I dag er jeg så trøtt at det kjennes ut som om jeg skal sovne på kontorpulten Flere som sliter med det samme? Jeg er 8+6 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg er også trøtt heeele tidenI dag er jeg så trøtt at det kjennes ut som om jeg skal sovne på kontorpulten Flere som sliter med det samme? Jeg er 8+6 i dag.
Huff, det er ikke noe godt! Hadde gjort seg med en kopp kaffe nå Får heller prøve å hive innpå noe vann og se om det hjelper, og så blir det rett hjem for å sove så snart arbeidsdagen er slutt!Ja jeg er også trøtt heeele tiden
Får håpe det!!I dag er jeg så mye mer kvalm. Nesten vært kvalm hele dagen. Dette må være toppen?
Veldig lurt å ikke vente for lenge med kvalmestillende, de har best effekt om man starter tidlig egentligFår igjen i dag for at jeg var så god i går.. ekstremt kvalm og har nesten kastet opp flere ganger i dag.
Jeg er sta, og jeg skal holde meg så lenge det går! 7+0 i dag, og den dagen jeg våkna og kasta opp 24/7 med nummer to.. allerede går det bedre enn da!
Har også gått ned 2 kg siden jeg fikk positiv test..
Skal krype til apoteket og hente ut resept på kvalme dempende i dag. Jeg gir meg ikke
Seriøst?? Det var jeg ikke klar over! Da skal jeg begynne med en gangVeldig lurt å ikke vente for lenge med kvalmestillende, de har best effekt om man starter tidlig egentlig
Jeg var hos legen før jeg ble gravid for å planlegge måter å gjøre dette svangerskapet lettere og da fortalte hun meg det. Det er spesielt viktig med antihistaminer som phenergan og xonvea Men aldri for sent å begynne!Seriøst?? Det var jeg ikke klar over! Da skal jeg begynne med en gang
SammeVondt i korsryggen
8+6 bare...Det kommer nok etterhvert! Hvor langt er du på vei?
Her og, i tillegg til rastløse beinVondt i korsryggen
Samme her! Jeg har ferie nå og ingenting jeg må rekke på morningene, så postafen for alle penga.Samme med phenergan! Skikkelig deilig for jeg sleit med søvnen før jeg begynte på det. Skikkelig første trimester insomnia. Gruer meg allerede til å slutte med tanke på søvn.