Det var godt tipsHar kjøpt gaviscon tidligare. Flytande, tar ei lita skei. Eller å spise noe yoghurt/melkeprodukt har hjulpe meg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var godt tipsHar kjøpt gaviscon tidligare. Flytande, tar ei lita skei. Eller å spise noe yoghurt/melkeprodukt har hjulpe meg![]()

Ja, det er slitsomt når en er skikkelig plaga. Men får trøste seg med at det går over når ungen er ferdig baktDet var godt tipsJammen bra det er midlertidig det her
![]()

Føler med degHalsbrannen har VIRKELIG meldt seg![]()
Her er den heldigvis fraværende enda, men husker den bare plutselig dukket opp veldig intenst en kveld, når jeg var gravid med førstemann.
Jeg tar en tablett med magnesium 350g hver dag, men føler ikke at det hjelper noe særlig. Har noen noe tips som kan hjelpe mot dette? Har så lyst til å kunne sove ordentlig (minus katteterror om natten).Kan hjelpe å sove med ullsokker, funker for noen. Ren ull rett mot hudenAltså, jeg holder på å bli GAL av leggkramper om natten. Våknet i 05:30 tiden i natt av vår kjære katt som hiver fiskestengene sine ned trappen, og klarer ikke å bevege beina en millimeter verken opp eller ned, eller å snu meg til venstre eller høyre, uten å få krampe i begge beinaJeg tar en tablett med magnesium 350g hver dag, men føler ikke at det hjelper noe særlig. Har noen noe tips som kan hjelpe mot dette? Har så lyst til å kunne sove ordentlig (minus katteterror om natten).
Haha, veldig spesielt, men da prøver jeg detKan hjelpe å sove med ullsokker, funker for noen. Ren ull rett mot hudenAner ikke hvorfor det funker.
Takk!Kvalmen kom litt tilbake, men ikke på langt nær så sterkt som i starten. Var nok pga halsbrann for nexium hjalp heldigvisNoen som har fått tilbake kvalme/morgenkvalme rundt uke 22-23?
Ja, men kommer bare noen dager. Men stusset veldig de første gangene. Er vell normaltNoen som har fått tilbake kvalme/morgenkvalme rundt uke 22-23?
Jeg ble veldig kvalm av de vanlige multi vitaminene så jeg måtte slutte.Vært endel kvalm ja i det siste, men syns jfg kjente meg bedre når jeg glemte vitaminene mine noen dager, og verre når jeg tok de igjen. Så lurer litt på om det er noe der. Er jerntilskudd jeg mistenker er synderen.
Har tatt multivitaminene jeg går på nå i flere år, så er litt rart om jeg brått begynner å bli uggen av de. Men reagerer jo så uvant på mye om dagen, så hvem vetJeg ble veldig kvalm av de vanlige multi vitaminene så jeg måtte slutte.

Jeg har ikke reagert på de før jeg ble gravid jeg hellerHar tatt multivitaminene jeg går på nå i flere år, så er litt rart om jeg brått begynner å bli uggen av de. Men reagerer jo så uvant på mye om dagen, så hvem vet![]()
kroppen endrer seg jo veldig. Jeg kan ikke drikke appelsinjuice uten å gulpe nå heller, og det pleier ikke å være noe problem.Jeg har ikke reagert på de før jeg ble gravid jeg hellerkroppen endrer seg jo veldig. Jeg kan ikke drikke appelsinjuice uten å gulpe nå heller, og det pleier ikke å være noe problem.
Jeg reagerer for tiden med å få løs mage, mest sannsynlig pga. multivitaminene, da jeg vet jeg har reagert på B6 tidligere.Vært endel kvalm ja i det siste, men syns jfg kjente meg bedre når jeg glemte vitaminene mine noen dager, og verre når jeg tok de igjen. Så lurer litt på om det er noe der. Er jerntilskudd jeg mistenker er synderen.
Var til jordmor på tirsdag, og fortalte om kløen under føttene.
Ho sa eg skulle ta kontakt med legen å ta blodprøve fortast mulig.
Så var bortom samme dagen, men måtte ta blodprøve fastande, så tok den i dag (onsdag)
Legen skulle gi meg svar når det var komt.
Mest sannsynlig går det bra, men greit å få det sjekka![]()
Nei, men skulle få beskjed.. No har kløen gitt seg helt, så merkelige greierHar du hørt noe etter blodprøven? Hvordan går det med kløen?