Symptomtråd!

Hadde vondt i korsryggen i hele går, kjennes fin ut idag igjen. Samt murringer, som menssmerter på en måte og var dårlig i magen. Redd hver gang jeg måtte på do, for å evt se blod. Uff de tankene altså! Håper på en bedre dag idag! Fant ut at jeg har gått ned 1 kg i dogåing siden igår! Har allerede vært på do en gang idsg da :wtf:

Er ikke noe kjekt med de bekymringene ❤️ heldigvis er det jo normalt med murringer etc, men forstår bekymringen! Håper det blir en bedre dag i dag :)

Flere som fortsatt er veldig trøtte?
Ja! Er 12+4 og fortsatt trøtt. Vet ikke hvordan det hadde vært hvis jeg ikke hadde ferie nå.. jeg gjør ingenting!
Merker dog litt endring i riktig retning. Klarer å holde meg våken litt lengre om kvelden og trenger ikke ettermiddagslur hver dag.

Ja! Er 12+4 og fortsatt trøtt. Vet ikke hvordan det hadde vært hvis jeg ikke hadde ferie nå.. jeg gjør ingenting!
Merker dog litt endring i riktig retning. Klarer å holde meg våken litt lengre om kvelden og trenger ikke ettermiddagslur hver dag.
Det er så slitsomt! Hatt 3uker ferie nå, men 3unger, så lite tid å slappe av på, men har tatt meg en hvil med minstemann hver dag, har vært redningen min :cool: Minste skal i barnehagen neste uke, så da er det en uke som er litt roligere før alle 3 er hjemme igjen, og da skal mannen på jobb. Kan bli spennende.

Satser på jeg kvikner litt til, 13+4 her.

Er ikke noe kjekt med de bekymringene ❤️ heldigvis er det jo normalt med murringer etc, men forstår bekymringen! Håper det blir en bedre dag i dag :)
Ja det er vel det, er første gangen jeg er gravid, så vet jo ikke hva som er normalt å kjenne og ikke :) hadde så mye luft igår. Kjenner at det er bedre idag, men ikke helt bra nei med dogåing iallefall.

Trøtt her og, og hviler hver ettermiddag. Mest fordi jeg må tisse 2-3 ganger hver natt og sliter med smerter i korsryggen :bored:

Fått bekreftet bekkenløsning hos legen i dag. Er jo bare 12+3 :sad010 flere som har det, eller som har hatt det som har tips?❤️

Last edited:
Fått bekreftet bekkenløsning hos legen i dag. Er jo bare 12+3 :sad010 flere som har det, eller som har hatt det som har tips?❤️
Sliter med bekkenplager selv (13+6), mest når jeg skal opp fra å ha ligget i senga/sofaen eller når jeg går tur. Har ikke sjekket det hos legen. Søkte litt opp på nettet ift. hva som kunne hjelpe, og da sto det at en skulle gå med små skritt og ta hyppige pauser i løpet av dagen. Har også fått meg yogaball på kontoret som ergoterapeut tipset meg om, godt med avlastning fra kontorstol.

I det siste har formet vært nesten som normal, fremdeles opp om nettene på do, men energi nivået er litt bedre, ingen stikking, har gjort pilates/yoga 3-4 ganger i uken den siste mnd uten problemer :) alt i alt så er jeg, selfølgelig, kjemperedd og overbevist om at nå er det MA. For det er selfølgelig det mest logiske i dette nevrotiske hodet mitt. Åh, jeg savner vin i slike stunden.

I det siste har formet vært nesten som normal, fremdeles opp om nettene på do, men energi nivået er litt bedre, ingen stikking, har gjort pilates/yoga 3-4 ganger i uken den siste mnd uten problemer :) alt i alt så er jeg, selfølgelig, kjemperedd og overbevist om at nå er det MA. For det er selfølgelig det mest logiske i dette nevrotiske hodet mitt. Åh, jeg savner vin i slike stunden.
Signerer den! Savner vin :hilarious:

Back
Topp