Symptomtråd!

Visse dager har jeg mere energi og føler meg ikke trett på dagen. Pleier å legge meg rundt kl. 22.
Har litt uggenhet på kvelden. Syns det er slitsomt til tider. Men jeg tenker
Om noen måneder er dette ferdig

13+3 og fortsatt mye plaget med kvalme :hungover:Gjort en comeback siste uken etter en litt bedre periode. Kaster opp 2 av 3 måltid i dag og ny bølge på vei nå. Tilbake på full dose Xonvea:grumpy:Er det flere over 12 uker som fortsatt sliter med kvalme?

Er 13+4 nå.
Fortsatt trøtt og må legge meg tidlig.
Kvalm om morgen og kveld.
Blir lett forstoppet og merker at det forverrer alle andre symptomer.
Dårlig kondis… blir lettere andpusten av å gå en tur (hadde håpet på at dette skulle bli bedre).
Puppene er ikke like ømme, men de er store.
Magen vokser. Opplevde i går en sånn stikkende «lynsmerte» på siden av magen for første gang, og regner med at det er round ligament pain.

Er 13 +2. Strekker litt i livmoren og magen begynner å komme litt nå

Store pupper med ømme nippler. Fortsatt slapp og sliten men klarer å pushe meg til trening 3 ganger i uken.

Kan fortsatt bli litt kvalm om jeg blir sulten og/eller har press rundt magen av klær.

Orker ikke lukt av løsemidler

Kommet inn i uke 15, og er egentlig i veldig fin form. Har generelt vært veldig heldig da jeg kun har hatt noe smått kvalme og tretthet tidligere, men dette er ikke noe problem lenger. Føler meg liksom ikke gravid :scratch Dog hatt noe smerter/ubehag i korsryggen og bekkenet. Gleder meg til den dagen jeg kan kjenne liv:love7

Blir så mye mer sliten nå enn til vanlig, hektisk dag i går og er helt gåen fortsatt.

Blir så mye mer sliten nå enn til vanlig, hektisk dag i går og er helt gåen fortsatt.
Samme her. Helt utslitt hver mandag når jeg har hatt jobbehelg.

Samme her. Helt utslitt hver mandag når jeg har hatt jobbehelg.
Det tror jeg på, jeg har en skikkelig hektisk periode i forbindelse med skolestart på jobb, og må planlegge litt nå hvordan jeg kan komme meg gjennom det. Blir tungt!

Det tror jeg på, jeg har en skikkelig hektisk periode i forbindelse med skolestart på jobb, og må planlegge litt nå hvordan jeg kan komme meg gjennom det. Blir tungt!
Ah, er du lærer? Ja hadde håpt denne trøttheten ga seg i 2.trimester….

Last edited:
Ah, er du lærer? Ja hadde håpt denne trøttheten ga seg i 2.trimester…. Jeg skal gå fra bare helgestilling til 90 % stilling nå i midten av august, hvordan skal det gå :arghh: og de to minste skal begynne i barnehage for første gang…blir litt av en overgang.
Er ikke lærer men jobber i skolevesenet, og alt står litt på hodet til skolestart da :D
+har skolestarter selv så er litt på privaten og.

Blir intens august for deg og da! Erfaringen min er at selv om trøtta blir bedre med andre trimester er det så utrolig viktig å hvile nok + ikke ha for høyt tempo. Men er lettere sagt en gjort :rolleyes:

Er ikke lærer men jobber i skolevesenet, og alt står litt på hodet til skolestart da :D
+har skolestarter selv så er litt på privaten og.

Blir intens august for deg og da! Erfaringen min er at selv om trøtta blir bedre med andre trimester er det så utrolig viktig å hvile nok + ikke ha for høyt tempo. Men er lettere sagt en gjort :rolleyes:
Ja må prøve å lytte til kroppen…. Den prøver jo å si fra til oss tenker jeg ❤️

15+0 og føles som energien begynner å komme litt tilbake. Gleder meg til litt mer trening og mosjon nå i 2.trimester. Krysser fingre for glød og bedre humør etterhvert.

16+2 og har egentlig ikke hatt noen symptomer bortsett fra ingen mensen kom. Kjennes litt i ryggen nå og veldig trøtt om kveldene da jeg legger minstemann. Føler meg ikke gravid bortsett fra da jeg ligger på ryggen å kjenner kulen.

Har begynt å sove med bbhugme gravidpute, og sliter nå med at jeg har skikkelig ubehag i hoftene, kjennes nesten ut som om jeg er utrolig stiv og støl i hoftene.. Noen andre som sliter med dette? Blir liksom litt usikker på om det er dumt av meg og sove med gravidputen eller om det ville vært sånn uansett

Har begynt å sove med bbhugme gravidpute, og sliter nå med at jeg har skikkelig ubehag i hoftene, kjennes nesten ut som om jeg er utrolig stiv og støl i hoftene.. Noen andre som sliter med dette? Blir liksom litt usikker på om det er dumt av meg og sove med gravidputen eller om det ville vært sånn uansett
Tror du hadde vært sånn uansett, går å teste uten, men ubehag i hofter og bekken er dessverre normalen som gravid, men kan allikevel være fint med litt oppfølging av fysio.

Back
Topp