Symptomtråd!

Ja, men har i dag spist mer enn jeg ellers bruker å få i meg, derfor jeg stusser litt :hilarious:
Du kan få lavt blodsukker lettere om du spiser noen veldig raske karbohydrater på tom mage, typ snop, kjeks eller no sånt?
Det betyr jo ikke at blodsukkeret er farlig lavt, men at det kommer under grensen for ubehagelig:)

Flere som sliter fortsatt med tett nese?
Litt irriterende. I tillegg blir jeg veldig fort sliten og andpusten av ingenting og puster veldig tydelig og høyt. Ser samboeren i sidesynet med rart blikk når jeg holder på med husarbeid. Måtte forklare at det var ikke for å gi «signaler», men at jeg faktisk bare puster sånn. Haha, huff!
Jepp! Våkner med vondt i halsen fordi jeg snorker om natta nå. Er liksom ikke tett av snørr, men kjennes ut som slimhinnene er hovne.

Jepp! Våkner med vondt i halsen fordi jeg snorker om natta nå. Er liksom ikke tett av snørr, men kjennes ut som slimhinnene er hovne.
Håper samme gar skjedd med meg, er liksom enten det eller covid ut i fra symptomer og passer dårlig å bli sjuk nå.

Flere som sliter fortsatt med tett nese?
Litt irriterende. I tillegg blir jeg veldig fort sliten og andpusten av ingenting og puster veldig tydelig og høyt. Ser samboeren i sidesynet med rart blikk når jeg holder på med husarbeid. Måtte forklare at det var ikke for å gi «signaler», men at jeg faktisk bare puster sånn. Haha, huff!
Tett nase her og. Er pottetett, men tar nasespray. Andpusten og ja, tåle nesten ingen bevegelsa før eg pusta og pesa.
Det går seg nok til :)

Slapphet, sår hals og hodepine? Sånn jeg har der nå også isåfall :hungover:
Mhm, spot on. Er noen kolleger som har hatt influensa nå nettopp og, så føler meg ikke helt trygg på sykdomsfronten selv om det er sommer..

Du kan få lavt blodsukker lettere om du spiser noen veldig raske karbohydrater på tom mage, typ snop, kjeks eller no sånt?
Det betyr jo ikke at blodsukkeret er farlig lavt, men at det kommer under grensen for ubehagelig:)
Ja, jeg vet. Kan ikke komme på at jeg har spist noe sånt, har fått veldig motstand på alt som er søtt nesten, hvert fall godteri og sånt.
Men, det ble bedre utover dagen. Men var skikkelig klein ei stund og veldig uvell. Spiste middag og måtte hvile 2-3 timer før formen ble bedre :) Så, kan godt være blodsukkeret ja.

8+0 og får nå kviser overalt. Husker det også var sånn da jeg gikk med min datter.

Sulten hele tiden, kjempekvalm innimellom. Var såååå nære på at jeg kasta opp i dag. Bråsult som ikke ble fulgt opp fortløpende, måtte vente på at maten skulle bli ferdig :dead: :wtf: :hilarious:

Kvalm på ettermiddag kveld :bored: sykt trøtt etter jobb, tar meg en kvil, men våkner jo enda kvalmere:yuck: Trøster meg meg at disse symptomene er positive tegn:hilarious::happy:

Er 8+4 i dag. Fikk symptomer ganske tidlig, i 3 uke: ømme tunge bryster, trøtt og kvalm. Fortsatt de samme symptomene, men morgenkvalmen har blitt enda verre. Kaster opp om jeg ikke spiser/får i meg frokost. Av og til litt vondt i korsryggen. Har også hetetokter til tider Ellers blir jeg enda lettere rørt. Cravings på vannmelon og nektarin. Rart å tenke på at graviditetssymptomer oppleves så ulikt:happy:

Trodde kvalmen var borte. Mye mildere i går, og vsr borte delvis i dag. Helt til nå. Tenkte jeg skulle benytte sjansen og spise en god lunsj. Ble knapt 1 brødskive :hilarious:

7+4 i dag. Begynte med kvalme 6+6. Er syyykt kvalm frem til 18-19 tiden. Klarer nesten ikke få i meg noe mat fram til dess.. Noen som har tips??
Er også sykt trøtt, har allerede hatt en powernap på 2 timer. Måtte gå fra besøket når for å dra hjem å hvile:):):depressed::depressed: er så uendelig glad for at jeg kjenner på sterke graviditetssymptomer nå om dagen og håper egentlig at jeg kjenner på det frem til uke 13

• Omsorg
Reactions: E96
7+4 i dag. Begynte med kvalme 6+6. Er syyykt kvalm frem til 18-19 tiden. Klarer nesten ikke få i meg noe mat fram til dess.. Noen som har tips??
Er også sykt trøtt, har allerede hatt en powernap på 2 timer. Måtte gå fra besøket når for å dra hjem å hvile:):):depressed::depressed: er så uendelig glad for at jeg kjenner på sterke graviditetssymptomer nå om dagen og håper egentlig at jeg kjenner på det frem til uke 13
Har du prøvd å ta postafen ? Jeg har tatt postafen på kvelden før jeg legger meg i snart en uke, og jeg har bank i bordet, ikke kjent på kvalme og brekninger siden!
Men ja, det er jo positive tegn med de symptomene, men jammen er det slitsomt også.

I går var jeg så kvalm at jeg knapt fikk i meg noe mat. Spiste tre ritz kjeks til frokost, fire spiseskjeer makaroni med bittelitt ketchup til middag og en neve chips til kvelds.
I dag derimot spiser jeg det jeg kommer over :hilarious:

Back
Topp