielt i leggene. Litt som etter å ha trent hardt eller gått en for tung og lang fjelltur. Er det normalt? Føles som at det er i både muskler og ledd
Jeg har også disse beingreiene. Hadde det i forrige svangerskap også, men ikke fra så tidlig. Mulig mitt henger litt igjen fra forrige fødsel. Er som regel noe som ligger i klem oppe i hofteområdet.

Sammenheng med relaxinhormonet tenker jeg, bekkenet som «løsner».

Jeg er ca 5+4 og kjenner mye murringer på dagtid. Det verste er nettene, da jeg den siste uken har hatt så sterke smerter som kommer og går. Dette holder meg våken store deler av natten. Det føles som sterke menssmerter, og går litt over i korsrygg også. Har vært i kontakt med jordmor, som mente det ikke hørtes ut som noe var galt. Dette er mitt første svangerskap, så blir jo litt bekymret over hva som er vanlig og ikke mtp smerter. Ellers er jeg veldig uggen, men har ingen blødninger som jeg tar som et positivt tegn. Flere som har opplevd lignende smerter?

Jeg er ca 5+4 og kjenner mye murringer på dagtid. Det verste er nettene, da jeg den siste uken har hatt så sterke smerter som kommer og går. Dette holder meg våken store deler av natten. Det føles som sterke menssmerter, og går litt over i korsrygg også. Har vært i kontakt med jordmor, som mente det ikke hørtes ut som noe var galt. Dette er mitt første svangerskap, så blir jo litt bekymret over hva som er vanlig og ikke mtp smerter. Ellers er jeg veldig uggen, men har ingen blødninger som jeg tar som et positivt tegn. Flere som har opplevd lignende smerter?
Jeg hadde dette i forrige svangerskap. Varte fra 5-6 dpo og frem til uke 9. Det var så sterke smerter at jeg fikk frostrier og måtte bare fokusere på å puste meg igjennom det :laughing002 Det som hjalp meg litt (men ikke helt) var varmeflaske, bevegelse og «mottrykk», gjerne i form av sang der du bruker kjernen for å få litt trøkk i stemmen. Weird, I know og ikke spør meg hvordan jeg fant ut av det :hilarious: men man blir jo litt desperat. Det gikk heldigvis over, og jeg fikk en frisk og fin jente til termin:Heartpink

God bedring til deg! Håper det snart går over:Heartpink

Jeg har også disse beingreiene. Hadde det i forrige svangerskap også, men ikke fra så tidlig. Mulig mitt henger litt igjen fra forrige fødsel. Er som regel noe som ligger i klem oppe i hofteområdet.

Sammenheng med relaxinhormonet tenker jeg, bekkenet som «løsner».
Ah, det gir mening. Hadde det ikke forrige svangerskap, men fikk det allerede før jeg oppdaget graviditeten nå.

Ah, det gir mening. Hadde det ikke forrige svangerskap, men fikk det allerede før jeg oppdaget graviditeten nå.
Jeg skal prøve å opprettholde treningen denne gangen. Har hjulpet masse med trening og tøying etter forrige fødsel.

Back
Topp