Symptomtråd!

Usikker på om det er relatert til svangerskapet, men i dag nyser jeg i ett sett. Har sikkert nøset 10-12 ganger allerede. Er det flere som opplever det samme, eller har jeg begynt å bli forkjølet/allergisk/for støvete kontor? :hilarious:

Fortsatt ingen symptomer

Uke 17 og har fått råmelk. Lekker til og med på natta, våkner og ser flekker på lakenet. Jeg synes dette er veldig tidlig. Noen som opplever det samme?
Fikk det fra uke 16 når jeg var førstegangsgravid. Skjedde ikke i svangerskap nr 2 ettersom at jeg ammet nr 1 enda de fire første mnd :hilarious: Ikke merket noe enda denne gangen, og har ikke ammet på snart 1 år :)

Stikker noe voldsomt i brystene, nesten så det er vondt. Tror de har vokst enda mer nå også :bored:

Har hatt en periode der jeg ha vært i mye bedre form, men har fått litt «tilbakeslag» på at jeg er trøtt og sliten på ettermiddagen og jeg mååå ha en dupp for å klare meg gjennom ettermiddagen og kvelden…
I tillegg har brystene mine også vokst litt igjen i det siste…
Ingen symptom: men kjenner mini beveger seg mye. Som ble bekreftet på oul idag. Jordmor kommenterte det gjennom hele undersøkelsen, at hun hun er(ja, vi fikk vite at det er ei jente) aktiv et spennende år i vente med andre ord!

Usikker på om det er relatert til svangerskapet, men i dag nyser jeg i ett sett. Har sikkert nøset 10-12 ganger allerede. Er det flere som opplever det samme, eller har jeg begynt å bli forkjølet/allergisk/for støvete kontor? :hilarious:
Opplever også å nyse mer og en veldig rar greie er at jeg nyser særlig mye når jeg skal spise eller er rundt mat, uansett hva slags:hilarious:

Uke 17 og har fått råmelk. Lekker til og med på natta, våkner og ser flekker på lakenet. Jeg synes dette er veldig tidlig. Noen som opplever det samme?

Jeg er ikke plaget med det nå, men forrige svangerskap fikk jeg det rundt uke 14/15. Nå ammer jeg jo fremdeles, så kanskje jeg ikke vil merke det på samme måte

Altså, jeg holder på å bli GAL av å ha konstant tett nese! Kjører på med saltvannsspray når jeg legger meg, men det hjelper lite. Noen som har noen tips til hva som kan hjelpe?

Altså, jeg holder på å bli GAL av å ha konstant tett nese! Kjører på med saltvannsspray når jeg legger meg, men det hjelper lite. Noen som har noen tips til hva som kan hjelpe?
Zymelin nesespay kan brukes av gravide!
Jeg har kronisk tett nese når jeg er gravid, tror det er pga av hovne slimhinner.

Zymelin nesespay kan brukes av gravide!
Jeg har kronisk tett nese når jeg er gravid, tror det er pga av hovne slimhinner.
Tusen takk, det må jeg teste ut! Har vanligvis litt problemer med tett nese av og til, tror jeg har litt smal luftåpning bak i nesen, men nå i graviditeten har det vært helt ekstremt. Legger jeg hodet bak så har jeg ikke sjans til å puste med nesen :facepalm:

Noen som har kynnere? Er ganske sikker på at det er det jeg har fått. Fikk det da jeg gikk til og fra jobb idsg, og følt jeg måtte stopp opp for ville bare krype sammen overkroppen da det reiv litt… Håper ikke jeg kommer til å slite veldig med det…

Noen som har kynnere? Er ganske sikker på at det er det jeg har fått. Fikk det da jeg gikk til og fra jobb idsg, og følt jeg måtte stopp opp for ville bare krype sammen overkroppen da det reiv litt… Håper ikke jeg kommer til å slite veldig med det…

Jeg har det veldig mye. Skikkelig irriterende når man er i aktivitet!

Skjer nesten hver kveld når jeg slapper av etter lang dag, kjenner livmoren bli veldig hard. Foreløpig synes jeg ikke det er så vondt, bare litt ekkelt/ubehagelig…

Har masse. Alltid fått det tidlig, og syns dei er ubehagelige. Vonde på slutten.
Har 2 styrtfødsela bak meg, og en mer kontrollert men rask når det først er skikkelig i gang. Så kroppen min er nok bare sånn. Øva seg til fødsel.

Ja, en stund nå. Spesielt ved aktivitet eller stress.

Stikker noe voldsomt i brystene, nesten så det er vondt. Tror de har vokst enda mer nå også :bored:
Syns de er vonde når jeg ligger i sengen f.eks og skal snu meg eller stå opp! Ser ut som jeg har fått strekkmerker både på siden av puppene og under, så tror de har vokst litt. Klør gjør de og :laughing002

Back
Topp