Symptomtråd!

Igår og idag har kvalmen virkelig kommet på plass her.. merket det godt i uke 4-5. 6-8 vært helt ok, noen dager ingenting og noen dager litt.. men håper ikke dette er noe nytt for jeg var ikke sånn med guttene! Der hadde jeg 2 uker med kvalme så var det over og kunne "kvitte" meg med kvalmen så lenge jeg spiste frokost. Nå hjelper ingenting, går bare og har kvalme langt oppi halsen fra dagtid til langt utpå ettermiddag/kveld :meh:

Å fytti, ble så sinnsykt oppblåst og kvalm gitt :( var helg fin før i dag, før det brått snur.
Var ikke dette jeg ville bruke kvelden på.

Igår og idag har kvalmen virkelig kommet på plass her.. merket det godt i uke 4-5. 6-8 vært helt ok, noen dager ingenting og noen dager litt.. men håper ikke dette er noe nytt for jeg var ikke sånn med guttene! Der hadde jeg 2 uker med kvalme så var det over og kunne "kvitte" meg med kvalmen så lenge jeg spiste frokost. Nå hjelper ingenting, går bare og har kvalme langt oppi halsen fra dagtid til langt utpå ettermiddag/kveld :meh:
Prøvd kvalmestillende som postafen? Det funker veldig bra for meg. Så prøver jeg å spise ofte.

Jeg er sååå trøtt på kvelden. Har ingen energi til husarbeid. Passer dårlig når mannen jobber kveldsskift, og jeg har en preteen 11 åring som bare sier JAA! når jeg sier han skal legge seg, men bare fortsetter å bygge lego i utestua. Jeg orker jo ikke gå ut :sorry:

Flere som er mest kvalm om kvelden?

Prøvd kvalmestillende som postafen? Det funker veldig bra for meg. Så prøver jeg å spise ofte.
Har ikkje prøvd kvalmestillende nei. Aldri hatt dette problemet før :facepalm: kjøpes reseptfritt på apotek?

Uke 10+0 og fortsatt ingen symptomer :rolleyes:

Å ha symptom er vel like vanlig som å ikkje ha :) Har du vært på ul?
Ja, det er jo like vanlig...blir bare litt mer engstelig av å ikke ha symptomer. Var på ul i uke 6+0 og så bankende hjerte. 3 uker til OTUL :happy:

Ja, det er jo like vanlig...blir bare litt mer engstelig av å ikke ha symptomer. Var på ul i uke 6+0 og så bankende hjerte. 3 uker til OTUL :happy:
Skjønna det. Er det ditt første barn?
Nåken er jo så heldige å være i fin form ..
Men skjønna deg, tankane på om nåke er gale er nok til stede. Men å ha sett hjertet banke på ul er et godt tegn :)

Uke 10+0 og fortsatt ingen symptomer :rolleyes:
Er 10+4 og har heller ikke noe særlig med symptomer. Fikk sett ett bankende hjerte 7+0 så må jo bare tro at alt er iorden. Men tenker også at det ikke er det, om det gir mening? Samtidig er jeg veldig takknemlig for å slippe kvalmen. Kan kjenne på å være kvalm sulten om morgenen eller hvis det går for lang tid siden jeg spiste sist.

Altså den kvalmen!! Det er ikke akkurat kortvarig heller, konstant kvalmefølelse 24t i døgnet. Våkner av kvalmen midt på natta, våkner til den på morningen og lever med den gjennom alle døgnets tider. Får ikke fred!:sad010 Kjenner at jeg nesten ikke må bevege på meg engang, i frykt for å gjøre det verre.

Har mye mindre ligamentsmerter nå enn tidligere, er det vanlig? Kjenner det innimellom. Men i starten kjente jeg det daglig. Da stakk det, murra godt osv.

Back
Topp