Symptomtråd!

Har vært veldig utmattet og trøtt egentlig hele graviditeten. Men de siste 2 ukene så er det jo såvidt jeg klarer å være våken i 2-3 timer før jeg har behov for å hvile. Skikkelig irriterende da jeg er på ferie, har jo lyst å være med på alt men har ikke energi til det. Er så sykt sliten. Gleder meg til det blir bedre

Hvordan går det med dere som har spydd så mye? ❤️ Har det begynt å roe seg for de fleste nå?
Takk som spør:HeartredUke 12 i dag, men kaster fortsatt opp hver dag og går på full dose Xonvea :hungover: Regner ikke med det er over før det går noen uker til, var ihvertfall sånn i forrige fullførte graviditet. Men,har ikke HG og priser meg lykkelig for det. Fungere noenlunde selv med kvalme :)

For meg har det blitt en bedring faktisk! Forventet ikke det, for det kom mye senere sist. Akuratt i dag har jeg spydd masse igjen da. Men det er nok pga migrene :(
Så bra det er bedring :) håper dagen i dag er et engangstilfelle :)

Takk som spør:HeartredUke 12 i dag, men kaster fortsatt opp hver dag og går på full dose Xonvea :hungover: Regner ikke med det er over før det går noen uker til, var ihvertfall sånn i forrige fullførte graviditet. Men,har ikke HG og priser meg lykkelig for det. Fungere noenlunde selv med kvalme :)
Uff, hvor lenge varte det sist gang? Skjønner ikke hvordan dere holder ut :hungover:

Uff, hvor lenge varte det sist gang? Skjønner ikke hvordan dere holder ut :hungover:
Sist gang er så lenge siden (15 år) så husker ikke helt :hilarious: Men,tror jeg var 18-20 uker før det ga seg helt:inpain: Det er pyton, men prøver bare å tenke at det er midlertidig og at noen har det myyye verre og helt ute av spill i 9 mnd. De er det virkelig synd på :Heartred

Sist gang er så lenge siden (15 år) så husker ikke helt :hilarious: Men,tror jeg var 18-20 uker før det ga seg helt:inpain: Det er pyton, men prøver bare å tenke at det er midlertidig og at noen har det myyye verre og helt ute av spill i 9 mnd. De er det virkelig synd på :Heartred
He he, ok :) ja det er sant ❤️

Formen er egentlig veldig fin(14+2), har svært lite plager. Eneste er at jeg kjenner litt rykninger og stikking neders i magen(livmor/Symfysen?). Er det andre som også kjenner på ubehag nederst i magen?

Formen er egentlig veldig fin(14+2), har svært lite plager. Eneste er at jeg kjenner litt rykninger og stikking neders i magen(livmor/Symfysen?). Er det andre som også kjenner på ubehag nederst i magen?
jeg og kjenner på det, men er helt normalt❤️ Er bare livmora som utvider seg og det strekker på båndene❤️

Oh yes! Det strekker og stikker godt der nede om dagen. Ikke så rart med tanke på hvor mye livmoren skal vokse.

jeg og kjenner på det, men er helt normalt❤️ Er bare livmora som utvider seg og det strekker på båndene❤️
Ok, men det er godt å høre! Hadde det i starten også, men det var skikkelig vondt. Nå er det mer svak murring gjennom hele dagen. Men trygt å høre at det er «normalt» :Heartred

Har hatt masse murringa tidligare, men kjenne kun på stikninga der nede no. Formen e strålande. Skal ikkje klage :)

Er så ekstreeeemt trøtt! Føler meg helt utmattet. Kjenner det er ganske krevende å være hjemme med mannen og ettåringen 24/7, vil bare ligge på sengen og slumre..

Er så ekstreeeemt trøtt! Føler meg helt utmattet. Kjenner det er ganske krevende å være hjemme med mannen og ettåringen 24/7, vil bare ligge på sengen og slumre..
Uff, du er jo hjemme av en grunn og mannen er jo i perm for å ta seg av barnet på dagen. Så jeg tenker det er innafor å ligge i senga i arbeidstiden :cool:

Uff, du er jo hjemme av en grunn og mannen er jo i perm for å ta seg av barnet på dagen. Så jeg tenker det er innafor å ligge i senga i arbeidstiden :cool:

Ja, og han gjør veldig mye altså. Men trøttheten er konstant og jeg føler meg så ubrukelig som mor. Er selvfølgelig sammen med datteren min og leker osv i løpet av dagen, og det er jo mer enn hvis jeg hadde vært på jobb. Men må veldig ofte gå og hvile meg. Mannen står heldigvis opp med henne så og si hver dag! Vi har ferie nå, så egentlig skulle vi vel delt litt mer på ting nå, men det går bare ikke. Vi snakket heldigvis om dette før vi ble gravide og begge visste jo at det kunne bli sånn, men likevel er det jo litt tungt.

Skreiv før i dag at det kun va stikninga der nede og at formen er bra, men idag kjenne eg murringa igjen. Og blir bekymra .. Å gå gravid er tøft. Alle desse bekymringane :rolleyes:

Er så ekstremt trøtt! Har duppet to ganger i løpet av dagen i dag, og kunne sikkert sovet enda mer :sleep011

Hadde vondt i korsryggen i hele går, kjennes fin ut idag igjen. Samt murringer, som menssmerter på en måte og var dårlig i magen. Redd hver gang jeg måtte på do, for å evt se blod. Uff de tankene altså! Håper på en bedre dag idag! Fant ut at jeg har gått ned 1 kg i dogåing siden igår! Har allerede vært på do en gang idsg da :wtf:

Back
Topp