Trodde jeg var mindre kvalm i dag, men så har vi endelig fått fint vær, og jeg tåler ikke varme, så da ble jeg superkvalm i stede…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg Har fått utskrevet xonvea i dag. Skal prøve første tablettene i kveld. Har du noe som hjelper deg eller må du lide deg igjennom?Er så sjuuukt kvalm i dag atte fyyyy.. sliter skikkelig her jeg sitter på jobb
Jeg forsov meg idag! Tok postafen igår kveld, og våknet 20 min før skolen til guttene startet, så vi rakk det akkurat.Jeg sov i 11 timer etter å ha tatt den og ville nesten ikke opp så jo, veldig! Men verdt det for min del altså. Nesten to fluer i en smekk, for jeg sover dårlig om dagen og.
Jeg har noen resepter liggende på apoteket. Spørs om jeg ikke må hente ut noen i morgenFøler med deg Har fått utskrevet xonvea i dag. Skal prøve første tablettene i kveld. Har du noe som hjelper deg eller må du lide deg igjennom?
Kjøp deg miniklyx! Det påvirker ikke kroppen men mykgjør tarmen slik at du får tømt det ytterste «skallet».Er så hard i magen/nesten forstoppet. Vet ikke helt hva jeg skal prøve ut da meste av det jeg spiser gjør meg kvalm. Og enkelte ting gjør at jeg brekker meg ved tanken på å spise det. Yoghurt klarer jeg ikke å spise. Skal prøve svisker i dag. Mulig jeg må få tak i noe på apoteket. Noe tips?
Må kanskje vurdere noe sånt.Kjøp deg miniklyx! Det påvirker ikke kroppen men mykgjør tarmen slik at du får tømt det ytterste «skallet».
Sikkert lurt Prøve å gjøre det litt mer levelig for deg selvXonvea slo meg skikkelig ut men, mindre kvalm foreløpig og ikke kastet opp noe endaJeg har noen resepter liggende på apoteket. Spørs om jeg ikke må hente ut noen i morgen
Google massasje forstoppelse. Stryke magen etter et vist mønster. Hjalp meg. Masse vann. Sitrus, eller Apple cider vinegar i vann.Er så hard i magen/nesten forstoppet. Vet ikke helt hva jeg skal prøve ut da meste av det jeg spiser gjør meg kvalm. Og enkelte ting gjør at jeg brekker meg ved tanken på å spise det. Yoghurt klarer jeg ikke å spise. Skal prøve svisker i dag. Mulig jeg må få tak i noe på apoteket. Noe tips?
Huff.. pleier du å ha kvalme hele løpet?Har en skikkelig tøff dag i dag.. ikke hatt noe energi. Svimler bare jeg beveger på meg, andpusten av å gå fra ene enden av rommet til den andre. Kvalm absolutt hele tiden.. får nesten ikke i meg mat. Har ikke kastet opp, men det er fordi jeg stopper å spise når jeg kjenner kvalmen kommer..
Men i dag er det tøft. Tøft å vite dette er min nye hverdag for de (verste fall) neste 7 mnd… (6+5 i dag)
Jeg er glad for å få en ny baby, og et nytt barn. Men jeg må bare innrømme dette er ufattelig tøft…
Jepp.. helt til fødsel.Huff.. pleier du å ha kvalme hele løpet?
Godt dere rakk det søvnen blir ordentlig dyp på postafen, jeg synes det er skikkelig deilig.Jeg forsov meg idag! Tok postafen igår kveld, og våknet 20 min før skolen til guttene startet, så vi rakk det akkurat.
Samme med phenergan! Skikkelig deilig for jeg sleit med søvnen før jeg begynte på det. Skikkelig første trimester insomnia. Gruer meg allerede til å slutte med tanke på søvn.Godt dere rakk det søvnen blir ordentlig dyp på postafen, jeg synes det er skikkelig deilig.
Det kommer nok etterhvert! Hvor langt er du på vei?Her er det ingen symptomer på graviditet, kun uteblitt mens