Hver gangTrodde jeg var mindre kvalm i dag, sa til og med til sambo at jeg merker mindre kvalme. 10 min etter jeg sa det kom kvalmen for fullt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hver gangTrodde jeg var mindre kvalm i dag, sa til og med til sambo at jeg merker mindre kvalme. 10 min etter jeg sa det kom kvalmen for fullt
Hvordan er formen din?Hver gang
Ikke bra. Har fått sykt hodepine igjen. Vurderer legevakta. Paracett funker ikke.Hvordan er formen din?
sniker fra februar jeg er 7+6 idag og oppdaget det når jeg var på do iste..Har noen av dere opplevd brunt utflod i uke 4 eller 5?
Off, ikke godt.. hatt hodepine i dag jeg også, men har vært så varmt, så er nok derfor. Bedre nå i kveld når jeg sitter i airconditionIkke bra. Har fått sykt hodepine igjen. Vurderer legevakta. Paracett funker ikke.
Prøvd kvalmestillende som postafen? Det funker veldig bra for meg. Så prøver jeg å spise ofte.Igår og idag har kvalmen virkelig kommet på plass her.. merket det godt i uke 4-5. 6-8 vært helt ok, noen dager ingenting og noen dager litt.. men håper ikke dette er noe nytt for jeg var ikke sånn med guttene! Der hadde jeg 2 uker med kvalme så var det over og kunne "kvitte" meg med kvalmen så lenge jeg spiste frokost. Nå hjelper ingenting, går bare og har kvalme langt oppi halsen fra dagtid til langt utpå ettermiddag/kveld
Har ikkje prøvd kvalmestillende nei. Aldri hatt dette problemet før kjøpes reseptfritt på apotek?Prøvd kvalmestillende som postafen? Det funker veldig bra for meg. Så prøver jeg å spise ofte.
Å ha symptom er vel like vanlig som å ikkje ha Har du vært på ul?Uke 10+0 og fortsatt ingen symptomer
Ja, det er jo like vanlig...blir bare litt mer engstelig av å ikke ha symptomer. Var på ul i uke 6+0 og så bankende hjerte. 3 uker til OTULÅ ha symptom er vel like vanlig som å ikkje ha Har du vært på ul?
Skjønna det. Er det ditt første barn?Ja, det er jo like vanlig...blir bare litt mer engstelig av å ikke ha symptomer. Var på ul i uke 6+0 og så bankende hjerte. 3 uker til OTUL
Er 10+4 og har heller ikke noe særlig med symptomer. Fikk sett ett bankende hjerte 7+0 så må jo bare tro at alt er iorden. Men tenker også at det ikke er det, om det gir mening? Samtidig er jeg veldig takknemlig for å slippe kvalmen. Kan kjenne på å være kvalm sulten om morgenen eller hvis det går for lang tid siden jeg spiste sist.Uke 10+0 og fortsatt ingen symptomer
Jepp kjøpes reseptfritt. Jeg tar på kvelden før jeg legger meg. Verdt å prøve utHar ikkje prøvd kvalmestillende nei. Aldri hatt dette problemet før kjøpes reseptfritt på apotek?
Her er det både på morgenen og kvelden Ettermiddagen pleier å være helt grei.Flere som er mest kvalm om kvelden?