Symptomtråd!

Tusen takk for svar! Og gode tips. Jeg er veldig glad i salt på maten, så den likte jeg :)
Men med lite krefter er det svært lite mosjon på meg for tida, men motiverende hvis det kan hjelpe da:)
Du har hatt enda lavere blodtrykk enn meg! :Heartred
Samme her, beste tipset jeg kunne få fra legen :hilarious: Får heller ikke bevegd meg så mye for tiden, men har et håp om å klare å komme meg mer ut på små turer rundt nabolaget i sommer, når energien (forhåpentligvis) tar seg litt mer opp. Jeg har kronisk veldig lavt blodtrykk - veldig irriterende, men heldigvis ikke farlig. Håper at du også får mer energi etter hvert!

Samme her! Jeg har hatt 4 goode dager nå uten kvalme og ikke tatt kvalmestillende, gjett hvem som måtte legge seg ned på gulvet på butikken nettopp og kaste opp der? Heldigvis er jeg forberedt på det meste og hadde med pose. Fy f så jævlig dette er - må bare innse at butikken - dit bør jeg ikke gå…
Jeg er bare glad jeg var hjemme. Kan ikke være godt å måtte spy på butikken..
men kvalmen henger i her enda. Lenge siden den har vært så langvarig.
Er det normalt at kvalmen forverrer seg igjen? Trodde den skulle begynne å gå over nå

Har et litt rart symptom og et spørsmål:smiley-ashamed008Veldig tidlig i alle graviditeter så begynner jeg å miste hår der nede..Mens håret på hodet bare blir tykkere. Er det noen andre som har opplevd det eller hørt om det? Prøvd å google men finner ikke ut noe så virker ikke så veldig vanlig.

Noen som sliter med åreknuter? Så plutselig at jeg har fått mange nye bak knærne og det ser nesten ut som store blåmerker:bored:

Jeg har hatt god effekt av xonvea i flere uker nå. Men de siste dagene har jeg begynt å brekke meg av ingenting. Og det ender da selvsagt kan oppkast. Så frustrerende!

Har et litt rart symptom og et spørsmål:smiley-ashamed008Veldig tidlig i alle graviditeter så begynner jeg å miste hår der nede..Mens håret på hodet bare blir tykkere. Er det noen andre som har opplevd det eller hørt om det? Prøvd å google men finner ikke ut noe så virker ikke så veldig vanlig.
Jeg vet at alle hormonene kan gjøre noe med både hår, hud og negler i svangerskapet. Til og med synet kan endre seg :pompus: men hørtes litt greit ut, få mindre hår der nede mens tykkere hår på hodet:happy: Kunne vært verre, omvent!:p

Jeg vet at alle hormonene kan gjøre noe med både hår, hud og negler i svangerskapet. Til og med synet kan endre seg :pompus: men hørtes litt greit ut, få mindre hår der nede mens tykkere hår på hodet:happy: Kunne vært verre, omvent!:p
Haha, Definitivt:knegg: :p Klager absolutt ikke! Bare et litt merkelig symptom som jeg ikke har hørt om før:joyful: Mye rart kvinnekroppen skal igjennom i et svangerskap:)

Er kun 11+2 men synes jeg allerede har begynt å få symfysesmerter. Ved forrige graviditet hadde jeg bekkenløsning fra ganske tidlig av som mot slutten av graviditeten ble ganske så hemmende. Andre som har opplevd å få bekken/symfysesmerter så tidlig? o_O

Er kun 11+2 men synes jeg allerede har begynt å få symfysesmerter. Ved forrige graviditet hadde jeg bekkenløsning fra ganske tidlig av som mot slutten av graviditeten ble ganske så hemmende. Andre som har opplevd å få bekken/symfysesmerter så tidlig? o_O
Jeg hadde bekkensmerter enda tidligere, type uke 4-5. Våknet med smerter en dag og tok en g.test som var positiv. Jeg jobbet 100% frem til uke 9, å så måtte jeg få gradert sykmelding pga smerter. Blei helt satt ut av spill, å fikk til og med HC parkeringsbevis. Dette var i svangerskap nr 3, i første svangerskap kom det i uke 13. Nå i 4.svangerskap har jeg såvidt begynt å kjenne noe nå i uke 10. Men jeg har jobbet over 40 timer denne uka, og er helt utslitt, så det er ikke rart kroppen reagerer!

Ja! Jeg er 10+4 og fikk plutselig bekkenplager denne uken. Merker også smerter/stivhet på steder i kroppen der jeg har gamle skader (rev muskel et sted for flere år siden + senebetennelse i skulder).
Hører gjerne gode råd og erfaringer med fysio, pt, naprapat eller annet. Vil helst komme igang med noe før det blir verre.

Vondt i magen i dag, er på oversiden av navel så mistenker tarmer/luftsmerter. Men au! Kjennes kjent ut fra å gå gravid før, men hater det. Skjønner godt at babyer griner av luftsmerter jeg.

Formen er fin, straks 14 veke.
Kjenner på stikninger i livmora av og til. Ellers småkvalm om eg ikkje spise med en gang eg står opp :p
Kjenne en hard kul i magen kver morning før eg går på do. Så den lille vokse i alle fall!
Venta bare på å kjenne bevegelsa :Heartred

Uke 11. Litt lyserosa på papiret i går kveld, ingenting mer etter det. Ikke blødd på over en uke nå. Sist ul for ei uke siden og skal på ny ul på tirsdag. Er i Bulgaria men skal heldigvis hjem i morgen. Håper ikke det kommer noe mer..

Uke 11. Litt lyserosa på papiret i går kveld, ingenting mer etter det. Ikke blødd på over en uke nå. Sist ul for ei uke siden og skal på ny ul på tirsdag. Er i Bulgaria men skal heldigvis hjem i morgen. Håper ikke det kommer noe mer..
Uff så skummelt ❤️ godt det snart er ul og håper du blir beroliget da ❤️

Ånei, så dumt at det kommer når du endelig kunne slappe litt mer av :eek: får satse på at det er uskyldig!

Ånei, så dumt at det kommer når du endelig kunne slappe litt mer av :eek: får satse på at det er uskyldig!
Ja typisk min flask det der. Leste at morkaken tar over mer denne uken og at det derfor blir fall i hormonnivåene og at dette kunne skape en liten blødning. Så håper det er noe så uskyldig som det❤️ Ble bekymret i går, men har fortsatt graviditetssymptomer så tar det som et godt tegn❤️

Back
Topp