Symptomtråd!

I dag er jeg så trøtt at det kjennes ut som om jeg skal sovne på kontorpulten :hilarious: Flere som sliter med det samme? Jeg er 8+6 i dag.

Jeg er på 4.dag uten kvalme og uvelhet. Har tatt postafen på kvelden før jeg legger meg, og det funker jo bra.
MEN, jeg begynner liksom å bli litt engstelig også. Fordi når jeg er kvalm osv, så vet jeg jo at jeg er gravid fremdeles.. så jeg vurderer å ta en dag uten postafen, men jeg har jo ikke lyst å være dårlig på jobb heller.. herregud, så vanskelig det skal være.
Jeg kjenner ømme bryster og er litt trøtt, og jeg har ikke hatt blødning..så det går sikkert fint, men... bekymringer hele tiden :nailbiting:

Får igjen i dag for at jeg var så god i går.. ekstremt kvalm og har nesten kastet opp flere ganger i dag.
Jeg er sta, og jeg skal holde meg så lenge det går! 7+0 i dag, og den dagen jeg våkna og kasta opp 24/7 med nummer to.. allerede går det bedre enn da!

Har også gått ned 2 kg siden jeg fikk positiv test..

Skal krype til apoteket og hente ut resept på kvalme dempende i dag. Jeg gir meg ikke :smiley-angelic006 :smiley-angry007 :Heartpink

Får igjen i dag for at jeg var så god i går.. ekstremt kvalm og har nesten kastet opp flere ganger i dag.
Jeg er sta, og jeg skal holde meg så lenge det går! 7+0 i dag, og den dagen jeg våkna og kasta opp 24/7 med nummer to.. allerede går det bedre enn da!

Har også gått ned 2 kg siden jeg fikk positiv test..

Skal krype til apoteket og hente ut resept på kvalme dempende i dag. Jeg gir meg ikke :smiley-angelic006 :smiley-angry007 :Heartpink
Veldig lurt å ikke vente for lenge med kvalmestillende, de har best effekt om man starter tidlig egentlig :Heartred

Har ufattelig lite symptomer i forhold til tidligere graviditeter, og det stresser meg noe sykt!:arghh: Klarer ikke å fatte at det går å være gravid uten å henge med hodet i dass og tygge postafen og ritz:hilarious: Håper alt er bra med bamsemumsen!:smiley-angelic001

Har hatt ising i tennene i dag og i går og pleier aldri ha det:bored: Var ikke is eller noe iskaldt jeg spiste engang.
Noen som vet om det har med graviditeten å gjøre? Vet jo at den påvirker tennene.

Er 10+2 i dag. Etter en uke sykemeldt pga kvalme kom jeg meg endelig på jobb i dag. Har nesten ikke kjent noe til kvalme i dag, noe som gjør meg stressa… Hadde gledet meg til den dagen kvalmen skulle begynne og slippe, men rart med det, man stresser med en gang for at noe skal være galt:nailbiting: De siste dagene har jeg kjent en del på ubehag i underlivet, kjenner meg liksom litt «tung» i underlivet.. Er det normalt? Får også litt ubehagelig følelse i skjeden når jeg gjør knipeøvelser. Alt man skal bekymre seg over…

Samme med phenergan! Skikkelig deilig for jeg sleit med søvnen før jeg begynte på det. Skikkelig første trimester insomnia. Gruer meg allerede til å slutte med tanke på søvn.
Samme her! :hilarious: Jeg har ferie nå og ingenting jeg må rekke på morningene, så postafen for alle penga.

Back
Topp