Yes! Kommer og går litt, men sjukt slitsomt.Andre som også er innmari svimle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes! Kommer og går litt, men sjukt slitsomt.Andre som også er innmari svimle?
Varmen slår meg helt ut også. Hva slags kvalmestillende bruker du? Jeg fikk et helt nytt liv etter å ha startet på Xonvea. De gjør meg ekstra trøtt, men nesten ikke vært kvalm etter jeg startet med disse. Det gjør alt så utrolig mye lettere.Holder snart ikke ut den varmen og kvalmen her Please la dette bli bedre etter uke 12 ellers ryker hele sommerferien og alt av planer i vasken. Ligget rett ut i flere dagee nå selv med full dose kvalmestillende. Varmen forverrer kvalmen så innmari. Flere som er plaget om dagen? Uke 10 nå...
Er det jeg også går på,full dosedempet kvalmen mye en stund ,men dessverre fått tilbakefall de siste dager med sterk kvalme og oppkast til tross for Xonvea så er litt fortvilet nå. Lurer på om jeg må prøve noe annet evt noe i tillegg? Bra du har hatt god nytte av de,tror de fungerer veldig bra for mangeVarmen slår meg helt ut også. Hva slags kvalmestillende bruker du? Jeg fikk et helt nytt liv etter å ha startet på Xonvea. De gjør meg ekstra trøtt, men nesten ikke vært kvalm etter jeg startet med disse. Det gjør alt så utrolig mye lettere.
Takler varmen sjukt dårlig om dagen, noe som egentlig er litt dumt for til vanlig elsker jeg varme.Holder snart ikke ut den varmen og kvalmen her Please la dette bli bedre etter uke 12 ellers ryker hele sommerferien og alt av planer i vasken. Ligget rett ut i flere dagee nå selv med full dose kvalmestillende. Varmen forverrer kvalmen så innmari. Flere som er plaget om dagen? Uke 10 nå...
Jeg er også ganske plaget med kvalme, uke 10+6 i dag. Kastet opp i morges, for første gang på noen uker. Har ellers vært uggen kvalm gjennom store deler av dagene, mer eller mindre siden mai. Får i meg mat innimellom, så jeg har ikke spurt legen om kvalmestillende, men kjenner at kvalmen er ganske hemmende om dagene. Varmen gjør det absolutt ikke bedre Skal med danskebåten i helgen, og er veldig spent på hvordan kroppen reagerer på bølgene. Har heldigvis lugar med eget toalett, i tilfelle det går den veien.Holder snart ikke ut den varmen og kvalmen her Please la dette bli bedre etter uke 12 ellers ryker hele sommerferien og alt av planer i vasken. Ligget rett ut i flere dagee nå selv med full dose kvalmestillende. Varmen forverrer kvalmen så innmari. Flere som er plaget om dagen? Uke 10 nå...
Jeg har også opplevd veldig bedring av kvalmen de siste dagene er 10+4 i dag. Og jeg har også fått ømme brystknopper! HahaSakkars alle dere som er helt slått ut av varme og kvalme. Føler virkelig med dere Håper virkelig dette gir seg for dere alle i løpet av få uker!
Her har formen gått oppover siden i går 10+6 i dag. Kan jo være falsk alarm, men kvalmen har vert mye mildere.
Den er derimot byttet ut med forferdelig ømme brystknopper, en mage som ikke takler normale porsjoner mat (føles som om hele systemet stopper opp) og svimmelheten og trøttheten er tilbake med forsterkninger.
Om du har fortalt at dere venter, så kan det være fint å feks lese "brillebjørn blir storebror" for å vise at det er vanlig at mamma blir kjedelig når babyen er i magenJeg har sluppet unna kvalme de siste ukene, men sliter til gjengjeld med hodepine hver dag som regel ikke så ille at jeg må legge med eller ta smertestillende, men den er der og trykker hele tiden. Fryktelig slitsomt, og særlig i varmen. Det værste er vel at jeg føler dagene bare forsvinner og at jeg ikke kan være den mamma’n jeg pleier å være for 3-åringen. Og han skjønner jo ikke hvorfor stakkars
MorsomtJeg har også opplevd veldig bedring av kvalmen de siste dagene er 10+4 i dag. Og jeg har også fått ømme brystknopper! Haha
Var falsk alarm Spiste middag, liten porsjon, og BAM! der var kvalmen på plass igjen.Sakkars alle dere som er helt slått ut av varme og kvalme. Føler virkelig med dere Håper virkelig dette gir seg for dere alle i løpet av få uker!
Her har formen gått oppover siden i går 10+6 i dag. Kan jo være falsk alarm, men kvalmen har vert mye mildere.
Den er derimot byttet ut med forferdelig ømme brystknopper, en mage som ikke takler normale porsjoner mat (føles som om hele systemet stopper opp) og svimmelheten og trøttheten er tilbake med forsterkninger.
Altså nå må du gi deg, kvalmen kom nettopp tilbake hos meg ogsåVar falsk alarm Spiste middag, liten porsjon, og BAM! der var kvalmen på plass igjen.
Holder i tillegg på å sovne
I går sovna jeg på sofaen på barnerommet da jeg skulle legge EM
Tuller du!?Altså nå må du gi deg, kvalmen kom nettopp tilbake hos meg også
Her går kvalmen opp og ned siden jeg var rundt 10+6 (er 11+2 nå). En dag mye kvalme, neste mye mildere. Tror kanskje kvalmen holder på å avta siden det varierer så mye. Så jeg nyter dager med mildere kvalme. Var skikkelig kvalm i dag, nå kjenner jeg bittelite og skal nyte det og spise godtSakkars alle dere som er helt slått ut av varme og kvalme. Føler virkelig med dere Håper virkelig dette gir seg for dere alle i løpet av få uker!