Symptomtråd!

Jeg har hatt svært lite symptomer annet enn ekstremt trøtthet og ømme bryster. Nå har trøttheten avtatt, men denne uken har jeg også begynt å bli kvalm/uggen. Er i dag 11+1. er det ikke rart at kvalmen viser seg nå? Andre som har opplevd lignende?
Har hørt ett par andre si at kvalmen var værst rundt uke 12. Tror det er veldig individuelt!

Hmmmm, ja det kan jo kanskje være :dontknow
Sier ikkenoe sikkert altså, bare opplever selv at jeg enten er utkjørt og hviler mye eller er kvalm som gravid (har ikke tid til å hvile).

I dag har jeg hatt mye mindre kvalme. Fortsatt kvalm når jeg spiser, men mindre kvalm ellers. Håper det kanskje begynner å avta litt nå, siden jeg er godt inn i uke 11 (10+4) :angelic:

Vært forkjølt og slakk snart 1 uke nå, i tillegg til løs mage, regner med det er pga. lavere immunforsvar i graviditeten.. kjempegøy :yuck:

Utrolig forskjell på dagene gitt! I går var jeg ubrukelig. I dag bare litt småtrøtt og småkvalm.

Jeg som trodde kvalmen holdt på å snu. Var mye mindre kvalm i går, men i natt :depressed: Våkna et par turer med skikkelig kvalme, også er jeg superkvalm nå på mårran:arghh:

Er i uke 10 nå med tvillinger (førstegangsgravid)
Sleit veldig mye med heftige kramper fra uke 4-8, varte ca 30 min hver gang. Flere ganger om dagen, var så vondt at jeg kastet opp. Mega kvalm, og sengeliggende. Gikk ned noen kilo på de ukene. Trodde det var noe seriøst galt, men viste seg å være tvillinger og at livmoren jobbet på spreng med å utvide seg.

Nå har heldigvis ting blitt bedre, litt murring her og der. Veldig trøtt, og er sulten hele tiden. Veldig ømme pupper. Går på Xonvea (kvalmestillende) som har vært helt gull! Var på ultralyd i dag, og fikk høre hjertene slå og se de sprelle rundt:love017
Åh herlighet, tvillinger :love017 Så herlig! Gratulerer så masse. Det blir spennende å følge deg:Heartred Kan jeg spørre om når og hvordan fant du ut at det var to der inne?

Vært full rulle denne uka og i dag er kvalmen så ille som den aldri har vært før. Har knapt gjort noe i dag, men er utslitt og nå når jeg la meg på sofaen ble kvalmen bare enda verre:dead:

Åh herlighet, tvillinger :love017 Så herlig! Gratulerer så masse. Det blir spennende å følge deg:Heartred Kan jeg spørre om når og hvordan fant du ut at det var to der inne?
Tusen takk, er veldig stas!! :love017 Siden jeg hadde så magesmerter trodde jeg det var noe alvorlig galt. Så gikk til fastlegen, og fikk henvisning til gynekolog på sykehuset 10 dager senere. Men jeg orket ikke vente så lenge, så da gikk jeg til en privat ultralydjordmor, og der fikk vi se to små i hver sin hybel:love2 Da var jeg 6+1 når jeg var på den ultralyden.

Vert veldig trøtt i det siste, men tenkte det var jo normalt med graviditet og kvalmestillande. Fekk telefon fra legen i dag om at eg visstnok hadde nokså lavt jernnivå. Kanskje håp om å vakne litt til med jerntilskudd då kanskje? :angelic:
Magen min gleder seg :wacky:

Tusen takk, er veldig stas!! :love017 Siden jeg hadde så magesmerter trodde jeg det var noe alvorlig galt. Så gikk til fastlegen, og fikk henvisning til gynekolog på sykehuset 10 dager senere. Men jeg orket ikke vente så lenge, så da gikk jeg til en privat ultralydjordmor, og der fikk vi se to små i hver sin hybel:love2 Da var jeg 6+1 når jeg var på den ultralyden.
Det må ha vært skummelt med magesmerter, man frykter jo som regel det verste. Så godt at dere fikk en utrolig koselig og lettende overraskelse da:D Herlig:love017

Skikkelig løs mage som gikk over i akutt diare på st.hans feiring… Takk gud for at vi har installert toalett i naustet! Måtte låse meg inn der med ungene på slep ettersom at jeg var åleine med dem :hilarious:

Skikkelig løs mage som gikk over i akutt diare på st.hans feiring… Takk gud for at vi har installert toalett i naustet! Måtte låse meg inn der med ungene på slep ettersom at jeg var åleine med dem :hilarious:
God bedring, håper det går veldig fort over!

Vert veldig trøtt i det siste, men tenkte det var jo normalt med graviditet og kvalmestillande. Fekk telefon fra legen i dag om at eg visstnok hadde nokså lavt jernnivå. Kanskje håp om å vakne litt til med jerntilskudd då kanskje? :angelic:
Magen min gleder seg :wacky:
Vil bare anbefale aminojern, som er bedre for magen

Trøtt, litt ligamentsmerter og ingen kvalme i dag. Avsmak fra kaffe og te i dag, det pleier ikke ligne meg. Er litt bekymret for om det ikke er liv siden jeg har så lite symptomer. 7+4 i dag

Andre som også er innmari svimle?

Back
Topp