Symptomtråd!

Tror du hadde vært sånn uansett, går å teste uten, men ubehag i hofter og bekken er dessverre normalen som gravid, men kan allikevel være fint med litt oppfølging av fysio.
Ja er vel dessverre bare å forvente litt vondter og ubehag med alt som skjer.. Takk for svar!

Jeg har fått halsbrann/sure oppstøt! Hva faen.. hadde ikke det forrige svangerskap, håpet å slippe unna nå også. Hva hjelper egebtlig?!

Jeg har fått halsbrann/sure oppstøt! Hva faen.. hadde ikke det forrige svangerskap, håpet å slippe unna nå også. Hva hjelper egebtlig?!
Eneste som hjelper meg er nexium, men det er reseptbelagt. Du kan prøve galviscon? Jeg kan ikke ta det fordi jeg kaster opp av det, men det hjelper mange!

Sniker fra februar. Er 14+0.
Har de siste 2 døgnene vært så øm nederst i magen at det plager meg skikkelig. Det er konstant og blir værre ved bevegelse. Kjennes også noe værre etter begge wc besøk. Kjennes ut som at både mage og alt inni bekkenet er betent. Negativ u stix i dag. Kjenner ikke noe spesielt til stikninger på sidene nå.
Ultralyd for 1 uke siden normal.

Noen som har opplevd lignende? Kan det kun være at livmor er ikke i en skikkelig vokseperiode? Går nesten krokbøyd for er mer ubehagelig å gå.

Sniker fra februar. Er 14+0.
Har de siste 2 døgnene vært så øm nederst i magen at det plager meg skikkelig. Det er konstant og blir værre ved bevegelse. Kjennes også noe værre etter begge wc besøk. Kjennes ut som at både mage og alt inni bekkenet er betent. Negativ u stix i dag. Kjenner ikke noe spesielt til stikninger på sidene nå.
Ultralyd for 1 uke siden normal.

Noen som har opplevd lignende? Kan det kun være at livmor er ikke i en skikkelig vokseperiode? Går nesten krokbøyd for er mer ubehagelig å gå.
Jeg har merket ømhet de siste par ukene 15+1 nå) og skrevet det på ligamentsmerter og livmor som vokser fort. Også hatt en del ubehag pga forstoppelse. Men ikke konstant smerte eller at det er vanskelig å gå. Vil tro at det er «voksesmerter» du opplever men kanskje du bør ta det opp med jordmor? Høres ikke greit ut å måtte gå krokbøyd.

16+4 og fortsatt morgenkvalm. Ofte trøtt og har ømme bryst. Litt vondt i korsryggen. Dårlig matlyst. Har ingen spesielle cravings, men kan få akutt lyst på noe.

Overaktiv blære, må på do omtrent hver gang jeg reiser meg

Kramper i legger! Hatt det siste to morgenene. Ikke en bra start på dagen.

Fikk diare i går kveld/natt.
Kan en ta imodium tru?
Ville uansett ikke tatt imodium etter så kort tid. Vanligvis er det kroppen sin måte å kvitte seg med ting så man bør ikke bruke imodium med mindre man har gått mange døgn og begynner å bli dehydrert. Og så bør man være sikker på årsak først.

Ville uansett ikke tatt imodium etter så kort tid. Vanligvis er det kroppen sin måte å kvitte seg med ting så man bør ikke bruke imodium med mindre man har gått mange døgn og begynner å bli dehydrert. Og så bør man være sikker på årsak først.
Det har gått over av seg sjøl, men spise lite og ofte for å vere forsiktig :)

Flere enn meg som har vondt i symfysen/ underlivet? Gikk en rask tur forrige torsdag og har vært vond siden. Sliter allerede med låsninger i rygg og nedover leggen.. gøy:inpain:

Uke 17 og har fått råmelk. Lekker til og med på natta, våkner og ser flekker på lakenet. Jeg synes dette er veldig tidlig. Noen som opplever det samme?

Uke 17 og har fått råmelk. Lekker til og med på natta, våkner og ser flekker på lakenet. Jeg synes dette er veldig tidlig. Noen som opplever det samme?
Jeg er førstegangs og har hatt det sånn siden uke 15, ekstremt rart syns jeg :laughing001

Back
Topp