Symptomtråd!

Trodde jeg var mindre kvalm i dag, men så har vi endelig fått fint vær, og jeg tåler ikke varme, så da ble jeg superkvalm i stede…

Jeg sov i 11 timer etter å ha tatt den og ville nesten ikke opp :laughing002 så jo, veldig! Men verdt det for min del altså. Nesten to fluer i en smekk, for jeg sover dårlig om dagen og.
Jeg forsov meg idag! Tok postafen igår kveld, og våknet 20 min før skolen til guttene startet, så vi rakk det akkurat.

Er så hard i magen/nesten forstoppet. Vet ikke helt hva jeg skal prøve ut da meste av det jeg spiser gjør meg kvalm. Og enkelte ting gjør at jeg brekker meg ved tanken på å spise det. Yoghurt klarer jeg ikke å spise. Skal prøve svisker i dag. Mulig jeg må få tak i noe på apoteket. Noe tips?

Er så hard i magen/nesten forstoppet. Vet ikke helt hva jeg skal prøve ut da meste av det jeg spiser gjør meg kvalm. Og enkelte ting gjør at jeg brekker meg ved tanken på å spise det. Yoghurt klarer jeg ikke å spise. Skal prøve svisker i dag. Mulig jeg må få tak i noe på apoteket. Noe tips?
Kjøp deg miniklyx! Det påvirker ikke kroppen men mykgjør tarmen slik at du får tømt det ytterste «skallet». :happy:

Google massasje forstoppelse. Stryke magen etter et vist mønster. Hjalp meg. Masse vann. Sitrus, eller Apple cider vinegar i vann.

Har en skikkelig tøff dag i dag.. ikke hatt noe energi. Svimler bare jeg beveger på meg, andpusten av å gå fra ene enden av rommet til den andre. Kvalm absolutt hele tiden.. får nesten ikke i meg mat. Har ikke kastet opp, men det er fordi jeg stopper å spise når jeg kjenner kvalmen kommer..

Men i dag er det tøft. Tøft å vite dette er min nye hverdag for de (verste fall) neste 7 mnd… (6+5 i dag) :sad010

Jeg er glad for å få en ny baby, og et nytt barn. Men jeg må bare innrømme dette er ufattelig tøft…

Har en skikkelig tøff dag i dag.. ikke hatt noe energi. Svimler bare jeg beveger på meg, andpusten av å gå fra ene enden av rommet til den andre. Kvalm absolutt hele tiden.. får nesten ikke i meg mat. Har ikke kastet opp, men det er fordi jeg stopper å spise når jeg kjenner kvalmen kommer..

Men i dag er det tøft. Tøft å vite dette er min nye hverdag for de (verste fall) neste 7 mnd… (6+5 i dag) :sad010

Jeg er glad for å få en ny baby, og et nytt barn. Men jeg må bare innrømme dette er ufattelig tøft…
Huff.. pleier du å ha kvalme hele løpet?

svimmel, murringer, periodevis veldig kvalm. Kommer som kasta på meg og er kjempeguffent. Full av kviser …

I dag grilla vi. Endelig noe jeg synes er godt. Spiste alt for mye, og er så kvalm at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..

Vært ute halve dagen på stranda, bare EM og jeg. Kjempekoselig, men må er jeg så trøtt og kvalm at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal komme meg igjennom kveldsstellet og leggingen:sleep011

Godt dere rakk det :laughing002 søvnen blir ordentlig dyp på postafen, jeg synes det er skikkelig deilig.
Samme med phenergan! Skikkelig deilig for jeg sleit med søvnen før jeg begynte på det. Skikkelig første trimester insomnia. Gruer meg allerede til å slutte med tanke på søvn.

Litt mindre kvalme i dag, men blir fortsatt kvalm av å spise. Spennende å se hvor lenge kvalmen varer

Her er det ingen symptomer på graviditet, kun uteblitt mens :rolleyes:

Back
Topp